Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3438
Hei. I dag gikk jeg å en kompis gjennom den velkjente gata. Han hadde nettopp hentet et glass med Xanor 2mg,fra apoteket,, som han hadde lagt i sekken min, da han ikke hadde sin egen, begge var ruset på heroin å +++ vi ble stoppet av politiet, de fant glasset, med hans navn på. Å da startet helvete for min del, de mente jeg hadde kjøpt glasset av han å dro meg med på stasjonen...Han fikk gå, med kun en advarsel. Så jeg lurer kun på om de faktiak kan gi meg noe stress for dette?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Nei det skal vel ikke få noe følger det, med tanke på at du var sammen med han når de plukket deg meg. Men er rart at du ble tatt med og ikke han. Om en skal så burde begge blitt tatt med.

Bare forklar deg i avhør, så vil nok en evt. sak på akkurat det forholdet bli droppet. Kan ikke se at en jurist vil opprette en sak på det.
Skjønner ikke hvor politiet vil ned dette. De burde da skjønne at de ikke kommer noen vei ved å prøve å straffe noen som er ruset på heroin. Det hjelper jo i hvert fall ikke...
Sitat av Negr Vis innlegg
Skjønner ikke hvor politiet vil ned dette. De burde da skjønne at de ikke kommer noen vei ved å prøve å straffe noen som er ruset på heroin. Det hjelper jo i hvert fall ikke...
Vis hele sitatet...
Fordi heroin brukere er så ødelagt fra samfunnet at politiet ikke har tid til. politiet passer bare på at dem ikke ødelegg folk som faktisk har et potensial her i samfunnet.
Sist endret av justastonedhuman; 28. september 2013 kl. 12:27.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Fordi heroin brukere er så ødelagt fra samfunnet at politiet ikke har tid til. politiet passer bare på at dem ikke ødelegg folk som faktisk har et potensial her i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Det er bare oppfatningen -vi- har av andre. Det ER håp for alle. Vi må ikke la media ødelegge vår egen vilje til å påvirke andre.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Fordi heroin brukere er så ødelagt fra samfunnet at politiet ikke har tid til. politiet passer bare på at dem ikke ødelegg folk som faktisk har et potensial her i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Det fremkommer ingenting i denne tråden som tilsier at de var til sjenanse eller ødela for andre.
Hva mener du egentlig med den første setningen? Den er så ødelagt at jeg vurderer å sende politiet på deg!
Sist endret av Knask; 28. september 2013 kl. 16:07.
Litt morsomt at problemet ikke ligger i heroin, men mistanke om salg av reseptbelagte medisiner.

Jeg ler ofte av det du lirer av deg, KaiN, men akkurat nå så dret du sånn passelig på leggen. En misbruker kan være akkurat like real som din egen bestemor. En gang idiot, alltid idiot. Alt sitter i topplokket.
Sist endret av stagg; 28. september 2013 kl. 16:28.
Sitat av stagg Vis innlegg
Litt morsomt at problemet ikke ligger i heroin, men mistanke om salg av reseptbelagte medisiner.

Jeg ler ofte av det du lirer av deg, KaiN, men akkurat nå så dret du sånn passelig på leggen. En misbruker kan være akkurat like real som din egen bestemor. En gang idiot, alltid idiot. Alt sitter i topplokket.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente var en syn fra politiet sin sak.. så mange misbrukere dem ser hverdag har gjort at dem gir rett å slett opp. politiet mener dem er for ødelagt til å betale for sine feil.
Kanskje det politiet oppfattet i denne saken? dere begge var ruset av stoffet å du hadde sin kompis reseptbelagt medisin, det kan jo forstå at han solgte/bytte.

Skal man gå med medisiner så vær edru.
Heroin-ruset eller nasking, de som bryter loven skal straffes. Slutt og syt trådstarter, selvom din venn ikke ble tatt har du utført en straffbar handling. Da skal du i følge loven straffes for dette, noe som er rimelig.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Heroin-ruset eller nasking, de som bryter loven skal straffes. Slutt og syt trådstarter, selvom din venn ikke ble tatt har du utført en straffbar handling. Da skal du i følge loven straffes for dette, noe som er rimelig.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke dette som er sakens kjerne her.
Problemet er at trådstarter mistenkes for å ha kjøpt xanor av vennen sin.
Sitat av Knask Vis innlegg
Nå er det ikke dette som er sakens kjerne her.
Problemet er at trådstarter mistenkes for å ha kjøpt xanor av vennen sin.
Vis hele sitatet...
Om denne vennen er en venn har vel han allerede forklart for politiet grunnen? Og om så hadde det ikke vært noen sak. Men det kommer ikke fram her, noe som virker merkverdig utifra hva jeg anser om hva som er venner. Derfor jeg er litt krass i min kommentar pga at dette burde vært avklart om denne vennen har samme historie som trådstarter.

Om da politiet velger å gå videre med saken tyder det på flere ugler i mosen. Men som sagt, gjør man straffbare ting må man ta konsekvensene som en mann.
Sist endret av $pliffeN; 28. september 2013 kl. 18:19.
Dette er bare spekulasjoner fra din side og dermed burde du holde deg for god for å være krass.
Jeg finner det fullstendig meningsløst at trådstarter logger seg inn på nFF bare for å servere oss løgnhistorier for å rettferdiggjøre at han ble hanket inn av politiet.
Er det vanlig at politiet bare kan lete i sekker uten videre?
Sist endret av Zarlach; 28. september 2013 kl. 18:33.
Sitat av Knask Vis innlegg
Dette er bare spekulasjoner fra din side og dermed burde du holde deg for god for å være krass.
Jeg finner det fullstendig meningsløst at trådstarter logger seg inn på nFF bare for å servere oss løgnhistorier for å rettferdiggjøre at han ble hanket inn av politiet.
Vis hele sitatet...
De som spekulerer er de som får fram sannheten. Som du lærte på barneskolen finnes det alltid flere sider av en sak. Jeg stiller meg undrende til trådstarter, noe som jeg anser som helt vanlig med en slik historie. Er alltid greit å få all fakta på bordet.

Men nå snakker du mot deg selv, du ber meg holde meg for god pga jeg kommer med spekulasjoner, du gjør akkurat det samme med den siste setningen din, Knasken

Zarlach: Om politiet har skjellig grunn til misstanke kan de så og si foreta seg det de føler for. Ser man to rusa personer er det all grunn til å se om de går med ulovlige substanser feks. Get it?
Sist endret av $pliffeN; 28. september 2013 kl. 18:37.
Okey da, du vinner.
Melder meg ut av tråden og resten av dette underforumet til kvalitetsnivået stiger litt.
Farvel.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ut i fra den litt manglende informasjonen om saken er dette mine to cents:
Om de vil så kan de lage en sak ut av det, mest sannsynlig et forelegg. Om du nekter å vedta forelegget og skaffer deg advokat vil jeg tørre påstå at grunnlaget for straff er rimelig tynt.
Det det lukter av dette, er at politiet vil skremme deg og få deg til å betale forelegget, veldig få tør å ta saken til retten med advokat.

Og til de andre her i tråden, det er veldig lavmål å ty til personangrep, å være uenig gir ingen rett til å ty til slik oppførsel der man referere til kunnskaper man skulle tilegne seg i barnehager.
Om du ikke har noe å tilføre debatten kan du holde deg unna, det er ingen som tvinger noen til å lese noe som helst i rusmiddelseksjonen.
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Er det vanlig at politiet bare kan lete i sekker uten videre?
Vis hele sitatet...
Er man ruset på "heroin å +++", gir det selvfølgelig sjelig grunn til mistanke.
Sitat av Knask Vis innlegg
Okey da, du vinner.
Melder meg ut av tråden og resten av dette underforumet til kvalitetsnivået stiger litt.
Farvel.
Vis hele sitatet...
Og absolutt ingen bryr seg.
Sitat av Grass Vis innlegg
Og absolutt ingen bryr seg.
Vis hele sitatet...
Les denne en gang til

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Og til de andre her i tråden, det er veldig lavmål å ty til personangrep, å være uenig gir ingen rett til å ty til slik oppførsel der man referere til kunnskaper man skulle tilegne seg i barnehager.
Om du ikke har noe å tilføre debatten kan du holde deg unna, det er ingen som tvinger noen til å lese noe som helst i rusmiddelseksjonen.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Huttetutta; 29. september 2013 kl. 12:55.
bla bla bla.. til ts, Så lenge kompisen din bekrefter din historie om at han bare lot deg bære glasset for han (pga fulle lommer ) så er det ingen som helst sjanse i verden for at det kommer så mye som lukten av et forelegg engang for dette. har han derimot vært litt "skurrete" i forklaringa si så er det fort en annen sak.

At du ble tauet inn for dette kan jo tyde på at dere ikke har vært helt "presise" i forklaringa deres fra starten av. eller så har lovens arm bare strukket strikken strikken for hva de har kan gjøre litt langt.

uansett om han har forklart seg litt gæli så er det ikke for sent å endre på det. sumasumarum

Ingen rettslige etterspill for din del.