Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4110
reach for the sun
Tenkte meg på en billig sydentur i sommer, men er det noen som kan anbefale en bra plass der du får tak i bra hasj? har kjøpt gode saker i tenerife og kamelbæsj på gran canaria. skyt ut!
Vanskelig å unngå dealere i Sunny beach iallefall. Vær jævla taxi: DO YOU WANT COKE, WHORES, WEED?! Ropte bare tilslutt: I DONT WANT YOU'RE COKE! hver gang en taxi stoppet ved siden av meg.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Vanskelig å unngå dealere i Sunny beach iallefall. Vær jævla taxi: DO YOU WANT COKE, WHORES, WEED?! Ropte bare tilslutt: I DONT WANT YOU'RE COKE! hver gang en taxi stoppet ved siden av meg.
Vis hele sitatet...
... men weeden og horene?

Tror cannabis er overprisa på de fleste turiststedene i "Syden" (ikke i forhold til norske priser, da...) og man blir nok "scamma" relativt ofte. Beste kjøpene får man ofte ute på barer og lignende hvor det også vanker en del av lokal befolkninga.
Sitat av EoT Vis innlegg
... men weeden og horene?

Tror cannabis er overprisa på de fleste turiststedene i "Syden" (ikke i forhold til norske priser, da...) og man blir nok "scamma" relativt ofte. Beste kjøpene får man ofte ute på barer og lignende hvor det også vanker en del av lokal befolkninga.
Vis hele sitatet...
De forstod tegninga når jeg ropte det, trengte ikke å være helt nøyaktig.

Prisen jeg fikk hos en random kar midt i gata var 50 kr grammet, noe jeg ikke kan klage på, med tanke på den gode kvaliteten det var på cannabisen. De skal gjerne scamme meg så mye de vil, så lenge det ikke koster 150/100 -, som det gjør her i Norge.
Røka for mange år siden på playa del ingles, kosta da 40kr ell noe for en grammer, extasyen der var sinnsyk, men nå om dagen ekke det bra heller
Hehe. I gamle Jugoslavia er det alltid fest. Somregel billig fest. Med mat og weed. I hjembyen opererer man med "fyrstikkesker" i stedet for gram. Én eske for 40spenn.
Ekke canabis avkrimminalisert i feks spania og portugal nå? Burde jo være rimelig enkelt å fikse weed da hvertfall
Mexico!

Var i Playa Del Carmen på en svær turist "all expenses paid"-resort. Møtte ett par italienske typer første kvelden, (var der med familien) som var kommet dit samme dag som meg. De begynte å spørre rundt veldik udiskret og etter vi ikke var særlig heldige med noen av hotellets gjester gikk vi for de ansatte. Til slutt var det en av burgerstekerne som lovte oss at "Si, si! My college bring you tomorrow! 300 pesos!". 300 pesoer er 30$. Vi spurte hvor mye og da lagde han bare en skål med begge hendene.

Dagen etterpå møtte vi han ved samme posten og vi ga han 30 dollar i bytte mot en svær bag med rundt 15 gram flotters weed! Score!
Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Ekke canabis avkrimminalisert i feks spania og portugal nå? Burde jo være rimelig enkelt å fikse weed da hvertfall
Vis hele sitatet...
Bare i en region i Spania. Og Portugal er nok korrekt.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Dra til Uruguay eller Nepal, Argentina?
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Vanskelig å unngå dealere i Sunny beach iallefall. Vær jævla taxi: DO YOU WANT COKE, WHORES, WEED?! Ropte bare tilslutt: I DONT WANT YOU'RE COKE! hver gang en taxi stoppet ved siden av meg.
Vis hele sitatet...
Litt flisespikkeri men YOU'RE= you are, tror nok du mener your
I DONT WANT YOUR COKE!
Sitat av mickeyy Vis innlegg
Litt flisespikkeri men YOU'RE= you are, tror nok du mener your
I DONT WANT YOUR COKE!
Vis hele sitatet...
Nørd..

- Har stort sett bare fått crap røyke på typiske charterferie steder, men har hørt at man skaffer både bra hvitt og grønt i Spania. (Aldri vært der selv, men en kompis flytta dit for et par mnd siden.)
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Bare i en region i Spania. Og Portugal er nok korrekt.
Vis hele sitatet...
En region i Spania skal legalisere, ikke avkriminalisere, men det er ikke helt sikkert enda. Hele Spania har avkriminalisert Cannabis. Avkriminalisering vil si at man kan bruke å være i besittelse av små mengder av stoffet uten straff. Salg er fortsatt ulovlig selv om stoffet er Avkriminalisert, unntaket er Nederland.

vil uansett anbefale å unngå offentlig røyking-

Concerning Spain there is a little mistake on your data. Consume within your home premises (or other private premises) is legal. The comsuption on public spaces such as the street or a pub/club can be penalized (usually a fine) if you get caught
Sist endret av Ole2005; 13. januar 2012 kl. 13:22.
▼ ... flere år senere ... ▼
I tenerife kan man fint oppsøke hippy beach ( mer informasjon bare google hippy beach adeje )
Eller bare kjøpe legal highs, både syntetisk kokain( anbefaler charge+) å urteblandig syntetisk (tilsvarende marijuhana )
som fungerer veldig bra, men absolutt ikke en erstatter, husk dosering er viktig da dette er veldig potent og alle reagerer forskjellig, rusen er 1,5 time max å veldig intens første gang, men klarer man å takle det er det bare behagelig. Du finner grow shops rundt om kring som seller dette lovlig til alle over 18 år.
Mye brunt i spania, bare til å spørre en bartender eller noe sånt.
Det grønne er det mye av i september/oktober.
Sitat av Flekk1 Vis innlegg
I tenerife kan man fint oppsøke hippy beach ( mer informasjon bare google hippy beach adeje )
Eller bare kjøpe legal highs, både syntetisk kokain( anbefaler charge+) å urteblandig syntetisk (tilsvarende marijuhana )
som fungerer veldig bra, men absolutt ikke en erstatter, husk dosering er viktig da dette er veldig potent og alle reagerer forskjellig, rusen er 1,5 time max å veldig intens første gang, men klarer man å takle det er det bare behagelig. Du finner grow shops rundt om kring som seller dette lovlig til alle over 18 år.
Vis hele sitatet...
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...j-8091366.html

Anbefaler å holde seg til orginalene.
Sitat av Crabman Vis innlegg
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...j-8091366.html

Anbefaler å holde seg til orginalene.
Vis hele sitatet...
Mente ikke på noen måte å glorifisere bruk av synt stoffer men ville bare opplyse om at dette var tilgjengelig for dem som måtte ønske det å dele min erfaring med det. Anbefaler også å holde seg til orginalene