Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 981
Har hørt at man kan få hasj i siggen. Får man fortsatt like mye effekt? Har ikke tilgang til papes akkurat nå. Men jeg har noen sigg liggende. Og har hørt flere si at THCen går ikke gjennom filteret, Men kan man ikke bare rive det av eller kutte det halvt?
Sist endret av kolaro; 24. mars 2023 kl. 12:37.
Riv ut bomullet og sett inn en roach. Sitter ganske løst i papiret den bomullshylsa.
Bare piss at thcen ikke går gjennom filteret, er bare unødvendig mye styr. Røyket mange sånne struggle joints og blir like fjern med eller uten filter
Trådstarter
36 3
Sitat av Penisskaft Vis innlegg
Riv ut bomullet og sett inn en roach. Sitter ganske løst i papiret den bomullshylsa.
Vis hele sitatet...
Roach?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Filteret endrer ikke en dritt. Putt hasj oppi, røyk, bli stein, ferdig.
Heller rizzla enn å rulle det inn i sigg. Sist jeg testa det var siggen bort på maks 1min og mye waste. Rizzla brenner også fort men ikke i nærheten så fort som cityjoint.
Null stress med filter.
Sist endret av NokErNok; 24. mars 2023 kl. 13:31.
Trådstarter
36 3
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Heller rizzla enn å rulle det inn i sigg. Sist jeg testa det var siggen bort på maks 1min og mye waste. Rizzla brenner også fort men ikke i nærheten så fort som cityjoint.
Null stress med filter.
Vis hele sitatet...
Har noen big ben men lurte om det var bedre og putte i sigg
Sitat av kolaro Vis innlegg
Har noen big ben men lurte om det var bedre og putte i sigg
Vis hele sitatet...
Da haddr jeg valgt bigben istedet.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Heller rizzla enn å rulle det inn i sigg. Sist jeg testa det var siggen bort på maks 1min og mye waste. Rizzla brenner også fort men ikke i nærheten så fort som cityjoint.
Null stress med filter.
Vis hele sitatet...
Spørs hvor tight du pakker den. Mine city's varer like lenge som en vanlig cig. Bruker dog alltid hjemmemekka filter, uten at jeg vet om det hjelper.
Sist endret av Skinny; 24. mars 2023 kl. 15:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kolaro Vis innlegg
Roach?
Vis hele sitatet...
Google it "how to make a roach, joint"

Er et kallenavn på en "filter"type som er laget av brettet og sammenrullet tynn papp. Filtrerer ikke, bare er noe å ha i enden og holde i
Sitat av Penisskaft Vis innlegg
Google it "how to make a roach, joint"

Er et kallenavn på en "filter"type som er laget av brettet og sammenrullet tynn papp. Filtrerer ikke, bare er noe å ha i enden og holde i
Vis hele sitatet...
Eller som vi som har røyka i 20 år+ ville sagt; filter.

Akkurat som vi sier ‘papir’ og ikke det teite ordet ‘papes’.
Sist endret av venstrehook; 5. april 2023 kl. 09:45.