Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 1864
Hva vil en slik test avdekke / ikke avdekke?

Ser de anbefaler å knuse tabletter røre sammen og ta med en prøve på 1 mg fra hele gjengen.

Hvordan doserer man resten av pulveret man sitter igjen med?
Om jeg har skjønt det riktig så skal jo disse testene vise alt fra bindestoffer til hvilket psykoaktivt stoff som finnes, altså dvs alt som tabletten består av. Dette er ikke noe jeg er 100% sikker på, men jeg mener det skal være sånn det fungerer.

Kan du ikke bare knuse pillene, ta noen mg i en klipspose og resten i en annen (som du merker) også sier du deg fornøyd med det? De få milligrammene som forsvinner til rusmiddelanalysen er jo ikke nok til å ødelegge det resterende du har igjen, så da kan du jo bare dosere det som om det var en hel pille tenker jeg. Om du da velger å dele det opp ved inntak eller ikke får være helt opp til deg...
Sist endret av tasmus82; 23. mars 2023 kl. 15:52.
Testet de og de inneholdt 80 % mdma elns. Kjøpte fire tabletter med vekt på 1728 mg. Delt på fire blir det 432 hvorav 341 mdma pr tab. Bør jeg dele hver tab i fire for 85 mg mdma for første gang?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Testet de og de inneholdt 80 % mdma elns. Kjøpte fire tabletter med vekt på 1728 mg. Delt på fire blir det 432 hvorav 341 mdma pr tab. Bør jeg dele hver tab i fire for 85 mg mdma for første gang?
Vis hele sitatet...
Ville delt på 3, 85mg blir litt i minste laget.
Så er det bare å samle det i feks rizla og svelge?
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Testet de og de inneholdt 80 % mdma elns. Kjøpte fire tabletter med vekt på 1728 mg. Delt på fire blir det 432 hvorav 341 mdma pr tab. Bør jeg dele hver tab i fire for 85 mg mdma for første gang?
Vis hele sitatet...
Hva var det som ikke var mdma?
Fyllstoffer cellulose elns

Tok ca 115 mg for en time siden uten å merke noe ennå. Får kanskje prøve en høyere dose neste gang
Sist endret av Frodobaggins; 23. mars 2023 kl. 18:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingenting er som å ta mdma på en torsdag ettermiddag.

Hvordan er det å sette på musikk nå feks?
Merker ingenting :/
Det er jo ikke sikkert virkestoffet er likt fordelt i pilla. Det går ann at alt virkestoffet er på den ene halvsiden.

Derfor er det generelt dumt å kjøpe sterke piller som man deler opp på øyemål. Da blir det ikke så veldig nøyaktig.

Ellers så merker man ikke all verden ved å ta <100mg alene. Vil tippe settingen din er ganske begrenset da det er settingen som gir mye av rusen.
Knuste alt og blandet så burde være likt. Får prøve en større dose neste gang

Ok så merket ingenting av dosen jeg tok. Prøve 200 mg feks? 300?

Jeg prøver ca 320 nå så ser vi om det funker

Helt tom mage denne gang. Bruke dasspapir stedet for rizla.

Tipper jeg er en av de som mdma ikke funker på. Bummer.
Sist endret av Frodobaggins; 24. mars 2023 kl. 16:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lover deg at 320mg oralt kommer til å sparke ganske så greit om det virkelig er MDMA. Ganske overkill dose.. men men.

Husk at oppturen kan føles helt jævlig for noen, første 30 min - 1 time på meg er ofte fylt med angst og paranoia over om jeg har tatt for mye eller ikke. Går over veldig fort. Skulle virkelig ønske noen advarte meg om comeup anxiety første gang jeg tura lol.
Sist endret av Emilher1; 24. mars 2023 kl. 16:44.
Verste er jo at på onsdag så prøvde jeg å trippe på lsd uten at det heller funka. Prøvde coke for noen uker siden uten særlig effekt der heller. Hasj og weed er slutta å funke. Begynner å lure på hvilke stoffer som egentlig funker på meg.
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Verste er jo at på onsdag så prøvde jeg å trippe på lsd uten at det heller funka. Prøvde coke for noen uker siden uten særlig effekt der heller. Hasj og weed er slutta å funke. Begynner å lure på hvilke stoffer som egentlig funker på meg.
Vis hele sitatet...
Uhm.. du er sikker på at dealeren din ikke scammer deg totalt?
Dette knipset er testa på rusmiddelanalysen og det var 80% rent. Så hvis dette ikke funker så er det noe galt med hjernen min.

Har brukt flere ulike dealere så burde ikke være noe scam
Sist endret av Frodobaggins; 24. mars 2023 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går du på noe andre medisiner til daglig? Antidepressiva eln?
Nei. Har gått på antipsykotika før, et halvt år, og har tatt antidepressiva i små doser. Men tar ikke det nå lenger. Fatter ikke at disse medsa skal fucke opp så lang tid etter. Skal jo være ute av kroppen for lenge siden
Min kunnskap strekker ikke til lenger enn at jeg vet at antidepressiva gjør at MDMA ikke funker som den skal, men om det er lenge siden du tok det har jeg virkelig ikke peiling på om det kan påvirke eller ikke. Her må nok noen andre på banen
Jaja, jeg ser både det ene og det andre er hevdet av de som har gått på slike meds før. Noen sier de kan trippe på det andre ikke. Men at de blokkerer serotonin etc det gjør de. Bare skjønner ikke at det skal være en trip killer mange måneder etter man slutta.

Er i hvert fall gått en halvtime på 320 nå uten effekt, så tror vi kan avblåse denne turen også gitt
Sist endret av Frodobaggins; 24. mars 2023 kl. 16:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Syntes det virker en smule rart at ikke MDMA, Kokain, LSD eller Cannabis har noe virkning. Men, jeg har aldri gått på antidepressiva eller noe anti psykotiske medisiner, så har ikke peiling.

Første gang jeg tura tok det litt over en time for meg, gi det litt tid til.
Sist endret av Emilher1; 24. mars 2023 kl. 16:58.
Klokka er på 35 min nå så kan gi det en time seff men skulle vel merke *noe* på en sånn dose på tom mage. Blir oppgitt.

Over timen nå. Pupillene er store, svetter som en gris. Ellers ikke mye
Sist endret av Frodobaggins; 24. mars 2023 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan er formen?
Helt fin. Svetten har gitt seg. Merket *litt* funk på 45 min -60 min inn, men ikke noe nå. Lager meg en kopp med skakkao og håper det hitter.

I morgen dobler jeg dosen
Sist endret av Frodobaggins; 24. mars 2023 kl. 19:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Helt fin. Svetten har gitt seg. Merket *litt* funk på 45 min -60 min inn, men ikke noe nå. Lager meg en kopp med skakkao og håper det hitter.

I morgen dobler jeg dosen
Vis hele sitatet...
Ikke doble dosen. 600mg kan være dødelig, 300mg i seg selv er ganske overkill. Du burde heller aldri ta MDMA flere dager på rad. Ha en god pause mellom hver gang. Helst på 1-3 mnd. Om det ikke hitta på 300mg, så er det nok eksterne grunner som gjør at du ikke turer. Du kommer nok mest trolig bare til å skade hjernen din om du tar mer nå før en pause, spesielt med slike doser.

Hadde en "kompis" som tok MDMA 5-6 dager på rad og han klikka helt. Han havnet i noe typ delirisk tilstand som gjorde at han basically levde et mareritt der noen jakta på han eller noe, i følge han selv. Varte i en dag, men han er nok fortsatt påvirket av dette.
Kjente ikke Skakkakoen på 0,4 brunt heller ��

Og jeg tok en lapp lsd før emmaen i stad Dobler i morgen as

Ket eller amf neste da
Sist endret av Frodobaggins; 25. mars 2023 kl. 00:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke om det gjelder alle stoffer, men du kan vurdere å få tatt en CYP test. Vet det finnes maaaange genfeil som kan hemme opptak av hvertfall opiater og andre medisiner.
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Kjente ikke Skakkakoen på 0,4 brunt heller ��

Og jeg tok en lapp lsd før emmaen i stad Dobler i morgen as

Ket eller amf neste da
Vis hele sitatet...
Update? Håper virkelig ikke du kjørte 600mg mdma dropper om du ikke merka noe på 300mg.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Hadde en "kompis" som tok MDMA 5-6 dager på rad og han klikka helt. Han havnet i noe typ delirisk tilstand som gjorde at han basically levde et mareritt der noen jakta på han eller noe.
Vis hele sitatet...
Vil tippe at TS er på god vei dit, hvis han ikke allerede har havnet der.

At det går ann å ha så liten respekt for rusmidler er helt sykt..
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Vil tippe at TS er på god vei dit, hvis han ikke allerede har havnet der.

At det går ann å ha så liten respekt for rusmidler er helt sykt..
Vis hele sitatet...
Dessverre forstår ikke folk ofte seriøsiteten av handlingene sine før dem sitter igjen og opplever det selv..
Sist endret av Emilher1; 26. mars 2023 kl. 18:29.
Nei jeg droppa ikke 600
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Dette knipset er testa på rusmiddelanalysen og det var 80% rent. Så hvis dette ikke funker så er det noe galt med hjernen min.

Har brukt flere ulike dealere så burde ikke være noe scam
Vis hele sitatet...
Går du på noe meds? Prøv på tom mage
Prøvde 320 mg på tom mage, merket lite utenom en liten funk som varte 30-45 min og mye svetting i den perioden. Prøvde 100 mg speed i kaffen i dag uten å merke noe til den heller. Tipper jeg er scamma
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Prøvde 320 mg på tom mage, merket lite utenom en liten funk som varte 30-45 min og mye svetting i den perioden. Prøvde 100 mg speed i kaffen i dag uten å merke noe til den heller. Tipper jeg er scamma
Vis hele sitatet...

Hvis du nå mot alle odds skulle være noe annet enn ett troll så ville jeg dratt til legen med det samme. Det kan virke som om det er noe alvorlig feil med kroppen din, Frode.
Tipper enten er scam eller det er antipsykotika og antidepressiva som ikke har gitt slipp selv om bruken av førstnevnte ligger måneder tilbake i tid, og sistnevnte en måned (lav dose på sistnevnte).

Skal prøve golden teacher neste. Håper sopp funker. Har litt troa
Sist endret av Frodobaggins; 28. mars 2023 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor går du ikke på medisiner lengre? Med den pakken du har gått på så burde psykedelika og stimulanter være det siste du åpner gapet for, men med den innstillingen du viser frem her så kan man vell ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til. Soppen funker helt sikkert… det blir niiiice.
Fordi jeg ikke trenger dem lenger. At tidligere psykisk sykdom skal utelukke bruk av psykedelika har jeg ikke troa på, tror heller det kan hjelpe for bedre psykisk helse. Hvis soppen funker blir det nice. Har prøvd det før jeg ble psykisk sjuk, meste jeg var oppi var vel 2,8 g flein elns. Merket synsforstyrrelser, men ble aldri noe heroic dose type trip jeg har lest om.
Handler ikke om at tidligere psykisk sykdom skal utelukke bruk av psykedelika. Du begynner ikke med ekstremsport igjen så snart du får tatt av deg gipsen etter å ha knekket foten heller. Når du for en måned siden sto på medisiner for både antidepressiva og antipsykotika så kan det sammenlignes med at du nettopp har tatt av den gipsen din. Du vet knapt hvordan du fungerer uten medisinen over tid.

Det blir fantastisk dette. Hva er planen etter soppen? DMT?
Fire måneder siden antipsykotika, en måned siden antidepressiva lav dose. Med halveringstiden på disse stoffene skulle de vært borte fort lengst. Jeg vet hvordan jeg funker uten medisin. Har ingen plan etter sopp, men jeg leter etter noe jeg kan trippe på.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Fire måneder siden antipsykotika, en måned siden antidepressiva lav dose. Med halveringstiden på disse stoffene skulle de vært borte fort lengst. Jeg vet hvordan jeg funker uten medisin. Har ingen plan etter sopp, men jeg leter etter noe jeg kan trippe på.
Vis hele sitatet...
En måned ja, lenge siden sa du.

Pass på hodet ditt
Er vel bare å akseptere at ting ikke funker på meg for tiden og prøve igjen om et halvt år eller noe. Har ikke særlig tro på at soppen kommer til å hitte heller