Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 685
Hei, vi drar til Barcelona snart, og jeg har noen ting jeg lurer på:

Finnes det en plass som minner om miljøet i Brugata/Storgata i Oslo?
Tenker ikke nødvendigvis på det å handle, mer på at det er et område hvor folk samles og gjør sine ting. StorBru gata møter Christiana møter Hausmania. Kunst og dop og lovløshet og musikk.

Kan jeg kjøpe Kratom på apoteket?

Benytter dere weed klubbene for å ordne røykings? Hvis så, kan noen anbefale en som er grei med turister?

Om dere vet om noe rart/annerledes/alternativt som faller utenfor standard guidebøker tar jeg gjerne tips om det også.

Har vært der et par ganger og har fått med meg mye av kunst og tapas og Gaudi og kirker og dealere i Las Ramblas.

Skulle veldig gjerne kommet oss på et rave men skjønner at det kan være meget å be om. Så om ikke undergrunn, så ihvertfall klubber med Acid-house/techno/trance av den tyngre sorten.

Spa og svømmebassenger?

Takk på forhånd, send meg gjerne dm om det er å foretrekke.
Er det lov å bumpe sine egne tråder?
Sist endret av Majao Gibensis; 1. februar 2023 kl. 20:22. Grunn: Kritisk skriveleif
Barcelona has a lot going on but you'd have to kinda just ask around once you're there, people are pretty chatty.

Also, check out resident advisor for party/club info, por ejemplo: https://ra.co/events/1649465