Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2618
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har i de siste 20 årene gått på Paralgin F for kroniske smerter og Xanor som beroligende. Jeg kjenner ikke noe rusfølelse av det jeg tar som er 4 PF og 2mg Xanor om dagen, men noe smertelindring får jeg.
I det siste har jeg kjøpt noen ekstra xanor da jeg ikke får god nok effekt lengre av 2mg.
Så sier en fyr han har og pakker opp sekken og begynner å telle opp og jeg ser han holder Subutex i hånda. Så jeg sier at jeg skal ha xanax og han sier ja , det er xanax. Kompisen sier det i tillegg. SIden jeg da aldri har vært borti dette så vet jeg ikke helt hva jeg skal si så jeg tar i mot og går og tenker kanskje de har beroligende effekt.
Så leser jeg meg opp på dette og lurer veldig.
Jeg er da bruker av kodein som denne medisinen skal hjelpe deg å bli avvent av og du skal helst ikke blande med benzo
Jeg leser at det å blande med benzo er ok så lenge dosen ikke er for høy. Nå tar jeg ikke doser som gir rus , så sånn sett er det vel greit men som jeg forstår så er Subutex smertestillende?. Vil det si at jeg kan teste det istedenfor PF og vil det virke smertestillende i alle de timene fram til jeg kan ta PF igjen?. For jeg ønsker ikke å måtte gå uten smertestillende om virkningen av Subutexen forsvinner og at den fortsatt gjør at kodeinen ikke virker.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Subutex brukes vel for å behandle opiat avhengige folk? det er nok smertelindrende også men dette er et heftig preperat mot opiat avhengighet og dette er tull å bruke til smertelindring om du kun er vant til pf, dette er sånt du ikke kødder med altså, og om du gjør det så angrer du i 30 år om du er uheldig.
Hehe. Du kan få smertelindring i at det knocker deg tenker jeg .. Men subutex er grusomt avhengighetsskapende da så jeg ville solgt de å kjøpt xnx for casha
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Subutex brukes vel for å behandle opiat avhengige folk? det er nok smertelindrende også men dette er et heftig preperat mot opiat avhengighet og dette er tull å bruke til smertelindring om du kun er vant til pf, dette er sånt du ikke kødder med altså, og om du gjør det så angrer du i 30 år om du er uheldig.
Vis hele sitatet...
Ingen planer om å kødde med det da jeg ikke driver med sånt eller har planer om det, men nå sitter jeg her med det og lurer på om det ikke kan brukes enn å kaste det siden det står at det brukes som smertelindring i mindre doser. Så det er ikke kun brukt mot opiatavhengighet. Du hadde ikke tilfeldigvis noe svar på det jeg spurte om?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hehe. Du kan få smertelindring i at det knocker deg tenker jeg .. Men subutex er grusomt avhengighetsskapende da så jeg ville solgt de å kjøpt xnx for casha
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt typen til å stå på gata og selge dette
Ville bare høre om det kunne brukes mot smerter siden jeg nå sitter her med det pga feilkjøp og nei, jeg har ikke planer om å kjøpe det igjen.
Subutex er smertestillende og rusgivende. 1mg - 1,5mg burde holde hvis du står på 4 PF daglig.
Knus godt og sniff så får du funk ila en time.
Legg under tungen og du får funk etter et par timer. Smaker citrus. La det ligge under tungen i et kvarter og rull spyttet litt rundt i kjeften i blandt. Mesteparten av tiden skal du ha det under tungen det den strengen er.

For mye vil nok få deg til å kaste opp.

Opiater og Benzo er alltid farlig i høye doser, men du er jo vandt til både Xanax og Kodein.

Finn ut om det er 2mg eller 8mg Sub du har.
Sist endret av krystallkongen; 3. juli 2020 kl. 21:34.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Subutex er smertestillende og rusgivende. 1mg - 1,5mg burde holde hvis du står på 4 PF daglig.
Knus godt og sniff så får du funk ila en time.
Legg under tungen og du får funk etter et par timer. Smaker citrus. La det ligge under tungen i et kvarter og rull spyttet litt rundt i kjeften i blandt. Mesteparten av tiden skal du ha det under tungen det den strengen er.

For mye vil nok få deg til å kaste opp.

Opiater og Benzo er alltid farlig i høye doser, men du er jo vandt til både Xanax og Kodein.

Finn ut om det er 2mg eller 8mg Sub du har.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha for svar på det jeg spurte om. Vet du noe om effekten av smertelindringen varer helt til det er ute av systemet og jeg kan ta kodein igjen, eller om jeg må gå i flere timer uten noe effekt siden stoffet som skal stoppe opiater sitter lengre i enn smertelindringen?
Jeg har av en eller annen grunn høy toleranse på piller som kan gi rus og får så og si aldri noe rus av det , så jeg er ikke redd for dosene blandet.
Jeg fikk både 2mg og 8mg så tror jeg kun skal teste 1/4 del av em 2mg og kjenne etter hvordan jeg reagerer, Vet du hvordan det er i forhold til mat`. Burde man spise først eller har det ikke noe å si?
Det kan ta 24+ timer før du får ruseffekt av kodein igjen, men den smertelindrende effekten skal være tilstede selv på subutex. Du har høy toleranse på kodein, men buprenorfin (subutex) er veldig mye sterkere. Det har ingenting å si om du spiser før eller etter, men man kan bli kvalm av opiater serlig subutex.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Det kan ta 24+ timer før du får ruseffekt av kodein igjen, men den smertelindrende effekten skal være tilstede selv på subutex. Du har høy toleranse på kodein, men buprenorfin (subutex) er veldig mye sterkere. Det har ingenting å si om du spiser før eller etter, men man kan bli kvalm av opiater serlig subutex.
Vis hele sitatet...

Ja , jeg leste at man kan bli kvalm og derfor tenkte jeg kanskje du ble mindre kvalm om jeg ikke nettopp har spist
Jeg har høy toleranse ja og får ingen rusfølelse av det jeg tar, kan vel huske tilbake til starten at jeg fikk en liten euforisk følelse av PF.
Samtidig ser jeg andre blir svingstang av en PF , så folk fungerer forskjellig ja
Test en halv 2mg du. Du har opiattoleranse og har gått på PF lenge. 1mg er ikke så alt for mye, jeg takler fint 1mg Subutex uten toleranse.

Forvent deg å slappe av max og smertelindringen er i mine øyne bedre enn noen andre Opiater jeg har testet pga varigheten samt effektiviteten i forhold til hvor "dopa" du blir.

PS! Blander du med alkohol er det rett til dassen for å spy.
Sist endret av krystallkongen; 3. juli 2020 kl. 22:05.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Test en halv 2mg du. Du har opiattoleranse og har gått på PF lenge. 1mg er ikke så alt for mye, jeg takler fint 1mg Subutex uten toleranse.

Forvent deg å slappe av max og smertelindringen er i mine øyne bedre enn noen andre Opiater jeg har testet pga varigheten samt effektiviteten i forhold til hvor "dopa" du blir.

PS! Blander du med alkohol er det rett til dassen for å spy.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det å ta en liten jonas etter inntak?
Jeg har testet PF og Tramadol og siste fikk jeg bivirkninger av så har holdt meg til PF etter det. Hadde vært deilig med en max avslappende kveld og uten smerter.
Jeg drikker ikke lenger , så heldigvis slipper jeg det
Legg ut et bilde så vi kan se om det er 2 eller 8 mg du har fått av subutex.

Jeg ville vært forsiktig med å blande subutex og/eller alkohol og hasj. Ta 1 mg med subutex først og se hvordan formen er etter en stund. Om du begynner å bli kvalm og spyr så ikke bland med noe mer da. Bare spy, la det komme ut og ikke hold det inne. Det er forsåvidt vanskelig å holde inne uansett viss du blir dårlig.

Men legg ut et bilde så kan vi se hvor mange mg det er.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Legg ut et bilde så vi kan se om det er 2 eller 8 mg du har fått av subutex.

Jeg ville vært forsiktig med å blande subutex og/eller alkohol og hasj. Ta 1 mg med subutex først og se hvordan formen er etter en stund. Om du begynner å bli kvalm og spyr så ikke bland med noe mer da. Bare spy, la det komme ut og ikke hold det inne. Det er forsåvidt vanskelig å holde inne uansett viss du blir dårlig.

Men legg ut et bilde så kan vi se hvor mange mg det er.
Vis hele sitatet...
De er i blister så er merket med både 2mg og 8 mg ( altså to varianter ). Alkohol drikker jeg ikke så det blir ikke noe problem , men tar meg noen joints om kvelden. Har opplevd kvalme på PF og joint før og spydd men følt meg bra etterpå , men har sluttet å bli kvalm for mange år siden.
Jeg kommer maks til å ta 1mg og ikke blande med noe mer om jeg blir dårlig. Jeg er ikke noe fan av å spy eller miste kontrollen ( typ bli for sløv ) så ville sett an formen utover og testet noen trekk av en joint om jeg følte meg fin igjen. Det virker som noen blir dårlig i mange timer mens andre spyr litt for så å bli i god form etterpå.
Røykings oppå Sub er fantastisk Mulig det øker risikoen for kvalme litt.

Ikke bli forelska i de greiene da, Subutex er ganske mye sterkere og deiligere enn de ynkelige Paralginene.

Bruk det du har, gjerne med flere dagers/ukers mellomrom mellom hver gang. Når du er tom, så dropper du å fikse deg mer, med mindre du er sugen på å hekte deg da

Og husk, tablettene skal IKKE svelges. Da funker det ikke. De skal ligge og trekke inn i blodårene under tungen i et kvarters tid.
Sist endret av krystallkongen; 3. juli 2020 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vennlig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke at du vil gjøre det, men vil bare sifra incase. Hvis du spiser den 8mg subben, så vil du overdose og høyt sannsynlig dø fra respirasjonsvikt. Helt utrolig at noen solgte det til deg som xanax, wow.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Røykings oppå Sub er fantastisk Mulig det øker risikoen for kvalme litt.

Ikke bli forelska i de greiene da, Subutex er ganske mye sterkere og deiligere enn de ynkelige Paralginene.

Bruk det du har, gjerne med flere dagers/ukers mellomrom mellom hver gang. Når du er tom, så dropper du å fikse deg mer, med mindre du er sugen på å hekte deg da

Og husk, tablettene skal IKKE svelges. Da funker det ikke. De skal ligge og trekke inn i blodårene under tungen i et kvarters tid.
Vis hele sitatet...



Vil tippe det gjør det siden jeg opplevde det samme med kodein i starten. Jeg er ikke glad i å miste kontroll eller å spy ,så jeg tror ikke det det er noe jeg vil skaffe mer av om det er så sterkt. Hadde jeg hatt noen på døra som ville byttet i xanax hadde jeg gjort det tvert , men siden det kunne lindre smerte tenkte jeg at det kanskje kunne fungere for meg så de pengene ikke var helt bortkasta.
Jeg må egentlig ha full kontroll , hvis ikke lar jeg være å ta noe av det. Hadde f.eks MDMA i over 6 mnd før jeg ga det bort da jeg ikke helt likte følelsen ( fikk ikke den gode gamle knipsfølelsen fra 2000-tallet ).
Så i værste ( beste ) fall blir det kun med å teste det en gang .
Blir vel som Rivo , bare ligge en stund lengre?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke at du vil gjøre det, men vil bare sifra incase. Hvis du spiser den 8mg subben, så vil du overdose og høyt sannsynlig dø fra respirasjonsvikt. Helt utrolig at noen solgte det til deg som xanax, wow.
Vis hele sitatet...
Tro meg , skal ikke ta noen 8mg her. Var snakk om maks 1mg . Jeg skjønner heller ikke at han kunne selge meg det som xanax. Har aldri vært borti dette før , så ante ikke om han hadde rett og det fungerte som beroligende. Fant kun ut alt dette da jeg søkte det opp og da gikk jeg ikke tilbake. Får ta det på min kappe og kun kjøpe akkurat det jeg skal ha og ikke andre ting kun fordi noen sier det er noe det ikke er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tippe det gjør det siden jeg opplevde det samme med kodein i starten. Jeg er ikke glad i å miste kontroll eller å spy ,så jeg tror ikke det det er noe jeg vil skaffe mer av om det er så sterkt. Hadde jeg hatt noen på døra som ville byttet i xanax hadde jeg gjort det tvert , men siden det kunne lindre smerte tenkte jeg at det kanskje kunne fungere for meg så de pengene ikke var helt bortkasta.
Jeg må egentlig ha full kontroll , hvis ikke lar jeg være å ta noe av det. Hadde f.eks MDMA i over 6 mnd før jeg ga det bort da jeg ikke helt likte følelsen ( fikk ikke den gode gamle knipsfølelsen fra 2000-tallet ).
Så i værste ( beste ) fall blir det kun med å teste det en gang .
Blir vel som Rivo , bare ligge en stund lengre?
Vis hele sitatet...
Du er fan av PF og Xanor, jeg garanterer deg at du hadde fått sansen for Sub og Xanor.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du er fan av PF og Xanor, jeg garanterer deg at du hadde fått sansen for Sub og Xanor.
Vis hele sitatet...
Det fungerer på meg som det er ment , beroligende og smetestillende. Hvis det gir samme effekt så hadde jeg likt det, men ikke om det gjorde at jeg gikk rundt konstant rusa på en måte som gjorde at jeg følte meg rusa.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da har jeg ennå ikke tatt noe av det da jeg fortsatt er usikker på hva som stemmer her. I følge Felleskatalogen skal det bare brukes mot opioidavhengighet og jeg får ikke inntrykk av at det gir noe særlig smertelindring egentlig. Andre kilder skriver også at du kan risikere å ikke få noe smertelindring og da blir man sittende med smerter helt til det er ute av systemet igjen og man kan ta kodein igjen. Jeg er mer ute etter smertelindringen enn rus. Åltså noe ala hvordan kodein virket i starten med smertelindring og den varme , gode følelsen som bonus. Hadde det kun vart i noen timer hadde det vært mulig å teste , men lite lysten på å gå med smerter/bli dårlig i 1 døgn+.
Ser mest sannsynlig ut som at dette ikke blir brukt av meg i allfall.
Jeg har brukt det med god effekt mot noen jævlig kjipe ryggsmerter (muskulære) med så bra effekt at jeg nesten kunne hoppe rundt og slå hjul etterpå.

Du kjører ditt løp og tar dine valg. Vent på resepten din hvis du ikke vil bruke Subben.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg har brukt det med god effekt mot noen jævlig kjipe ryggsmerter (muskulære) med så bra effekt at jeg nesten kunne hoppe rundt og slå hjul etterpå.

Du kjører ditt løp og tar dine valg. Vent på resepten din hvis du ikke vil bruke Subben.
Vis hele sitatet...

Jeg har PF så null stress det , men kjipt om det fungerer elendig mot smertene og jeg sitter der og ikke kan ta medisinen min pga langtidsvirkningen.
Jeg sliter med kroniske smerter flere steder i kroppen og fungerer ikke om jeg ikke har smertestillende. Bare kjipt om jeg er en av de som ikke får noe effekt på det området.

Ser det står litt forskjellig og det virker som du vet litt om dette , men hvor lang tid sitter da 1mg i kroppen ca og kan jeg i værste fall oppleve abstinenssyndrom av det siden jeg daglig går på kodein?.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da fikk jeg løst problemet mitt. Så nå sitter det noen andre og er veldig fornøyd da jeg tydeligvis hadde fått en god pris ( solgte for det samme , jeg ville bare bli kvitt det ). Bedre at noen som bruker dette fikk det enn at jeg satt med det. Sykt at noen selger dette til folk som ber om noe helt annet.

Ps:Takk for tips krystallkongen , men dette var ikke en vei jeg ville gå :-)
Thumbs up mand Så får du heller holde deg til det du står fast på!