Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4217
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mener dere er de beste stedene å gjemme speeden o.l? Spesielt hvis man fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine?
Jeg personlig bytter gjemmested regelmessig, og bruker helst ikke et sted jeg har gjemt på før, og da går jeg jo selvfølgelig tom for ideer på et eller annet tidspunkt.
Jeg har gjemt det i alt fra inni bøker jeg aldri rører til inne i gardinstanga. Vil gjerne høre hvor kreative folk er haha
Liten krukke/boks dytta inn i en hylle, en sekk, bag eller ett skap. Funket for min del værtfall.
Nå har jeg bare alt liggende lett tilgjengelig i en kurv under bordet.
Kjøp en sånn skru deo, ta ut selve deodoranten og legg shittet oppi en pose så legger du deodoranten tilbake
Hadde luktende weed før når jeg bodde hos muttern og var både luktfritt og et godt gjemmested.
Hadde stæsj gjemt inni en høyttaler back in the days. Man snubler ikke akkurat over noe man må skru opp for å komme til.
Om du ikke bor med noen veldig høye folk så kan du skjære ut deler av toppen på døra di og ha det der
Pc-kabinettet var min go-to når jeg bodde hjemme
Utendørs bruker jeg en sti med gjørme eller sand. Da er de ikke mulig å se at jeg har gravd et lite hull 20 cm ned. Måler opp posisjonen med målebånd og noterer.
Føler meg bittelitt som Mike Ehrmantraut i Better Call Saul da altså.
Jeg la det bare i boksen til en eldre telefon jeg har hatt når jeg fremdeles bodde hjemme. Ingen grunn til å titte oppi der akkurat + når det lå weed oppi der så kom ikke lukten ut i det hele tatt.
Hvis man har loftsluke eller kott (helst på et rom andre ikke bruker) er dette fine steder å legge ting,som regel er det glava og reisverk av tre med hjørner og slikt man kan legge ting bak der og under isolasjonen kan man gjemme flere kvadratmeter med greier om man vil, men pass på da det klør. Rett på innsiden av luka om du ikke vil krabbe, lengre inn hvis det er noe som skal ligge en stund. Bor du hjemme mens du blir tatt for besittelse eller mistenkt for salg eller bestiller noe etc og får razzia går de kun inn på rommet ditt selv om man er myndig, som vil si at om det ligger utenfor soverommet ditt så blir sannsynligvis det ikke funnet. (Siden det er ikke foreldra dine de skal ransake hos)
Sist endret av Bluesky_; 25. mars 2020 kl. 20:27.
Som moret skrev, høyttalere, musikkutstyr. Mange El-gitarer har et slags lokk bak som kan skrus opp. Vet at det ikke er alle som har dette. Selv hadde jeg en distortion pedal som jeg kunne putte stæsj inni der batteriet er.
Jeg pleide legge alt av stash og brukerutstyr oppi en DVD samleboks som jeg hadde tatt filmene ut av, og satte den i filmhylla på rommet mitt. Fynka fett
Hvis du har eget plante i potte som tåler tørke lage et lite hull og grave ned speed I jorda. Dekk jorda over hullet.
Husk å ta ut bagen før du vanner
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en dealer som helte ut oboy av boksen, la godt innpakket i bånn og helte oboyen tilbake.
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Kjøp en sånn skru deo, ta ut selve deodoranten og legg shittet oppi en pose så legger du deodoranten tilbake
Hadde luktende weed før når jeg bodde hos muttern og var både luktfritt og et godt gjemmested.
Vis hele sitatet...
Haha, vil bli godlukt av speeden iallefall
Anonym bruker
"Rik Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inne i strømkontaktuttaket
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Inne i strømkontaktuttaket
Vis hele sitatet...
Det er jo farlig. Du kan få strøm i deg, eller starte en brann.
Anonym bruker
"Rik Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er jo farlig. Du kan få strøm i deg, eller starte en brann.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke så lenge du legger den helt på siden og taper den fast.. ledningene er jo ikke i nærheten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke så lenge du legger den helt på siden og taper den fast.. ledningene er jo ikke i nærheten
Vis hele sitatet...
Joda, men man bør ikke anbefale dette til hvem som helst. Spesielt ikke mindreårige som bor hos foreldrene sine.
Anonym bruker
"Rød Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå vet ihvertfall politiet hvor de skal lete.
hvist du har xbox ta ud batteriene og putt shitet inn der. best hvist du har 2 kontrollere då.
hvist du spiller på pc og har en stol som du kan opne opp så kan du også hjeme ting der

hvist ikkje så er dvder nice fordi du har helt sikkert mangen av de
Sist endret av Gizzard_Lizzard; 26. mars 2020 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Muligens den dummeste tråden av absolutt alle tråder fra oppstarten av forumet.

Denne skryten ødelegger for alle de titalls andre som har samme plass som du og du og du og du og du trodde du var alene om, og ikke noe mer.

Om politiet ser innom freakforum ? Hvorfor skulle de la vær.

Velbekomme.

Sett navn og adresse nå nestemann for å toppe det
Hadde ett Rivotril glass for en stund siden. Så fikk jeg selvfølgelig razzia siden noen tysta. Tenkte fort og skrudde opp ketchup flasken og bare stappa glasset oppi den. Hehe det virket men ikke så gøy og få den ut igjen.
Til alle dere som klager på at snuten kanskje leser: tror dere virkelig politiet noterer ned og tar faktisk bruker det som blir skrevet her i praksis? Om de virkelig vil finne noe tar de med hunder
Sitat av allgood Vis innlegg
Til alle dere som klager på at snuten kanskje leser: tror dere virkelig politiet noterer ned og tar faktisk bruker det som blir skrevet her i praksis? Om de virkelig vil finne noe tar de med hunder
Vis hele sitatet...
Ja! Noe annet ville overraske (m). Politiet blir gjerne fremstilt som mye rart, men de tilpasser seg tidene og da naturlig blant annet ved å følge miljøene. Og politihunder er gjerne trent til å lukte i forskjellige dimensjoner. Skal man absolutt gjemme unna ting så bli kreativ!
Sitat av Fofi Vis innlegg
Pc-kabinettet var min go-to når jeg bodde hjemme
Vis hele sitatet...
Det ville ikke jeg gjort, kommer snuten på besøk tar de lett med seg dataen for å snoke
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gitt at foreldre har like lett tilgang til google og freak som deg, ville jeg forsøkt å finne på noe eget som ikke er nevnt her.
Hvis du er så ung at du trenger være redd for at foreldrene dine finner speeden din bør du kanskje revurdere vanen din
Alt handler jo her om mengde. Skal du gjemme en 5r med keef? Drill ut hull i en gammel jobbesko som ligger i en bagg ute i en bod.

Skal du gjemme 50 med keef? Kjør på med vakumpakking inne i en sovepose vakumpakk så den soveposen og hold den i skiboks eller lignende hengt oppunder et tak.

Skal du gjemme 50kg hest? Kjøp deg en safe, som du bolter fast, det finnes safer som brenner alt innhold ved innbrudd.