Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1575
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å prøve heroin for første gang til helga. Trenger ikke moralpreik, alle som prøver rusmidler vet at det ikke er lurt..
Uansett, tenkte å sniffe det. Bryr meg ikke om avhengighet, men vil ikke få arr eller ødelegge årer. Har prøvd det meste ute der, men skyting er noe jeg aldri skal gjøre. Så, hva burde jeg spørre dealeren om? Er det ulike typer, noe som egner seg best til sniffing? Eller kommer det bare i pulver, klart til å sniffes, typ amfetamin? Noen andre tips til en førstegangs?
Kan sniffes uansett om det pulver eller stein. Husk at når du sniffer er det også sjanse for overdose. Så start forsiktig.
Om du har muligheten vil jeg absolutt anbefale deg å røyke det, for å redusere overdose sjansen betraktelig
Det er brun heroin du garantert får. Knus det opp skikkelig til så fint pulver som mulig. Kan ta litt tid så gjør det grundig ellers kaster du bort mye. Del opp i småååå lisser på halvannen til to centimeter og ta en eller to testlisser. Vent en stund, for du kan ikke vite hvor sterkt stoffet er. Prøv deg fram men vær forsiktig. Begynner du å nodde eller du må spy så stopper du med en gang.

Ikke lurt
Det lukter/smaker veldig eddikete og svir. Løser seg også dårlig opp i nesa, så du får brune og svarte buser.

Ville heller anskaffet meg noen Opiater i form av smertestillende. Ikke kryss grensen ifht å kjøpe dop, knuse det og sniffe det.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HanDuVet Vis innlegg
Kan sniffes uansett om det pulver eller stein. Husk at når du sniffer er det også sjanse for overdose. Så start forsiktig.
Om du har muligheten vil jeg absolutt anbefale deg å røyke det, for å redusere overdose sjansen betraktelig
Vis hele sitatet...
Ok, takk. Har prøvd å lese litt men jeg klarer ikke å forstå teknikken på røyking, er redd for å gjøre feil eller sløse. Sniffing er ganske straight forward.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er brun heroin du garantert får. Knus det opp skikkelig til så fint pulver som mulig. Kan ta litt tid så gjør det grundig ellers kaster du bort mye. Del opp i småååå lisser på halvannen til to centimeter og ta en eller to testlisser. Vent en stund, for du kan ikke vite hvor sterkt stoffet er. Prøv deg fram men vær forsiktig. Begynner du å nodde eller du må spy så stopper du med en gang.

Ikke lurt
Vis hele sitatet...
Takk! Skal det tas opp i slimhinnene eller i magen?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det lukter/smaker veldig eddikete og svir. Løser seg også dårlig opp i nesa, så du får brune og svarte buser.

Ville heller anskaffet meg noen Opiater i form av smertestillende. Ikke kryss grensen ifht å kjøpe dop, knuse det og sniffe det.
Vis hele sitatet...
Tok en del Sub tidligere i sommer men ble tvunget av det når det oppsto et dødsfall innenfor miljøet og ingen ville selge til meg lenger. Hadde egentlig ingen planer om å starte med noe sånt igjen, har klart å holde meg til MDMA i det siste, men så ble jeg tilbudt H av en kompis og impulsiviteten/nysgjerrigheten tok overhånd. Mulig det bare blir med denne ene gangen, men vil prøve i hvert fall.