Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1086
Halla Jeg har alltid tenkt at hvis jeg skal ture så skal jeg gå ut, helst i skogen, som jeg har gjort også, men jeg har begynt å revurdere det å kanskje ture inne med noe god musikk på tv'en istede? Jeg har aldri tura på sopp før men tenker å gå for 3g første gangen å 7g den andre, hvordan vil det da være inne å ture på de dosene kontra ute?
Jeg ble fort litt rastløs og følte meg innestengt når jeg tok sopp inne. Alt ble mere naturlig og føltes rett da jeg beveget meg ut. Jeg tok bare litt over 1g med flein også.
Turing inne er for min del forbeholdt vinteren. Pleier egentlig å vente til det er klima til å være i naturen.
Turing hjemme hos meg selv er hvertfall ikke noe jeg gidder mer. Ikke fordi jeg har hatt kjipe tripper der, men de er liksom så begrenset i tillegg til at jeg alltid må igjennom en dyster evaluering av eget interiør. Tv på trip er noe jeg virkelig unngår, bortkastet tid og totalt meningsløst.

Musikk kan du også ha med ut. Naturen byr på mye mer under en tripp! Hvis du i tillegg tar det i mørket så har du en skikkelig heisatur i vente. Da bør dere dog være flere, og ha lykt/bål osv. Bål kan tennes fra 15. sep.

Gjør hva du vil. Mange liker å trippe inne, litt som at mange også liker "skal vi danse". Du har hatt suksess med naturtripping før, "dont change a winning team", sier nå jeg.
Hvis det er varmt ute der du er så vil skogen være overlegen. Aller best er å lage seg en liten camp.
Leirbål, et sted å ligge, støtte til rygg eller å sitte osv.

Et vann eller en utsikt i nærheten, justeres forhold til solen osv osv
Sist endret av meaculpaUIO; 3. september 2021 kl. 00:27.
Tv på psykedelika er bare så totalt uinteressant Imho.
Jeg kan fint ture inne, det handler om å gjøre interiøret hyggelig.Tenn noen lys, ha noe gøy på veggene(heng opp noe gardiner, sett opp noe kunst, eller kjør opp en lampe som gir mønster eller spill med skygger), demp belysning, i det hele tatt gjør det koselig og hyggelig å være der.
Jeg foretrekker å gå ut på doser under 3 gram (bruker spiss fleinsopp som referanse).

Fjell er nice, fuck skog med all dens kryp. Fluer, vepser, edderkopper, knott, tusenbein. Ikke glem flåt og lusfluer.

Midt i en by er det generelt lite hyggelig å være på sopp, LSD på tråsykkel derimot er fint. Trafikkregler blir litt problematisk.

Soppdoser over 3 gram - stortsett bare inne for min del, med mindre jeg er ute på landet og det er utrolig fint vær. Havner uansett i en søvnaktig visuell transe og blir frakoblet virkeligheten, orker ingen bål, skog eller annet styr da. Sliter med å gå fra senga til doen jo.

7 gram? Du kommer ikke til å klare å røre deg.