Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 998
Er det noen som har skutt Attentin her ? Er det noe man kan få ut av og knuse 2x5mg i vann og trekke opp med filter og injisere ? Eller må det kokes ? Hvordan gjør man da ? Varmer med lighter under en skjei og lar det bli kaldt før man trekker det opp med filter (q tips har jeg) også injisere?

Har 2ml pumper og gul spiss. Har til og med sterilt vann.

Når man skal trekke opp væsken gjennom q tips filteret , skal man bruke en spiss (bytter til ny før injeksjon) og trekke opp med eller bare trekke opp med selve pumpa gjennom filteret ?
Ingen koking.
Attentin løser seg helt opp i vann, altså skyter du hele pillen.
Pulveriser, tilsett vann, slipp ett filter nedi så trykker du tuppen på sprøyten i filteret og trekker opp før du setter på kanylen.

Edit: du kan trekke opp med kanyle på hvis du bytter den etterpå.
Sist endret av DrDeath; 18. mars 2023 kl. 16:27.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ingen koking.
Attentin løser seg helt opp i vann, altså skyter du hele pillen.
Pulveriser, tilsett vann, slipp ett filter nedi så trykker du tuppen på sprøyten i filteret og trekker opp før du setter på kanylen.

Edit: du kan trekke opp med kanyle på hvis du bytter den etterpå.
Vis hele sitatet...
Tror du det vil funke greit med 1ml pumpe om jeg kjører 1 5mg tblt?
Sitat av kamelia Vis innlegg
Tror du det vil funke greit med 1ml pumpe om jeg kjører 1 5mg tblt?
Vis hele sitatet...
Ja det vil funke, men er veldig lav dose. anbefaler heller å spise tablettene om du skal ta i terapeutiske doser, da du risikerer å hekte deg på nåla, selv om du ikke engang blir rusa.