Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1914
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Hei!
Jeg har nylig solgt en god del crypto som nå ligger på et visa debet kort fra crypto.com. Kortet funker fint til å handle på både butikker og internett, men vil helst ha pengene på den norske BSU kontoen min.
Noen som vet hvordan jeg kan overføre pengene fra crypto.com kortet til bankkontoen?
Ta ut i minibank
Sett inn casha i bank i butikk
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ta ut i minibank
Sett inn casha i bank i butikk
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det, men nermeste minibank ligger over 2 timer unna I tillegg er jeg usikker på om det er mulig å ta ut 6 sifret beløp, blir også noe gebyr
Står dette under «card details» i appen:
«Zero-fee Monthly ATM Withdrawal Limit: €200/£180 (2% thereafter)»
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ta ut i minibank
Sett inn casha i bank i butikk
Vis hele sitatet...
Hvorfor bruker du ikke Coinbase?
Sist endret av Skinny; 17. mai 2023 kl. 04:04.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Skinny Vis innlegg
Hvorfor bruker du ikke Coinbase?
Vis hele sitatet...
Både Coinbase og crypto.com suger, hvorfor har dere ikke pengene på deres egen wallet?
Må vel kjøres via appen. Konverte til Euro og kjøre SEPA transfer.
1 opprett lunar appen
2 registrer kortet hos lunar for top-up
3 overfør til lunar
4 bruk regningsbetaling i lunar appen til å overføre pengene til BSU kontoen.
5 hvis lunar ikke godtar kortet fra crypto.com, Skaff deg Revolut, overfør pengene til Revolut, gjenta 1-4 med Revolut kortet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av medsammemynt Vis innlegg
1 opprett lunar appen
2 registrer kortet hos lunar for top-up
3 overfør til lunar
4 bruk regningsbetaling i lunar appen til å overføre pengene til BSU kontoen.
5 hvis lunar ikke godtar kortet fra crypto.com, Skaff deg Revolut, overfør pengene til Revolut, gjenta 1-4 med Revolut kortet
Vis hele sitatet...
Har allerede mange slike kort Lunar, Revolut, Monero og flere
Men takk
Kjøp BTC, ETH, XRP. Opprett FIRI konto, send cryptoen over til firi adressen din og selg der inne forså å ta ut til bank-konto.
Samme som han over sier men bruk heller NBX. Firi er triggerhappy på sperre kontoer helt uten grunn og fryse penger lenge.
Jeg hadde samme problem, lag deg konto i lunar, gratis. Bruk Coinbase visakortet ditt til å fylle på konto (instant og gratis), overfør deretter på vanlig måte til til vanlige bank.

Beste måten jeg har funnet så langt. Lunar støtter også Apple pay på gratis virtuelt kort.
Sist endret av SnusBoks; 3. juni 2023 kl. 11:37.
Hva er den beste måten å gjøre det motsatte på? Hvordan sette inn cash til krypto? Snakker store beløp
Det tror jeg ingen deler åpent på nett letteste må være kjøpe av noen offline mot påslag
Det jeg bruker å gjøre når jeg skal ha crypto til kortet er å legge inn crypto på gambling sider som har csgo withdrawal. Mesteparten av csgo skinsa er på 10-25% avslag siden de som legger dem inn er avhengig og treng å gamble nu. Legg inn penger på sider og tar ut csgo skins, så selg jeg dem på norske facebook sider og får penger rett inn på konto. + Så tjener jeg ekstra på å kjøpe mye billigere skins for å så selge for en god del dyrere.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Hva er den beste måten å gjøre det motsatte på? Hvordan sette inn cash til krypto? Snakker store beløp
Vis hele sitatet...
Det mest populære er vel hvis man kjenner noen som sitter på mengder med krypto og kan selge til deg mot kontantbetaling og kanskje 5-10% ekstra påslag.

I Trondheim vet jeg det var BTC bank på en kafe man kunne kjøpe BTC for kontanter.
https://www.adressa.no/okonomi/i/A3y...pa-plass-i-ila
Sist endret av jaffarbigbag; 4. juni 2023 kl. 10:10.