Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 19436
Hei!

Jeg kjøper en tipakning 1mg Xanax (gjetter på fra Øst-Europa) en tre - fire ganger i året. Tør ikke oftere pga potensielle abstinenser osv.

Handler dem av rumenere i Oslo sentrum, får dem på brett med utløpsdato og full pakke.

Noen som har en formening om hvorvidt dette er ekte saker eller ikke?

Får ikke lastet opp bilde, ovale lilla tabletter, ca 1 cm lange, merket "Upjohn 90".
Sist endret av SporadiskBenzo; 3. juli 2015 kl. 22:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Last opp på bildr.no og publiser linken. Lettere å se med bilde.
Tror jeg fikk med bilder nå.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Jepp, det er 1mg Xanax. Ekte vare. Produsert av Pfizer, en av de mest kjente produsentene i verden av medisin. Selges som Xanor i Norge iflg Felleskatalogen
Ok, tusen takk for svar! :-)

De ser jo også helt originale ut, og det ville liksom vært litt pussig om rumenerne smuglet kassebilene over grensen med falske Xanor når det trolig er god tilgang i hjeml andet.

Neste spørsmål, nå uttale på norske Xanor: sier legen eksanor eller sanor? Og ligger trykket på A-en eller O-en?

Litt off topic :-)
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Det kommer vel an på dialekten og hvordan han oppfatter navnet, hehe Jeg uttaler det som ksanor, med trykk på a. Men så er jeg verken lege eller apoteker..
Så i lokalavisen at kripos hadde analysert disse rumenske xanorene og konkludert med at det var ekte vare, men jeg personlig synes de fungerer mye dårligere enn andre 1 mg xanorer jeg har prøvd.
Sitat av Switched Vis innlegg
Jepp, det er 1mg Xanax. Ekte vare. Produsert av Pfizer, en av de mest kjente produsentene i verden av medisin. Selges som Xanor i Norge iflg Felleskatalogen
Vis hele sitatet...
Det er umulig å si at det er ekte vare ut i fra et bilde.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Det er umulig å si at det er ekte vare ut i fra et bilde.
Vis hele sitatet...
Er kliss like med samme skrift på. Er også tilnærmet umulig å forfalske pillebrett/skifte ut pillene. Pfizer er oppført som produsent, og alt er uåpnet. Brettet er også helt likt, bortsett fra språk og varenavn. I tillegg til dette sa nettopp dronepungen lenger oppe i tråden at Kripos hadde testet disse, og funnet ut at de var ekte:
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Så i lokalavisen at kripos hadde analysert disse rumenske xanorene og konkludert med at det var ekte vare
Vis hele sitatet...
Jo, det er 99% sikkert at dette er ekte.
Sist endret av Attila; 4. juli 2015 kl. 00:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jepp de flyter over i Oslo for tiden blant sigøynerne og er ekte vare.
hører at man kan skyte Upjohn uten å må koke den først. Stemmer det med xanor/hundebein?
Lurere også på om det går å knuse de, for å sniffe dem. Og om så- hvilken effekt gir det
Dårlig bilde eller er de rosa? mener å huske de var mer blå aktig i fargen når jeg brukte 1mg, kanskje fargeforskjell på xanor/xanax?
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Dårlig bilde eller er de rosa? mener å huske de var mer blå aktig i fargen når jeg brukte 1mg, kanskje fargeforskjell på xanor/xanax?
Vis hele sitatet...
Upjohn har vært lilla hver gang jeg har hatt det
Går til fastlegen

Har en venn som bor i kristiansand som har sett etter disse lenge, men har visst vært vanskelig å få tak i...
Sist endret av Oshugon; 15. juli 2015 kl. 18:33.
Er så innspist på de her nå at det er helt latterlig. 1-2 brett om dagen. Hold deg unna daglig bruk, og overdreven bruk. Driver nå med nedtrapping sakte men sikkert og føler meg som en dass.
Theohanter1
13 2
tog akkuratt min 6:e tablett fra disse og fortsatt ikke noe.

Noen fler med erfaringer
What? 6 ganger eller 6 på en gang(6mg?) om du tar 6 mg på en gang å ikke merker noe er det ikke xanor du hat fått, afaik er xanor/nax 1 av de 3 sterkeste benzoene på verdensbasis
man får ikke noe intens rus, eller noe spesielt utav piller i det hele tatt, med mindre man har inforjævlig angst eller kombinerer det med andre rusmidler som fks amfetamin
Sitat av BiffBiff Vis innlegg
Er så innspist på de her nå at det er helt latterlig. 1-2 brett om dagen. Hold deg unna daglig bruk, og overdreven bruk. Driver nå med nedtrapping sakte men sikkert og føler meg som en dass.
Vis hele sitatet...
Hvordan får du tak i denne mengden benzodiazepiner? Ikke et konkret spørsmål om hvor/hvordan, eller for å få noe tips, bare fascinert over hvordan noen kan få tak i en mengde som muliggjør bruk av 1-2 brett (!) om dagen.
Theohanter1
13 2
De finns gode muligheter. Har sikkert kjørt i meg et brett i dag uten at jeg føler noe. Men diazepam fra samme dealere er mye bedre.7mg alprozalam borde gjøre noe. Si fra hvis fler tester dette. Han som selger er meget interessert om vi ikke merker noe. Hadde tablettene kommet under ranbaxy og tekst på rumensk ville jeg vært mer positiv. Nå føles de som scam når de er pfizer og alt ser så perfekt ut
Det kommer en del falske medisiner ut av Kina. Et raske Google søk på "fake xanax" gir for eksempel denne artikkelen: http://www.bbc.com/news/world-europe-24585099

Skal ikke se bort fra at mange prøver å selge slike flaske piller, siden det kan gi bedre fortjeneste og man sikkert ikke får noe straff hvis man blir tatt med de.
Kan ikke se for meg at det skulle lønne seg å lage helt bunk piller når alprazolam er så billig. Flere som ikke merker noe av disse? Hadde håpet jeg skulle få kjøpt noen men ser jo ut som det innebærer en viss risiko for buff...
Theohanter1
13 2
Kan ta en for laget i kveld og ta et helt brett for moro... Før jeg gjør dette... Er de fake sukkerpiller eller??
Absolutt ikke fake de jeg har kommet over, men! Stort men. Disse funker som 0,25 mg og ikke 1mg. Runde blå ksalol er kongen av alprazolam. 2stk over et bikkjebein any day.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det hadde vært merkelig om de hadde tatt seg bryet med å fake dem eller gjøre større cut på dem i verdens amfetaminhovedstad. Men som alltid, det er jo en mulighet for det.
Theohanter1
13 2
Kan alle som kjøpt brett se datoen på brettet og posta her. Har fått beskjed at en batch er dårlig. Så si datoen så skal jeg se om det stemmer med hva jeg hørt

Kun Xanor brett som oppleves dårlige
Sist endret av Phantomen; 24. juli 2015 kl. 22:38.
Theohanter1
13 2
Ikke en eneste som sjekket de opp ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg fikk disse fra darknet for 3-4 uker siden. Det var "Upjohn90", men kunne ikke helt se hvilket land de kom fra, annet enn at de var fra Øst-Europa.
Theohanter1
13 2
Det jeg trenger er utløpsdato. Hvis de hadde dårlig virkning og hadde 2017 så er de årsaken
Pfizer lager ikke dårlige batcher, da er det fake-piller du har fått.
den mengden benzo, må man kjøpe på svartebørsen. alprazolam er et av de sterkest benzoene, dette brukes når ingen andre angst dempende medesiner virker. abstinensene ved alprazolam avhengighet, veldig harde. mange rusmisbrukere sier de ikke vil oppleve det igjen.
at tablettene er ekte, kan man ikke si ved å se på bilde, selv på brett kan de være falske. forfalskning av medikamenter er en milliard indstri. vil gjerne se artikkelen der politiet sier de er ekte, politiet ville aldri gått ut med det, det vil si det samme som at de går god for tablettene. an analysen ville de holdt for seg selv
"I all hovedsak består det av tabletter som er legalt produsert for det østeuropeiske markedet, men som har kommet på avveie og er illegalt ført inn i Norge, sier Gordon Petterson, leder i Kripos' etterretningsseksjon."

http://www.osloby.no/nyheter/krim/Ti...a-7725617.html
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var i Oslo senest idag.. Gikk en runde med noen gamle travere.. Flere vAr injektere(hvis man kan kalle dem det?) , både pepper og minus.
Jeg er ikke en av disse selv.. Jeg er glad i disse folka som folk ser som på udyr for de hAr så mye og fortelle og historier, som er rørende,sjokkerende, vanvittige og til tider helt sjuke.... Derfor liker jeg og slå av en prat med de og snakke om forskjellig ting, som være alt fra dop til fotball ... Kall meg gjerne dum og rAr som gjør dette men det er jeg likegyldige til..


til topic

Så spurte jeg disse gamle traverne som kan det meste om rusen som selges i Oslo...
Da tok jeg opp dette med xanax, de sier at de fleste som selger den på gata pr dags dato er rumenere som nevnt ovenfor..
Men de hadde flere meninger om disse xanaxene som ble solgt, de kunne fortelle at det har vært perioder der xanaxene hadde vært veldig dårlig der bruker fikk null effekt eller til tider litt..
Nå om dagen var de veldig fornøyde med xanaxen som ble solgt på gata for de mente det var de bedre på lenge som hadde vært tilgjengelig, da selvfølgelig med unntak av de man får fra legen...

De kunne åsså fortelle av det viktigste var og se på datoen på de.. Spurte om det hadde forskjell på om utløpsdatoen som f.eks 2015 kontra 2017 Hadde stor forskjell og si. 2 år er jo ikke lenge hvis man ser sånn på det...
Svaret var bastant ja fra dem....
Måtte være brett der utløpsdatoen var, ja oss si 2017 kontra den 2015... En grundige beskrivelse på akkurat hvorfor fikk jeg aldri da disse kjære traverne plutselig har en tendens til og måtte gjøre noe eller finne på noe annet..

Om jeg kan ta dette for go fisk eller ikke kan jo ikke jeg være 100% sikker på men føler disse har greie på akkurat dette med dopen som selges på gata.. Er jo livet dems om man kan si det sånn..

På veg hjem, bestemte jeg meg for og kjøpe et brett med disse xanaxene.
Utløpsdatoen var 2017, derfor jeg brukte dette som eks..
Disse var akkurat sånn de skulle være og fungerer meget bra..
Sitter med en kompis som og har tatt en og vill si At disse stiller seg i topp klasse...
Kjanskje vi ikke hadde hatt det om utløpsdatoen vAr 2015 ? Hvem vet ?



Var i Oslo senest idag.. Gikk en runde med noen gamle travere.. Flere vAr injektere(hvis man kan kalle dem det?) , både pepper og minus.
Jeg er ikke en av disse selv.. Jeg er glad i disse folka som folk ser som på udyr for de hAr så mye og fortelle og historier, som er rørende,sjokkerende, vanvittige og til tider helt sjuke.... Derfor liker jeg og slå av en prat med de og snakke om forskjellig ting, som være alt fra dop til fotball ... Kall meg gjerne dum og rAr som gjør dette men det er jeg likegyldige til..


til topic

Så spurte jeg disse gamle traverne som kan det meste om rusen som selges i Oslo...
Da tok jeg opp dette med xanax, de sier at de fleste som selger den på gata pr dags dato er rumenere som nevnt ovenfor..
Men de hadde flere meninger om disse xanaxene som ble solgt, de kunne fortelle at det har vært perioder der xanaxene hadde vært veldig dårlig der bruker fikk null effekt eller til tider litt..
Nå om dagen var de veldig fornøyde med xanaxen som ble solgt på gata for de mente det var de bedre på lenge som hadde vært tilgjengelig, da selvfølgelig med unntak av de man får fra legen...

De kunne åsså fortelle av det viktigste var og se på datoen på de.. Spurte om det hadde forskjell på om utløpsdatoen som f.eks 2015 kontra 2017 Hadde stor forskjell og si. 2 år er jo ikke lenge hvis man ser sånn på det...
Svaret var bastant ja fra dem....
Måtte være brett der utløpsdatoen var, ja oss si 2017 kontra den 2015... En grundige beskrivelse på akkurat hvorfor fikk jeg aldri da disse kjære traverne plutselig har en tendens til og måtte gjøre noe eller finne på noe annet..

Om jeg kan ta dette for go fisk eller ikke kan jo ikke jeg være 100% sikker på men føler disse har greie på akkurat dette med dopen som selges på gata.. Er jo livet dems om man kan si det sånn..

På veg hjem, bestemte jeg meg for og kjøpe et brett med disse xanaxene.
Utløpsdatoen var 2017, derfor jeg brukte dette som eks..
Disse var akkurat sånn de skulle være og fungerer meget bra..
Sitter med en kompis som og har tatt en og vill si At disse stiller seg i topp klasse...
Kjanskje vi ikke hadde hatt det om utløpsdatoen vAr 2015 ? Hvem vet ?

Håper dette kan være til hjelp for ts og andre evt og ikke bare et innlegg med rør og tullpreik...

God natt freaks. Jeg er på andre timen nå og skal rett i seng der jeg sovner som en Stein ..

Om interessen er der for det kan jeg laste opp bildet sv brettet i morgen...

Mvh vato loka..

Var i Oslo senest idag.. Gikk en runde med noen gamle travere.. Flere vAr injektere(hvis man kan kalle dem det?) , både pepper og minus.
Jeg er ikke en av disse selv.. Jeg er glad i disse folka som folk ser som på udyr for de hAr så mye og fortelle og ting, som være alt fra dop til fotball ... Kall meg gjerne dum og rAr som gjør dette men det er jeg likegyldige til..


til topic

Så spurte jeg disse gamle traverne som kan det meste om rusen som selges i Oslo...
Da tok jeg opp dette med xanax, de sier at de fleste som selger den på gata pr dags dato er rumenere som nevnt ovenfor..
Men de hadde flere meninger om disse xanaxene som ble solgt, de kunne fortelle at det har vært perioder der xanaxene hadde vært veldig dårlig der bruker fikk null effekt eller til tider litt..
Nå om dagen var de veldig fornøyde med xanaxen som ble solgt på gata for de mente det var de bedre på lenge som hadde vært tilgjengelig, da selvfølgelig med unntak av de man får fra legen...

De kunne åsså fortelle av det viktigste var og se på datoen på de.. Spurte om det hadde forskjell på om utløpsdatoen som f.eks 2015 kontra 2017 Hadde stor forskjell og si. 2 år er jo ikke lenge hvis man ser sånn på det...
Svaret var bastant ja fra dem....
Måtte være brett der utløpsdatoen var, ja oss si 2017 kontra den 2015... En grundige beskrivelse på akkurat hvorfor fikk jeg aldri da disse kjære traverne plutselig har en tendens til og måtte gjøre noe eller finne på noe annet..

Om jeg kan ta dette for go fisk eller ikke kan jo ikke jeg være 100% sikker på men føler disse har greie på akkurat dette med dopen som selges på gata.. Er jo livet dems om man kan si det sånn..

På veg hjem, bestemte jeg meg for og kjøpe et brett med disse xanaxene.
Utløpsdatoen var 2017, derfor jeg brukte dette som eks..
Disse var akkurat sånn de skulle være og fungerer meget bra..
Sitter med en kompis som og har tatt en og vill si At disse stiller seg i topp klasse...
Kjanskje vi ikke hadde hatt det om utløpsdatoen vAr 2015 ? Hvem vet ?

Håper dette kan være til hjelp for ts og andre evt og ikke bare et innlegg med rør og tullpreik...

God natt freaks. Jeg er på andre timen nå og skal rett i seng der jeg sovner som en Stein ..

Om interessen er der for det kan jeg laste opp bildet av brettet i morgen...

God natt alle venner.. Mvh vato

Beklager for at innlegget er lagt dobbelt.. Håper admin kan ordne opp idet, kan sikkert gjøre det selv men akkurat nå erre slutten på visa og senga venter.. Beklager for dette folkens
Sist endret av vato; 19. august 2015 kl. 03:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er tydelig at de funka, for du har skrevet det samme innlegget tre ganger?
Oh shit... Det der ser jo bare for jevlig ut ja...
Har en vanskelig data som ikke er med meg så kopierte teksten for og unngå og miste den når pc evt slå seg av...så kopierte det inn men er noe jeg har surra no jevlig med her, helt klart.


Har ikke muligheten til og rette opp i dette nå, men skal gjøre det fortløpende...

Beklager for en jevla lang tekst x 3.... Haha..

Btw.. De funka helt klart...
Er det noen som vet noe om strafferammen for kjøp av f eks 20 2mg Xanax? Eller for 50 10mg diazepam? Greier ikke å søke meg frem til noe.

PS: Ville da vært førstegangsforsømmelse.
Sist endret av petrandr; 20. august 2015 kl. 16:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan ikke gi noe konkret svar på akkurat hva som skjer... Men er det førstegang du blir tatt for noe slikt er det vell en bot bare?.. Evt at dem kan kødde det til med førerkortet ditt. Det er dem blitt veldig flinke til...
Sørg for og ikke bli tatt så trenger du ikke og bekymre deg.. Hehe...
Sitat av petrandr Vis innlegg
Er det noen som vet noe om strafferammen for kjøp av f eks 20 2mg Xanax? Eller for 50 10mg diazepam? Greier ikke å søke meg frem til noe.

PS: Ville da vært førstegangsforsømmelse.
Vis hele sitatet...
Bot på 5000.
Sitat av vato Vis innlegg
Kan ikke gi noe konkret svar på akkurat hva som skjer... Men er det førstegang du blir tatt for noe slikt er det vell en bot bare?.. Evt at dem kan kødde det til med førerkortet ditt. Det er dem blitt veldig flinke til...
Sørg for og ikke bli tatt så trenger du ikke og bekymre deg.. Hehe...
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, hvis det bare var så enkelt. Første gang jeg kjøper noe som ikke er lovlig, og prøver å finne ut av den beste måten å gjøre det på. Har noe innihelvetes eksamensangst som jeg bare må få hjelp med. Legen vil ikke skrive ut benzo.

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Bot på 5000.
Vis hele sitatet...
Bot eller forenklet forelegg? Veldig vesentlig forskjell.
Sist endret av petrandr; 21. august 2015 kl. 08:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Choose life...
Bardo's Avatar
Har opplevd å få riktig sløvende effekt av dem.
Har også sett faren min spise 1 eller 2 brett en gang, da ble han hentet av politi som kom inn i stuen med opprørsskjold. En annen gang da han hadde konsumert ca like mye bare pratet han helt psykotisk men var ikke voldelig av seg, heldigvis!
Ellers har jeg sett han spise like store doser ved andre anledninger, da har han bare blitt god bon.

Så om du liker å leke med flammer, bomber og slikt. Så kjør på
Det er nesten russisk rulett med piller. Kjøp heller heller valium(av samme folka, de har om du er heldig. Må kanskje mase) om du vil ha ekte vare.

PM meg om du vil vite hvordan slipper å bli lurt mtp. betaling, hver gang!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nå undersøkt endel brett smuglet inn av disse pakka, Xanax brett EXP: 05-2017 SERIE: A141264B ER FALSKE.
De er bra lagd, men om du går i sømmene på brettene og på EXP2016 ser du stor forskjell, jeg ser forskjell på bildene som er blitt lagt ut her! All skrift på brettene er litt lettere "faded" i fargen, mens ekte er TOTALT svart ingen fade.

Avstanden mellom skrift og kant på brett er også forskjellig fra ekte og fake. Jeg fikk 2 brett 2016 som er legit, og 8 brett 2017 som er fake i samme "pølse" aka rett fra bilen. Også perforeringen eller, der du kan knekke av deler av brettet er ikke konsistent med de ekte.

Folkens, begynn å still krav. Si du kun vil ha 2016 batch. Dette er bra fakes, men om du er veldig nøye så ser du fort at det er ikke samme kvalitet som ekte pfizer. Kan laste opp bilde hvor jeg forklarer litt bedre. Ble kansje litt rotete innlegg. Forklarer hvorfor folk kan spise ett brett 2017 uten å sovne... Ranbaxy diazepam'en er legit, eller ihvertfall MER legit enn 2017 xanax brettene. Kan ikke stole på noen lengre.. Skal legge ut bilder snart så får folk sjekke sine egne brett.

http://i.imgur.com/JfZHFq2.jpg
Link til bilde for dere som vil Zoome
Brettene til høyre er fake. Bildet til venstre viser forskjell på farge(Det er to brett), bildet til høyre viser perforering i midten. Prøv å bøy brettet på midten, ekte brett skal gi en fin knekke lyd og du skal kunne se perforering. Det falske brettet blir bare bøyd og krever mer krefter å bøye.



http://i.imgur.com/k7nor5K.jpg
Link til bilde for dere som vil Zoome
2017 fake 2016 ekte (Eller bedre kopier...?) Who knows.. veldig merkelig å få 2 stk ekte brett og 8stk fake brett i en og samme "pølse" altså, pakket inn i alufoil og svart plast.
Sist endret av monoxide; 2. september 2015 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så hos en kamerat at de blir solgt nå uten toppen, altså utløpsdato er klippet bort. Så det er vel antageligvis fordi noen spør de om de er fake. Lurer på om de inneholder samme mengde alprazolam uansett.
Nei det kan jeg garantere at de ikke gjør. 5 stk fra 2017 gjorde meg like døsig som 2stk fra 2016. Har holdt på med dette i snart 5 år så jeg kjenner forskjell. Har prøvd mange varianter/leverandører av benzo. Hvis de klipper bort toppen så er det jo klart at det er triksing i bildet..

Uansett så kan du se på perforeringen i midten. Sjekk bildene.
Sist endret av monoxide; 4. september 2015 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.