Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4267
Jeg lurer på om jeg kan plugge LC proppen inn i en SFP som er i en edgerouter og få internett til å fungere som normalt.

Jeg vil ikke bruke alt i ett boksen til telenor fordi jeg ønsker QoS fra edgerouter så det ikke er noe problemer med lagg når jeg gamer og kompisen laster ned spill etc.
Sitter det ikke en konverter på veggen som fiberen går til, og deretter en nettverkskabel fra denne til alt i ett boksen? Isåfall kan du jo bare koble edgerouteren rett inn i konverteren istedenfor alt i ett boksen.

Jeg vet ikke med Telenor, men tviler på at det er en ren plug and play å konvertere dette selv i edgerouteren. Men hvis du gjør det slik jeg beskriver har du fremdeles total kontroll på QoS
Sist endret av Patrick; 16. mars 2020 kl. 13:53.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lurer litt på det samme-telenors fiber med tv-hvordan gjøre for å få bedre signal-regner med att medfølgende router ikke er top notch
Sist endret av sinsenkrysset; 20. mai 2020 kl. 17:42.