Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 971
Anonym bruker
"Ekstravagant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har prøvd MDMA 3 ganger med 3 forskjellige batches med 3 måneder pause mellom hver gang. Første gang var knips av ukjent dose, andre gang var krystaller 130 mg + 70 mg redosering 2,5 time senere, og tredje gang var 150 mg drop uten redosering. Alt er handla fra veldig sikre kilder og kvaliteten har alltid vært topp i følge bildesammenligninger på nettet, og i følge andre erfarne brukere som har tatt dette sammen med meg. Vi har i tillegg testet med flere ulike testkits og alltid fått riktige resultater tilbake.

Problemet er at jeg får absolutt null rus virkning. Jeg går ikke på noen medisiner, veier bare 70kg, har ikke spist på noen timer før inntak, og det er tatt i veldig bra set og setting med gode venner og god musikk.

Jeg får alle de typiske kjennetegnene om at jeg er på MDMA som store pupiller, svetter, er varm, er tørst, og tygger tyggis som en gærning osv. Men NULL rusvirkning.

Jeg har kun røyket litt weed opp igjennom, og eksperimentert med lsd et par ganger, men utenom det er jeg en helt vanlig kar som det ikke er noe spesielt med som tilsier at jeg ikke skal få virkning. Jeg vil tro dere kanskje tenker at jeg overtenker rusen og prøver å jage den, istedet for å la det overta kroppen min osv, men det er ikke tilfelle. Har bare chilla helt vanlig med gutta, og ikke stressa hva jeg kommer til å føle osv...

Jeg må jo ha en skyhøy naturlig toleranse for MDMA i og med at det ikke fungerer i noen grad. Eller kan det være noe annet tror dere? Jeg er veldig nysgjerrig å høre om noen av dere har samme erfaring, og hva dere eventuelt har funnet ut at det kan være

Burde jeg kjøre på med en høyere dose (i så fall hvilken), eller rett og slett legge MDMA prosjektet på hylla?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke vits å prøve å pushe dosene. Kanskje MDMA bare ikke er for deg. Tar du mer en 150mg i en drop med din vekt syns jeg du begynner å tøye grensene.
Det funker jo tydeligvis, tror det heller bare er at du tror det er noe annet enn det er. Ville lagt det på hylla og kanskje prøvd igjen om en god stund. Gjerne etter at du ikke har tatt noe som helst av rus på en god stund, så merker du det nok bedre.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kjør på. MDMA kan være farlig om du tar for mye, eller for ofte, det ødelegger fort ting i topplokket.

Selv får jeg veldig god funk av 100-150mg MDMA, så mye funk faktisk at øynene dirrer slik at jeg ikke kan se, blir så svimmel at jeg ikke klarer å stå, og føler meg så bra at jeg ikke orker å prate. Jeg klarer bare å ligge og vibe med musikk når det peaker. Hvis du ikke har noen som helst form for godfølelse så bare legg det på hylla. Det er ikke for deg og det eneste bruket ditt vil gjøre er å kaste bort penger, og muligens fritere hjernen din.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det samme skjedd med broren min når han prøvd første gången, det funka bare itj på han. Æ sjøl treng 100-150 som han over, fortelle, så man pinge hardt på den dosen hvis man har
hæftiee shit. Droppa 150 sist gång, tygd av en bit tå tanna mi mens æ satt å rista på gålvet omringa av blaute hånduka, dæven det va turings. Jevla rart att det e så forskjellig? Skulla sendt Alexander Shulgin en mail å spurt
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det samme skjedd med broren min når han prøvd første gången, det funka bare itj på han. Æ sjøl treng 100-150 som han over, fortelle, så man pinge hardt på den dosen hvis man har
hæftiee shit. Droppa 150 sist gång, tygd av en bit tå tanna mi mens æ satt å rista på gålvet omringa av blaute hånduka, dæven det va turings. Jevla rart att det e så forskjellig? Skulla sendt Alexander Shulgin en mail å spurt
Vis hele sitatet...
Du når han ikke på epost, for å si det slik, skal heftigere saker til
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han e jo forsåvidt dau å da
Anonym bruker
"Hoppende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjernene våres er forskjellige. MDMA er ikke noe for deg virker det som. Har du prøvd andre stimulanter før?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han e jo forsåvidt dau å da
Vis hele sitatet...
Det var det jeg ment