Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1573
Hei,
Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å bestille fra www.zamnesia.com?

Jeg vurderer å bestille growkit, og er usikker på hvor trygt det er å bestille til norge mtp toll.

Takknemlig for alle svar
Sist endret av Straniel; 22. september 2021 kl. 21:12.
Det er ikke trygt å bestille noe som helst av ulovligheter fra utlandet. Du kan selvfølgelig være heldig å få det gjennom, men jeg ser at dette er en sjappe i Amsterdam.
Alt fra Nederland er ekstremt høy risiko å bestille fra. Det hjelper ikke med "discreet shipping", da ser det nesten bare mer mistenkelig ut for tollen.

Jeg ville ikke tatt sjangsen på å bestille fra Nederland, men du kan være heldig å få f.eks sporeprints importert fra noen innenlands. Sporeprints er ikke så lett å oppdage som fulle growkits. Krever mer jobb og peiling å sette opp selv da.
Går aldri gjennom.
Zamnesia er en bra side. Men ikke bestill growkits til Norge. Det blir stoppet! Du kan heller bruke pengene du hadde fått i bot til en flybillett til Amsterdam, ta med sporeprint hjem. Les deg opp på pf tek
Sitat av smetti Vis innlegg
Zamnesia er en bra side. Men ikke bestill growkits til Norge. Det blir stoppet! Du kan heller bruke pengene du hadde fått i bot til en flybillett til Amsterdam, ta med sporeprint hjem. Les deg opp på pf tek
Vis hele sitatet...
Hva er sansynligheten for at de finner sporeprintet i håndbagasjen min?
Umulig å svare på. Prints tar en tusenedel av plassen til et kit. Her er det bare å være kreativ. Beste er vel om du finner noen innenlands som Alzo88 sa.