Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1594
Jeg opprettet en norsk freakforum klan i Diablo 4. Freakforums Finest. Join alle som vil. Vanlig folkeskikk er eneste krav.

N0dSquaad er psn forresten
Sist endret av NodSquad; 2. juni 2023 kl. 20:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Vi er nå 5 medlemmer. Velkommen skal dere alle være hvis dere vil. Hadde vært ålreit å samles og jakte litt dungeons sammen. Fint hvis dere har mic som virker og. Satt meg selv som leder siden jeg tross alt er tøffere enn toget, men jeg skal være raus med forfremmelsene.

Kom igjen, Lilith fåkke juling av seg selv. Og det kan være ganske tøft til tider selv på world tier 1. Måtte respecce min Barb for å optimalisere damage and shit.
Jeg skal joine clanen neste gang jeg er på. Med på å groupe opp
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Jeg skal joine clanen neste gang jeg er på. Med på å groupe opp
Vis hele sitatet...
Cool cool😃. Føler virkelig på en mer D2 liknende stil. Vanskeligere, mer komplisert skillsystem men på en bra måte. Du må tenke litt, eller gjøre som meg og google de beste buildsa for de ulike klassene.

Stay awhile and listen
-Deckard Cain, Rip
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Noen fler som vil joine. Det er gøy å spille sammen. Vi er 6 stykk nå, men sjelden vi er online og spiller samtidig. Stay a while and listen
Spiller på konsoll jeg da, og har ikke tid til å komme på raid (om det er noe som heter det i d4) hver andre dag. Blitt for voksen med alt ansvaret som følger med. Men jeg kan joine jeg om det funker, er på tier 2 om det har noe å si.
Sist endret av SinHazzard; 16. juni 2023 kl. 22:03.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Jeg og. Kaller meg TurdRaider

Spilte akkurat med en fyr mot en jævlig vsnskelig boss som tok litt av livsgnisten min.

Og hvis folk har mics, som jo de fleste har. Bruk dem a! Er så mye lettere å kommunisere
Sendte en forespørsel
▼ ... over en uke senere ... ▼
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Tenkte å spille om en times tid. Kom igjen folkens, skal vi få til et fullt party og slay some shit?

Demokrati, and death to all who oppose us.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det crossplay? Spiller på steam deck av alle ting atm.

Og hva synes folk egentlig om season 1?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Ja det er crossplay, og jeg er skuffa…meget skuffa. Det er kjedelig rett og slett. Men hvis vi klarer å kjøre 3-4 stykker sammen så er det bedre.

Var en jeg spilte med her, men husker ikke hvem det var. Sprudel…show yourself