Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 672
Hei, en venn av meg skal kjøpe seg en ny laptop den ska brukes te surfing på nettet og litt gaming. Har ikke så vellfig peiling på Laptop så trenger hjelp til å finne en bra pc. Budsjett under 10 tusen kr. Noen tips?
Sist endret av Twa200; 17. juni 2013 kl. 23:08.
Jeg synes det er veldig fint at vennen din skal kjøpe seg laptop.
Lykke til(?)
Skal det være den mest klumpete gaminglaptopen jeg finner eller en syltynn Ultrabook?
Denne vil dra det meste, men kjøp med en SSD og kjør en clean install av windows på der, ellers vil maskinen virke treg.
Trådstarter
44 0
Gaminglaptop

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Denne vil dra det meste, men kjøp med en SSD og kjør en clean install av windows på der, ellers vil maskinen virke treg.
Vis hele sitatet...
Anbefaler du noen SSD'er? Å hvordan fjerner du da Windows fra den harddisken som kommermed
Her er en PC fra Multicom som kommer med SSD + HDD, Full-HD skjerm og et relativt kraftig GTX765M skjermkort. Definitivt en av de beste gaming laptopene man får til under 10 lapper. Leveres uten operativsystem så det kan enten piratkopieres eller kjøpes etter hva som foretrekkes.

http://www.multicom.no/Xishan-W350S-...0042/p10624648

Edit: Kan lønne seg å gå for denne da den kommer uten SSD og er 1000 kr billigere. Da kan man få en 250 GB SSD i motsetning til 120 GB til 200 kr ekstra.

Edit 2: Blir ca samme pris for løsning 1 og 2.
Sist endret av Mkvarner; 18. juni 2013 kl. 15:06.
Trådstarter
44 0
Tror han går for løsning 1