Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 562
Hei,

Har en Acer Aspire V15 som jeg bruker sporadisk. Undrer på om laderen kanskje har tatt kvelden. Det startet for noen uker siden. Når jeg skal putte laderen inn i pcn, må jeg finne en rett måte for at den skal lade. Men nå lader den ikke i det hele tatt - etter uttalige forsøk med knoting.

Jeg er helt grønn på pc. Noen som vet om det er lader, batteri eller innputt på pc? Innputten på pcn ser ihvertfall helt normal ut. Noen plasser jeg kan teste dette ut? Har hørt med et par, men ingen som har denne lader.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Gjerne spesifiser "finne rett måte for at den skal lade"

De 2 vangliste feilene er enten brudd i ladekabel, eller brudd i loddingene på ladeporten i maskinen, sistnevnte krever demontering + lodding.

Du kan teste med en annen lader sålenge pluggen er lik(og har riktig polstilling), og gir like mye volt, ampere er ikke så nøye.