Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1454
Dette her er fra den gangen jeg skulle skyte ecstasy. Kan ærlig si at det er det sykeste som jeg noen gang har gjort. Kompisene mine som var med meg når jeg gjorde det var rimelig innspiste, og skøyt gjerne 2 om gangen. Så da tenkte jeg at og skyte en halv en skal nok gå helt fint, jeg overlevde men er ikke noe som jeg kommer til å gjøre igjen.

Med engang nåla var ute så hitta det meg med engang som bare faen, hele synet ristet, utrolig overvelmendes eufori og den ringelyden som er ganske typsik å få når man tar DMT har jeg hørt. Det følgte også med at alt rundt meg ga meg angst, jeg plukket opp alle sine vibber når de sa ting og samme med musikken. Litt som på LSD egentlig. Det var kraftig og raskt da rusen begynte og gå ut raskt etter, så da sniffet jeg selfølgelig resten av stæshet mitt som gikk egentlig relativt fint.

Min konklusjon er at det egentlig bare er en stor waste og får sterkt for å klar og faktisk nyte.
Nå er vel ikke mdma særlig vannløslig heller?

3.2.2Solubility
In water, 7034 mg/L at 25 °C (est).
Nå er jeg altfor stein til å regne, men det ser ikke særlig vannløslig ut.

Kilde
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nå er vel ikke mdma særlig vannløslig heller?

3.2.2Solubility
In water, 7034 mg/L at 25 °C (est).
Nå er jeg altfor stein til å regne, men det ser ikke særlig vannløslig ut.

Kilde
Vis hele sitatet...
Jeg tror han snakker om Knips ikke krystaller.
Anonym bruker
"Imponert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Jeg tror han snakker om Knips ikke krystaller.
Vis hele sitatet...
MDMA får ikke annerledes egenskaper om den blir puttet i knips.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA får ikke annerledes egenskaper om den blir puttet i knips.
Vis hele sitatet...
Dessverre er det nok ofte ikke slik at bindemidlene som brukes i pillene løser seg like godt opp i vann. Dette medfører da at små partikler som ikke løses opp blir med inn i blodbanen og stopper i kappilærårer i f.eks lungene og fører til død av vev. Derfor bør ikke piller skytes.
Anonym bruker
"Imponert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dessverre er det nok ofte ikke slik at bindemidlene som brukes i pillene løser seg like godt opp i vann. Dette medfører da at små partikler som ikke løses opp blir med inn i blodbanen og stopper i kappilærårer i f.eks lungene og fører til død av vev. Derfor bør ikke piller skytes.
Vis hele sitatet...
Ja, det er sånn det blir når man velger å skyte piller. Men at solubility av MDMA blir annerledes bare fordi den befinner seg i knips er det jeg prøvde å motsi
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det er sånn det blir når man velger å skyte piller. Men at solubility av MDMA blir annerledes bare fordi den befinner seg i knips er det jeg prøvde å motsi
Vis hele sitatet...
Poenget du prøver å motsi her er idiotisk, fordi; poenget er MDMA er lite vannløselig fra før og når man blander inn bindestoffene fra piller er det enda verre. Get it?