Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2584
Har en kamerat som har fullt oppheng på å få skutt en 5mg pille mogadon, og jeg er helt ærlig usikker på riktig prosedyre for denslags..
Skal jeg bare løse den opp og smelle den som man gjør med subutex/subuxone, eller må den kokes og bearbeides før den er klar for pumping?
Han ingen peil, men kan fortelle om hva jeg tror vil fungere greit. Skrubb tabletten i sprit for å fjerne belegget, nå tørk den, knus den opp, bland i vann, og filtrer vannet igjennom et kaffefilter. Kast kaffefilteret, og filtrer med et til et. Nå bør det være ganske rent. Du kan fremdeles ta stor skade av å skyte piller. Lucy-In-The-Sky har en fin tråd om injisering av substanser, deriblant piller. Den anbefales.
Galning
Trådstarter
3 1
Tusen takk for svar Har allerede løst den opp i vann, men skal trekke det gjennom et kaffefilter for sikkerhets skyld
ArbeidsledigProletar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Han ingen peil, men kan fortelle om hva jeg tror vil fungere greit. Skrubb tabletten i sprit for å fjerne belegget, nå tørk den, knus den opp, bland i vann, og filtrer vannet igjennom et kaffefilter. Kast kaffefilteret, og filtrer med et til et. Nå bør det være ganske rent. Du kan fremdeles ta stor skade av å skyte piller. Lucy-In-The-Sky har en fin tråd om injisering av substanser, deriblant piller. Den anbefales.
Vis hele sitatet...
Har ingen peil, men du gir råd angående en injeksjon som i verste fall kan ta liv hvis det blir gjort feil. Tynn is å gå på det der.
Sist endret av Batabusa; 9. oktober 2014 kl. 12:21. Grunn: Norsk.
Piller er lagd for å svelges. Jeg kan ikke fatte og begripe dette konstante opphenget med å skyte bindemidler. Er den nåla så heftig at man til slutt må skyte alt? Morrakaffen kanskje?
Har aldri injisert Mogadon, men har gjort det med Apodorm. Pillen måtte kokes. Injiserte 7,5mg og kjente ikke noe spesielt. Å skyte kun benzo er bare helt meningsløst. Stort sett skyter jeg kun benzo sammen med opioider.

Jeg kan nesten garantere at "kameraten" din blir skuffet over effekten hvis han skal skyte Mogadon alene. Bare spis de.
Sist endret av Mexxy; 9. oktober 2014 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Biff biff ja det blir sånn! Jeg var der og når jeg var yngre å starta med det! Men at du skal være så bedømmende er bare irriterende arroganse!

Jeg kan si det at du kommer ikke til å få noe rush av bzo som av dop el fart! Sub kan skytes men det vet du vell..

Jeg kan si det at du kommer ikke til å få noe rush av bzo som av dop el fart! Sub kan skytes men det vet du vell..
Sist endret av minigrower; 17. oktober 2014 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.