Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 528
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heei. Siden coke er en upper og quetiapin (seroquel) er downer er det vel lurt å vente litt med quet’en til coken hvertfall ikke funker i systemet lengre? Hvor lenge pleier dere vente eller kan jeg bare knerte den nå? Tatt 0,2 g siden kl 23 siste linje var kl 01.40
har ofte tatt quetiapin etter inntak (mest av speed) og cola. Jeg tar quetiapin om jeg vil «avslutte» speed,cokefølelsen. Du kan nok ta quetiapin nå. Men aller har forskjellige erfaringer. Vet ikke om kombinasjonen er farlig.

Men jeg tok siste linje typ 03.30 og nå er klokka 05.20, stappa i quetiapin for en stund siden. Hvertfall når jeg kjenner at jeg begynner å gå nedover/ få nedtur
Sist endret av ompalompa12345; 25. september 2021 kl. 06:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.