Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1218
Hei og hå.
Tenkte å kjøpe Diablo 4 men har bare konsoll.
Er det greit å spille det det med kontroll fremfor mus ?
Er jo som skapt for konsoll
Super chill det da. Når du blir vant til kontrollene kommer det til å gå på skinner.
Smak og behag. D3 på konsoll falt aldri i smak personlig, spiller PC versjonen her og nå. Føler jeg har bedre kontroll med mus og tastatur.
D3 var the shit på ps4 ihvertfall, sånn rent teknisk. Så kan man mene hva man vil om selve spillet. Jeg har ps5 og jeg skal spille det herfra til helvete
Hva slags class er dere da ?, sitter og lurker på nettet nå for å finne ut hva jeg bør velge, necromancer kanskje ? Er helt ny i diablo-universet.
Barbarian er god som førstegangskarakter. Bare hack and slash og tåler mer enn de andre. Men det har vel ikke kommet ut enda?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Barbarian er god som førstegangskarakter. Bare hack and slash og tåler mer enn de andre. Men det har vel ikke kommet ut enda?
Vis hele sitatet...
Barbarian all the way. Min desiderte favoritt fra D2 og det vedvarer. Kjører Druid som min neste karakter.
Kom ut idag for oss som kjøpte deluxe eller ultimate. Valgte barbarian, kjempegøy.
Ja jeg gikk rett til Ps Store og ordna ultimate. Før jeg så at deluxe også ga early access. Men fakk it. Er en barbar på lvl 16 eller noe nå. Det er vanskeligere enn 3 absolutt og skaleringa virker litt klovnete til tider. Enorme områder men det er gøy.

Oppretta som nevnt i en annen tråd freakforum klan. Join alle som vil. Hyggelig spilling eller hjelp til dungeons kan bli nødvendig.

Jeg møtte The Butcher og han kjeppjaga meg ut foråsiresånn.

N0dSquaad PSN ID
Hvordan er d4? Likte d2 veldig mye men ble fort lei d3, så er spent på hvordan dette spillet er.
Jeg har bare surra rundt i de første områdene. Pent spill, flyter bra, men er ganske vanskelig når det blir mange fiender og en boss feks. Selv på letteste vanskelighet. Du har bare 4 potions, hvertfall i starten og de må du få av å drepe fiender. Og når du må slå retrett pga du er underpowered, så kommer du tilbake noen lvl høyere men da har aktuelle demondustemikkel blitt tilsvarende mer jævlig og. Hjeeeelp!!

Derfor kult hvis noen vil spille så vi kan samarbeide om dungeons og få no nice drip.
Sist endret av NodSquad; 3. juni 2023 kl. 16:56.
Bumper denne så folk kan komme seg inn i freakklanen. Vi er allerede 3 medlemmer