Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2227
Jeg skulle nylig kjøpe 10 5mg piller med Valium av en dealer. Så på pillene når jeg kom hjem, og det ligna ikke på de valium pillene jeg har sett før.. Så jeg googla bokstavene og nummeret som sto på pillene. Det sto ORN 16. Da jeg googla det så sto det at dette var Levomepromazine Orion, altså Nozinan (en antipsykotika). Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk dette. Funker Nozinan litt som en benzo? Kan man få rus på det? Er det beroligende? Grunnen til at jeg skulle kjøpe Valium var jo fordi jeg har mye angst...
Om det er som seroquel (annen type antipsykotika) så blir du søvning å sovner mest sannsynlig. Ikke noe å ruse seg på iallfall.
Trådstarter
4 1
Ja.. Da har jeg vel blitt lurt ��
God søvn er godt det også, så kan du se på drømmene dine som en psykedelisk rus. Så får du ta lærdom til neste gang
Trådstarter
4 1
Jepp, digg det. Har du peiling på hvor mange jeg må ta for å merke noe da?
Nesj, se på felleskatalogen elns på dosering der så tar du bare det som står som anbefalt.
Trådstarter
4 1
Oki, takk
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Også blir du en nasal zombie morgenen etter
Anonym bruker
"Forferdet Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte dette i en periode for noen år tilbake. Men ble, som det står over her, som en zombi dagen der på. Så funker dårlig å ta de hvis du skal på jobb/skole dagen etter. Derfor måtte jeg bare slutte med de. (Jeg fikk disse på resept).
Altså skulle du kjøpe valium men ente opp med nozinan så har du blitt lurt, men når det er sagt så funker dem bra mot angst og du blir sløv og du får sove lett. Jeg bruker mellom 5 - 12mg for å sove. Sliter du voldsomt med angst en kveld og ikke får sove så kan du ta 5 - 12mg 2 timer før legge tid så skal du nok se at du får sove.
Du blir helt kake dagen derpå om du tar mange og ikke er vendt til dem.. Ubehagelig kake blir man
▼ ... over en uke senere ... ▼
Huff også nozinan da... Du våkner dagen etterpå med tidenes tørreste munn og tett nese, og i mitt tilfelle vondt i hodet som om man har vært dehydrert i et par dager. Så ja, beklageligvis lurt der gitt, mange som blir det om dagen da benzo har vært en av de vanskligere tinga å få tak i av god kvalitet under coronaen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
brukte gram av den dritten her i 2012, den har antikolinergiske effekter så var delir jeg var ute etter.. Holdt på med det i månedesvis,,
Off..
Anbefaler en dose på rundt 20 mg for angst og søvn.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo den verste dritten også da..... han dealeren din er litt av en type... slett nr. hans