Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1574
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt sterk migrene i en tid nå, og vi blir nødt til å muligens ta MR-undersøkelse.
Siden jeg ofte ruser meg på MDMA og røyker en del weed, så har jeg alltid sagt nei til det valget å undergå undersøkelse. Det er kanskje et dumt spørsmål, men kan leger se bruk av narkotika etter en MR-undersøkelse? Vil gjerne ta undersøkelsen så jeg kan få hjelp med migrenen, men er litt skremt...
Umulig å se narkotikabruk på MR. Ta undersøkelsen, kompis. For å se rusbruk må de ta spesifikke blodprøver som sendes til spesifikke laboratorier.
De kan feks ta en blodprøve av deg, som er full av THC og hele pakka, uten at de ser det - siden de ikke har rekvirert testing for akkurat de stoffene og bare ser etter blodprosent/kolesterol you name it.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OnklP Vis innlegg
Umulig å se narkotikabruk på MR. Ta undersøkelsen, kompis. For å se rusbruk må de ta spesifikke blodprøver som sendes til spesifikke laboratorier.
De kan feks ta en blodprøve av deg, som er full av THC og hele pakka, uten at de ser det - siden de ikke har rekvirert testing for akkurat de stoffene og bare ser etter blodprosent/kolesterol you name it.
Vis hele sitatet...
Ok, tusen takk! Nå gleder jeg meg til å ta undersøkelsen !
Nei, leger kan ikke se at du har rust deg på mr-bilder.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, det kan dem ikke og det har heller ingen betydning for resultatet.
Er det muligens en sammenheng mellom hodepinen og MDMA bruken? Du skriver jo selv at du har mye "migrene" og bruker ofte MDMA. Er det sånn at du har fått påvist diagnosen migrene av legen allerede? Har du prøvd å ta pause fra MDMA, Eller har det vært akkurat sånn siden før du begynte med MDMA?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er det muligens en sammenheng mellom hodepinen og MDMA bruken? Du skriver jo selv at du har mye "migrene" og bruker ofte MDMA. Er det sånn at du har fått påvist diagnosen migrene av legen allerede? Har du prøvd å ta pause fra MDMA, Eller har det vært akkurat sånn siden før du begynte med MDMA?
Vis hele sitatet...
Legen var bestemt på at det var migrene ja, men han har ikke direkte sjekket det. Derfor jeg skal gå gjennom undersøkelsen, for å eventuelt se om det er noe annet. Jeg fikk det før jeg startet med MDMA.
Før du startet å røyke også. Kan få vondt i hode av å røyke cannabis (tobakk også)
▼ ... over et år senere ... ▼
Deg er en stund siden….��men Jeg er spent på hvordan det gikk på MR undersøkelsen?