Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7151
Ønsker meg best mulig high av sobril (10 mg), men oralt blir det jo bare det det er ment for, en doven avslapning. Tips? Er det snortbart?
10 mg tilsvarer vel 5 mg valium tar jeg ikke feil så noe merkbar forskjell vet jeg ikke helt om du får. Men det kommer vel helt ann på toleransen din. Vil tro snorting vil gi litt kortere men sterkere effekt men jeg er ikke fagmann så det er noe jeg antar.
Trådstarter
35 3
Ok, takk. Kan jo prøve en og se hva det gir.
10mg sobril er en "medisinsk" dose, ikke en rusdose. Hvis du har noia vil den roe seg, og du vil kjenne det, men å bli "best mulig high" av 10mg sobril alene er ikke gjennomførbart. Bare svelg den og ta det for det det er. 10mg sobril.
Sitat av BiffBiff Vis innlegg
10mg sobril er en "medisinsk" dose, ikke en rusdose. Hvis du har noia vil den roe seg, og du vil kjenne det, men å bli "best mulig high" av 10mg sobril alene er ikke gjennomførbart. Bare svelg den og ta det for det det er. 10mg sobril.
Vis hele sitatet...

Må si meg enig her. 10mg vil i fjerne litt av uroen men noe rus vil du ikke merke noe særlig til. Har prøvd 10, 15 og 25mg og vil si at jeg aldri har blitt merkbart ruset av de men mer at hodet klarner opp og angsten forsvinner.
Enten må du spise mange sånne, eller drikke en 4-6 halvlitere før du tar den 1x10mg? Hvis man bare har en, er det sånn jeg ville brukt den for å få mest ut av den.

Jeg oppfordrer på ingen måte til blandingsmisbruk, ei heller sier jeg at du skal gjøre som meg.
Dette svaret er kun min mening om hvordan man muligens kan utnytte 10mg sobril for rus.
Blandingsbruk eller misbruk er ikke å anbefale før man har god erfaring med ting og kjenner sine grenser og disiplin godt nok til å gjøre det på en forsvarlig måte. Når jeg blander alkohol og benzoer f.eks, kjøper jeg alltid 2 halvitere, og jeg setter ikke i gang før ølsalget er stengt så jeg ikke kan løpe ut og kjøpe fler.

Ølsalget er jo integrert i den biologiske klokka til hver jævla nordmann over 18, så det er et selvregulerende system som blir med meg inn i stuket.
Sist endret av BiffBiff; 31. juli 2015 kl. 16:24.
Jeg tok en halvliter og finknuste og snortet 2 x 10 mg sobril. Snortet som havnet bakerst i halsen svelget jeg bare. Fikk en helt nydelig døs av det, og klarte fint å ha sex på den turen også. Men som mange sier, det er seff individuelt. Jeg hadde bare hatt lette måltider a la ris og grønnsaker i forkant.
Sist endret av Hoppbakken; 1. august 2015 kl. 14:39.
Å snorte piller gir mye dårligere effekt enn å spise dem. Men for all del, kjør på.
I utgangspunktet, ja, men rent biokjemisk hender det kanskje at "usnortbart" henter en effekt av slimhinneopptaket. Men nå spekulerer jeg bare. Det ble i hvert fall bra, men i utgangspunktet blir det svelging.
Total idioti å snorte sobril!! Det gjelder forsåvidt de aller fleste pillene i verden!!!! Sobril har en biotilgjengelighet på ca 90% hvis du svelger den. Eneste måten å øke biotilgjengeligheten da er å skyte IV eller kanskje opp i rumpa?

Men så er det også livsfarlig å skyte piller. Noen mer enn andre.
Sist endret av monoxide; 1. august 2015 kl. 16:47.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Total idioti å snorte sobril!! Det gjelder forsåvidt de aller fleste pillene i verden!!!! Sobril har en biotilgjengelighet på ca 90% hvis du svelger den. Eneste måten å øke biotilgjengeligheten da er å skyte IV eller kanskje opp i rumpa?

Men så er det også livsfarlig å skyte piller. Noen mer enn andre.
Vis hele sitatet...
"Totalt idioti" er kanskje å ta i litt? De aktive stoffene skal inn i blodbanen for å gi effekt, og slimhinner er som regel en "snarvei" til disse. Tarm / mageopptak er også viktig, men da handler det mer om hva systemet skal utsettes for over tid. Tar du en painkiller analt tas den direkte opp i tarmen, fordi den er preppet for det. Det blir alt for enkelt å si "idioti" om snorting. Entring i sentralnervesystemet blir annerledes, og avhengig av setting og evt tilleggsstoffer som alko kan dette variere. Jeg har tre års medisinstudier bak meg, så helt på bærtur er jeg neppe når jeg synser om disse tingene. Uten at jeg mener å sitte på svar elller løsninger av den grunn, men en viss anatomisk innsikt har jeg.
Ta den oralt, helst så tom mage som mulig (4t så har du tom mage) og en halvliter, maks to om du ikke har noe særlig tolleranse. Ville jeg gjort ivertfall om jeg skulle fått en liten rus.

Sitat av Hoppbakken Vis innlegg
"Totalt idioti" er kanskje å ta i litt? De aktive stoffene skal inn i blodbanen for å gi effekt, og slimhinner er som regel en "snarvei" til disse. Tarm / mageopptak er også viktig, men da handler det mer om hva systemet skal utsettes for over tid. Tar du en painkiller analt tas den direkte opp i tarmen, fordi den er preppet for det. Det blir alt for enkelt å si "idioti" om snorting. Entring i sentralnervesystemet blir annerledes, og avhengig av setting og evt tilleggsstoffer som alko kan dette variere. Jeg har tre års medisinstudier bak meg, så helt på bærtur er jeg neppe når jeg synser om disse tingene. Uten at jeg mener å sitte på svar elller løsninger av den grunn, men en viss anatomisk innsikt har jeg.
Vis hele sitatet...
du VIL få effekt, men mindre enn du ville fått viss du tok den oralt. Noe du burde visst vis du har tre år med medisinstudier bak deg. Han vil ha mest ut av den tabletten han har!

var litt krass der, beklager det. Fordel å lese over ordentlig først
Sist endret av jenspetter93; 1. august 2015 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok nå slettet netttleseren bare alt jeg hadde sagt. Sympatisk.


Hovedpoeng: Jeg spør fordi jeg jeg vet at det finnes mange som vet mye mer om rus enn jeg gjør. Å ha lært tarm-absorpsjon gjør deg 8meg) ikke til ekspert på et drug som jeg vil ha mest mulig ut av. Det det derimot gjør er å gi meg en grunnleggende kunnskap om muligheter (kjente og ukjente) og begrensninger. Dette deler jeg gjerne der jeg kan, og inntrykk av forumet så langt er at det gjelder alle.

Så; takk uansett jeg blir ikke lege, men jeg fikk en fin tur med kjæresten
Hoppbakken, det er idioti å snorte piller som sobril.(1. De har høyere tilgjengelighet i magen. 2. Det er utrolig lite virkestoff kontra resten av totalvekt på pillen. Med andre ord har du større sannsynlighet for å bli tett i nesen enn å få virkning. 3. Du kan skade deg selv) Du er en idiot om du sier annet. 3 års medisinstudier som i helse og sosial x3 da eller? Jeg sitter på tlf nå så jeg gidder ikke saumfare alt du skriver men jeg ville virkelig ha holdt munnen om dine medisinstudier om du virkelig står på ditt og kaller snorting av sobril for noe annet en ren og skjær idioti. At du fikk effekt var fordi en brøkdel (om noe) gikk inn i blodet i nesa di mens resten rant ned i magesekken hvor den slags piller hører hjemme. Og når det gjelder "plugging" så snakket jeg ikke om filmdrasjert Paracet for små barn. Men å løse tabletten opp i vann og skyte den opp i tarmen, hvor det er mange små blodårer som suger til seg det du måtte servere. Sist men ikke minst, takk gud for at du ikke blir lege.
10 mg er er filledose. du maa oppi minst 50 mg for aa faa noe som helst rus.
Det blir litt feil å si, det er veldig individuelt. En uten toleranse vil få en god rus på 30mg. Jeg og en veninne hadde "veltesex" som gav både meg og henne rolleyes hehe (Da begge på 30mg) Jeg kjente 10mg greit når jeg ikke hadde noe toleranse (utenom prøvd div ved tidligere anledning). Og når angsten står på som verst er 10mg sobril en frelse. 50mg gir en bra rus og vil ikke påstå at det er noe farlig for en uten toleranse å kjøre på med en sånn dose. Men sobril funker såpass kjapt at en kan like gjerne starte lavt og se om en er "fornøyd" på lavere dose. Må spare på godsakene der en kan hehe.