Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3532
Heia. Jeg fikk tak i en kokain forleden som lukter som klesvask som har ligget lenge i vaskemaskinen. Noen som vet hva denne lukten er ? Fant samme lukt i en eldre bok også.. veldig distinkt lukt.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig at det er blanda ut med Sånn pulver mann har i vaskemaskinnen
Lukter det klesvask er det nok blandet ut med vaskepulver. Ville ikke tatt det var jeg deg.
Har luktet på alle vaskepulver jeg har i hus nå. Det lukter ikke slik. Vaskepulver lukter egentlig ikke så mye.. hvertfall de jeg har. Det lukter som klesvask som har ligget lenge. Litt mugg lukt.Prøver å tenke på hva slags kjemikaler som lukter det samme. Jeg leste i en eldre bok istad, og jaggu luktet sidene i boken nesten eksakt det samme. Jeg styrer unna, men hadde vært gøy å fått det testet så jeg kunne fått vite hva dette er.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kokain skal ikke lukte som gammel klesvask, vet ikke hva jeg skal kalle vil heller si at du har fått noe helt annet, mulig blandet med. vet ikke hva jeg skal kalle kokainlukt, men lukter dyrt og godt. men for andre kan sikkert lukte annet, men ikke klesvask.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kokain skal ikke lukte som gammel klesvask, vet ikke hva jeg skal kalle vil heller si at du har fått noe helt annet, mulig blandet med. vet ikke hva jeg skal kalle kokainlukt, men lukter dyrt og godt. men for andre kan sikkert lukte annet, men ikke klesvask.
Vis hele sitatet...
Hvordan lukter dyrt?
3mmc?
Aldri hørt om 3mmc, men det lille jeg leste nå gir ingen sammenligning. Rusen er som cola, og han jeg tok det med sa den var sprek. Bestilt ez test for renhet og den som viser de vanligste stoffene de cutter med. Er jo mere for nysgjerrigheten dette.

Ja, hvordan lukter dyrt ?
Sist endret av Riveira; 12. september 2021 kl. 11:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du beskriver vel lukten av mugg? Isåfall, hadde jeg kastet det. Kokain skal lukte kokain, det har en veldig gjenkjennelig lukt og smak.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du beskriver vel lukten av mugg?
Vis hele sitatet...
Høres ut som det. Klær som blir liggende lenge våte i en vaskemaskin lukter jordslag.
Anonym bruker
"Blå Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan ha med at det er oppbevart sammen med, ja, gammel klesvask. Sure kluter eller noe slikt.

Speed er i alle fall kjent for å syge til seg lukt og jeg har vært borti speed som lukter sure sokker pga det har vært gjemt et sted på vaskerommet eller lignende
Sitat av Jorg Vis innlegg
3mmc?
Vis hele sitatet...
3-mmc lukter ikke mugg/muggent.
Etter å ha testet brusen kom det frem at det er 'low amount' av kokain, og den reagerte lynrask på to stoffer. Benzocaine og levocaine. Ikke at noen har spurt, men der er det hvertfall ^^