Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2809
Etter å ha gått tom for oxy, tramadol og pf fant jeg i dag ett brett med 4 stk 200 mg tramadol som er kjøpt i Spania. Står retard bakpå.

Spørsmålet er hvordan jeg skal få mest mulig ut av de? I går tok jeg ett brett med 50 mg tramadol og hadde det helt greit i noen timer, men hadde tatt flere om jeg hadde hatt.

Er det noe vits å knuse disse, eller bare kjøre på med alle 4 også blir det en fin rus hele dagen.

PS! Jeg anbefaler ingen å ta 800 mg tramadol uten de har en høy toleranse
Jeg ville knust alle og tatt 400mg om gangen. Gjerne en Stesolid eller 1/4 Rivotril ved siden av for å øke krampeterskelen din.
Hei,

Du kan prøve å knuse de og svelge de men min erfaring med disse retard er at jeg for vondt i hode og lite rus
Anonym bruker
"Flygende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker tramadolkapslene fra norske apotek, men har tidligere fått tak i nevnte 200mg retards, og blir dritdårlig av dem. Både under rusen og får en hangover fra helvete. Skjønner ikke hvorfor. Kan fint ta 4 norske 50mg kapsler uten noe negativ effekt.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liker tramadolkapslene fra norske apotek
Vis hele sitatet...
Retard (depot) fra norske apotek også?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liker tramadolkapslene fra norske apotek, men har tidligere fått tak i nevnte 200mg retards,
Vis hele sitatet...
Har du knust de eller svelget de hel?
Sist endret av dansun74; 14. mai 2020 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Knus dem og svelg.max400mg pr dag er anbefalt for og ikke gå Grand mal.
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Knus dem og svelg.max400mg pr dag er anbefalt for og ikke gå Grand mal.
Vis hele sitatet...
Spiller ikke toleranse inn her? Har lest 600mg andre plasser
Samme her, blir dårlig av retard depo tablettene selv om jeg deler de eller knuser de. Kan fint hive i meg fem vanlige kaoset av 50mg uten å bli dårlig så jeg tenker jeg har litt toleranse ..
Trådstarter
Sitat av La vida loca Vis innlegg
Samme her, blir dårlig av retard depo tablettene selv om jeg deler de eller knuser de. Kan fint hive i meg fem vanlige kaoset av 50mg uten å bli dårlig så jeg tenker jeg har litt toleranse ..
Vis hele sitatet...
Jeg tok 200 mg retard og 5 stk 50 for noen timer siden. Hadde grei form, men ville ha litt mer så nå knuste jeg en 200 og droppet. Håper ikke grådigheten min gjør at jeg blir dårlig. Men har opparbeidet meg litt toleranse de siste 5 mnd. I går tok jeg 10x50 mg, og hadde på langt nær ønsket form. Sikkert en sammenheng med at jeg er blitt så glad i oxy
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har gått på Tramis en stund Nå og kan lett poppe i meg 14stk i løpet av en dag, formen blir ganske fin men etter å ha gjort dette i en uke kjenner jeg at jeg må ha mer og da har jeg noen dager opphold opp til en uke opphold får kjempe fint det , Men da er det digg å begynne med 200mg og forsette��
Sitat av La vida loca Vis innlegg
Har gått på Tramis en stund Nå og kan lett poppe i meg 14stk i løpet av en dag, formen blir ganske fin men etter å ha gjort dette i en uke kjenner jeg at jeg må ha mer og da har jeg noen dager opphold opp til en uke opphold får kjempe fint det , Men da er det digg å begynne med 200mg og forsette��
Vis hele sitatet...
Tramadol er digg, men håper ikke dette er en anbefaling eller et råd? 400mg+ Tramadol gir krampefare.
For ikke å snakke om hvor kjipt DU kommer til å få det når du skal helt av de greiene der.
Er en grunn til at minstedose i kapsler er 50mg - noen trenger rett og slett ikke mer.
Og man bør jo helst unngå å misbruke for rusens skyld.

Hold bruken til et minimum folkens
Anbefaler ingen å misbruke dette! Håper at ikke noen tolker det sånn for det gjør jeg ikke . Men for meg har ikke det vært noe pes å slutte/kutte ut i perioder men har hørt at folk har hatt det skikkelig kjipt men nå er vi alle ulike . Ha fortsatt en fin kveld i sommer varmen og tramadol rus ��
R.i.p 23.04.2021
Har selv vært oppe i 1800mg pr dag en periode ,etter jeg knasker daglig i flere mnd. Startet med god funk av 1/4 200mg 2 ganger daglig. Så ble det en hel 200mg så 2stk osv.. må si at toleransen på tramadol kommer kjapt. Beste er og styre unna og bare ta tramadol vis beskrivet av din fastlege. Abstinensene jeg fikk var kraftig rls iskulderbladene ,så kraftig at lungene ble skadet i 7-8mnd i ettertid med pusteproblemer. Har fortsatt vondt i skulderen i dag ,t To 2år siden det skjedde.