Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1498
Hva er deres beste forslag til billige reisemål i Europa? Tenker da så klart på billig hotell/airbnb, mat og alkohol Helst et sted det er varmt (har tenkt til å reise om sommeren) og gjerne litt uteliv.

Vet jeg får en pekepinn med et google søk, men fint å høre erfaringer fra andre
Vil du ha mindre kriminalitet enn det er i Romania (og Bulgaria), så er Montenegro et godt alternativ ��
Gdansk i Polen kan anbefales Fra egen erfaring får man jacuzzi midt i hjertet av byen til 340 kr per natt for to personer, med himmelsk seng og romslig stue.

Flybillettene koster 190 kr elns hver vei hvis du reiser med Wizz-Air. Om du behøver innsjekket bagasje kan du også få med dette for 300 kr.


Er riktignok ikke supervarmt i Polen da. Har ikke vært i Kroatia selv, men har hørt mye bra om det!
Sist endret av KrølleBølleBrur; 18. mars 2023 kl. 13:36.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Gdansk i Polen kan anbefales Fra egen erfaring får man jacuzzi midt i hjertet av byen til 340 kr per natt for to personer, med himmelsk seng og romslig stue.

Flybillettene koster 190 kr elns hver vei hvis du reiser med Wizz-Air. Om du behøver innsjekket bagasje kan du også få med dette for 300 kr.


Er riktignok ikke supervarmt i Polen da. Har ikke vært i Kroatia selv, men har hørt mye bra om det!
Vis hele sitatet...
Noe jeg kan anbefale hvis du er fleksibel og ønsker billige reiser er å dra til for eksempel gdansk så reise videre der i fra. Har fått flere billige reiser på denne måten. Selvfølgelig så kan det være stress å skifte fly så oppholde seg ett døgn der nede før du reiser videre, men jeg syntes det er koselig med ett kort besøk.
Alicante, Spania er en kjent destinasjon for nordmenn. Vetta faen hvordan prisene er nå, men pleide å være billig før.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Revklo's Avatar
Trådstarter
Noen med erfaringer fra Kroatia?
Tror Tyskland har lansert billige togbilletter fra første mai-de hade noe lignende ifjor å
https://www.railtech.com/all/2023/01...n/?gdpr=accept