Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1549
Tiden er inne for å bytte ut den gammel pc`n å sette sammen en ny en. tingen er den at dette er ikke noe som haster villt.
så d jeg lurer på er; når er d billigst å handle pc deler?
før eller etter jul/nyttår?
eller burde jeg bare hoppe i det med en gang?
Det er billigst når du besøker www.databutikken.com

Ellers er det ikke noen spesiell tid man bør handle.. Det er heller mye penger å spare på å kjøpe de rette tingene på rett tid.. Du kjøper f.eks ikke det helt nyeste skjermkortet når det kommer ut for full pris.. Du sparer tusenvis på å kjøpe det som er "nest best" til en hver tid. Det kommer alltid noe bedre kort tid etter uansett
Det er jo en del tilbud før jul iogmed de skal selge sånn at folk kan kjøpe julegaver.
Om sånn januar salg gjelder PC delen av verden også veit jeg ikke
Leste en artikkel om at det var veldig billig nå,eller for en liten stund tilbake. Folka på komplett.no uttalte seg om at det var billig nå fordi dollar kursen var lav. Så det vil vel si at det er billig nå, $1=6.18NOK.
Uansett ville jeg tro det ikke har så mye å si om du handler før eller etter jul.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Min erfaring er at man finner gode tilbud rett å slett hele året. Tror ikke det er noen tidspunkt på året der det er veldig mye billigere.
Trådstarter
6 0
k.
takker!!
har sotte sammen deler fra mange nettsteder, og kommet fra til at pcutstyr.no er den billigste til nå, må se innom databutikken.com først.
takk for rask respons folkens!
Opprinnelig postet av -=DaX=-
k.
takker!!
har sotte sammen deler fra mange nettsteder, og kommet fra til at pcutstyr.no er den billigste til nå, må se innom databutikken.com først.
takk for rask respons folkens!
Vis hele sitatet...
Husk gratis frakt på databutikken.com ... (ved kjøp over 1500kr)
En gode som må utnyttes.. de er veldig billige også.
handler hele året fra komplett. det er billigst som regel når det akkurat har kommet nye kort- da kan du kjøpe de "nesten nyeste" til under halvpris og fortsatt ha en dugelig pc..
very impotent freak
Delusional's Avatar
Det er billigst å handle PC og plasmaskjermer, når dollaren er svak, så viss du får bush til å kuke det skikkellig til, så kan du sikkert få deg en råbillig PC!
Synes komplett.no er det beste stedet og handle pc.. Både pga fine priser, men kanskje også fordi jeg bor i nærheten.

MPX er heller ikke dumt

Hvordan pc tenker du på?