Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5950
Hei, jeg driver aa reiser rundt og alt av musikk ligger paa mobilen med spotify offline mode, det jeg ikke tenkte paa var at den sjekker om jeg fortsatt har premium etter noen maaneder, det at jeg er i et land som ikke stoetter spotify gjoer at all musikken min blir utligjengelig, som er krise. Noen som vet hvordan jeg kommer meg online paa spotify i et land som ikke stoetter det? Har soekt rundt og funnet ut at det gaar fint fra en PC, men tror det er litt vanskeligere med en sony ericsson xperia. Maa bare faa logget paa i et sekund for aa faa laast opp musikken. Gjorde det for 2mnd siden i Cambodia og synes det er rart det funket der og ikke her (NZ)
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Kan du ikke finnet et open wifi og logge inn via det?

Eller er spotify totalt-blokkert?
Om du har premium (som jeg regner med, siden du har spotify på mobilen) er det "ubegrenset reising", dvs. spotify fungerer i alle land. : )

Du kan skru på "force offline" på mobil app'en (hvertfall på iPhone versionen) men den vil kun godta å være i offline mode i maks 30 dager, før den "må" koble seg opp og sjekke om du har premium.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av elz Vis innlegg
Om du har premium (som jeg regner med, siden du har spotify på mobilen) er det "ubegrenset reising", dvs. spotify fungerer i alle land. : )

Du kan skru på "force offline" på mobil app'en (hvertfall på iPhone versionen) men den vil kun godta å være i offline mode i maks 30 dager, før den "må" koble seg opp og sjekke om du har premium.
Vis hele sitatet...
Sikker på dette ?

Jeg er ganske sikker på at alle ganger jeg har vært innom frankrike i en periode har jeg fått beskjed om "please change your country \ return to your country of origin" etter 1-2 uker.
Du kan være offline i 30 dager før du må logge deg på internet igjen for å verifisere spotify kontoen din.
Dersom du er i utlandet + online kan du bare bruke spotify i 2 uker før den sier at du har vært nok på ferie.

Så dersom du skal ut å reise lengre enn 2 uker, sett all musikken til "available offline" og ikke koble til internet mens du bruker spotify, da kan du høre på musikken din i 30 dager mens du er utenfor norge. =)
Det vet jeg, men jeg er over de 30 dagene og maa koble meg paa internet for aa laase opp musikken igjen, og det fungerer ikke paa wifi. Akkurat som spotify er blokket eller noe...
Få noen i Norge til å logge på kontoen din i 2 sek. Funka fint for meg før jeg kjøpte premium.
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Få noen i Norge til å logge på kontoen din i 2 sek. Funka fint for meg før jeg kjøpte premium.
Vis hele sitatet...
Dette skal fungere fint. Studerer for tiden i et land som ikke støtter Spotify, men med Premium og en bekjent som logger på hjemme i Norge en gang i blandt har jeg ikke hatt noen problemer med hverken offline og online mode, og jeg har opphold meg her i flere måneder.
Sist endret av TeumessianFox; 5. april 2011 kl. 04:39.