Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 445
GB-dataforbruket for Mai under er en og samme ting, nemlig at telefonen har vært brukt som internet-supplier for hjemmedatamaskinen min i en krisetid der internettet hjemme har vært nede. Jeg ringte support og spurte dem om hvorfor søylen var halvt gul og halvt svart-farget. Svaret jeg fikk var at det var to forskjellige nett, et Ice nett og et Ice+ nett.

Dette synes jeg er rart med tanke på at telefonen har lagt på samme plass (da burde vel alt forbruket være på det ene nettet som er best akkurat her jeg bor ?) under alt internettforbruket og at forbruket fordeler seg så jevnt mellom de to. Forklaringer ?

Signalstyrken er sjeldent konstant, den vil alltid variere avhengig av omgivelsene rundt. Hvis det er flere mennesker tilkoblet den ene basestasjonen på et tidspunkt, kan det hende at signalene blir så svake at enheten din bytter nettverk.