Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 663
Jeg har en periode nå blitt satt på 24mg subutex om dagen , jeg har gått på buvidal hver 3 uke men byttet til sub ibdag sidenjeg skal av lar. Det var oppsyn i dag men får hentet for lenger tid om gangngen.
Så nå vil jeg skyte de jeg kan, men må man mye høere en8?
Jeg tenkte egentlig 12-12.

Men ville høre erfaringer først.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får ikke noe mer ut av å skyte subutex. Hadde heller tatt under tunga. Effekten er den samme
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får ikke noe mer ut av å skyte subutex. Hadde heller tatt under tunga. Effekten er den samme
Vis hele sitatet...
Det stemmer vell ikke helt? Buprenorfin under tungen har ca 30% biotilgjengelighet, mens IV har vell 100%. Bare det at man får i seg såpass mye mer burde jo gjøre at effekten blir annerledes. Aldri prøvd å skyte dette selv, men flere jeg kjenner driver med det.
Skal innrømme at det er knapt noen forskjell på 8, 16 eller 32mg oralt, så det kan for all del stemme at det ikke er noen forskjell, men da hadde det vell ikke vært så vanlig å skyte sub?
Er ikke 24mg sub ganske mye...
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg har stått på 16 mg subutex et par år. Henter en gang i uka og har klart å trappe meg ned til 8mg.
Får ingen funk av selv 32mg i nesa eller i kjeften. Får du form av å skyte? Ikke at jeg skal
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lite sidespor her men jeg synes det er så sykt at man kan opparbeide seg en toleranse som gjør at en får ingen effekt av 32 mg.

Har ingen toleranse per dag dato og blir pisse stein av en 0,1 bit med sub.

Syykt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lite sidespor her men jeg synes det er så sykt at man kan opparbeide seg en toleranse som gjør at en får ingen effekt av 32 mg.

Har ingen toleranse per dag dato og blir pisse stein av en 0,1 bit med sub.

Syykt
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke sykt.

Det er fordi alle reseptorene er opptatt allerede ved 8-16mg.

Dermed kan du ta 100mg uten at de ekstra 90ish mgene gir noe effekt.

Det kalles en ceiling-effekt. Når du er oppe i 16mg har du nådd taket. Du får ikke mer effekt av mer Sub etter det.

Kompisen min sto på 22mg, men sprakk. Han fikk 2mg ekstra i døgnet av legen som sa at placebo-effekten kanskje ville gjøre at han følte mindre russug om han fikk en ekstra 2mg Sub å sutte på om kvelden.
Sist endret av krystallkongen; 17. mars 2023 kl. 13:37.