Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  273 130131
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer på det samme, noen som har fått Phenibut igjennom tollen i det siste, evt hva skjedde med forsendelsen?
Vis hele sitatet...
Sist jeg fikk phenibut gjennom tollen var i 2019. Har ikke bestilt fra tradisjonell butikk siden den gang.

Uansett hva jeg bestiller nå får jeg en kompis i Nederland til pakke det inn som Teanin og merke det som gave, da kommer alt igjennom og jeg slipper toll
Har vert lite aktivitet her inne i det siste.. Noen som fortsatt bruker dette og evt hvet hvor man kan kjøpe/bestille på nett?
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Har vert lite aktivitet her inne i det siste.. Noen som fortsatt bruker dette og evt hvet hvor man kan kjøpe/bestille på nett?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser første svaret i tråden så ser du at hans forslag ble fjernet av crew, ergo. Vi har ikke lov til å gi kilder på dette.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, bruker fortsatt phenibut, men bestiller via bekjente som pakker det inn som noe annet for å unngå at set blir returnert/destruert.

Det er lett å finne kilder på pheni, så det er bare å Google rundt og sjekke Reddit.
Har bestilt phenibut sikkert 50 ganger over flere år,har aldri vært noe problem.
Takker for svar, litt lite gjennomtenkt av meg å spørre hvor man får kjøpt. Men jeg fikk svaret på det jeg lurte på uten at noen trengte å bryte reglene.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har fått bestilt i det siste? Opplever at mine to faste nettsider jeg brukte for noen år siden når jeg pleide å bestille, plutselig ikke leverer til Norge lenger..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Att man ikke får rus må være den dummeste tingen jeg har hørt�� hilsen en som har vært 25 timer på tur,
Sitat av LSMA Vis innlegg
Noen som har fått bestilt i det siste? Opplever at mine to faste nettsider jeg brukte for noen år siden når jeg pleide å bestille, plutselig ikke leverer til Norge lenger..
Vis hele sitatet...
Ja, men kun suksess med selgere som merker det som noe annet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av LSMA Vis innlegg
Noen som har fått bestilt i det siste? Opplever at mine to faste nettsider jeg brukte for noen år siden når jeg pleide å bestille, plutselig ikke leverer til Norge lenger..
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper det innenlands fra en på hushboard :P er vel litt dyrere.. men jeg orker ikke å få ransakelse igjen.. da tollen anmeldte meg, da di trodde det var narko jeg hadde bestilt

Noen som har stacka det med andre nootropics som er å anbefalle? liker selv å ta med kanskje 3-4 øl på byen.. får helt sjukt bra følelse.

Tenkt å teste og ta det med DMAA pre workout nå snart Sjukt heftig pwo som er derivat av amfetamin xD

Noen som har tatt det sammen med fleinsopp???
Sist endret av Fittefresern; 17. september 2023 kl. 00:30.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fittefresern Vis innlegg
Jeg kjøper det innenlands fra en på hushboard :P er vel litt dyrere.. men jeg orker ikke å få ransakelse igjen.. da tollen anmeldte meg, da di trodde det var narko jeg hadde bestilt

Noen som har stacka det med andre nootropics som er å anbefalle? liker selv å ta med kanskje 3-4 øl på byen.. får helt sjukt bra følelse.

Tenkt å teste og ta det med DMAA pre workout nå snart Sjukt heftig pwo som er derivat av amfetamin xD

Noen som har tatt det sammen med fleinsopp???
Vis hele sitatet...
LSD er helt sjukt amazing med pheni. Enten microdose, minidose eller bare full dose.. micro og mini er best egnet for byen. Å sjekke damer blir som å telle til 3.

Ellers er pheni nice med stims. Modafinil, attentin, vanlig amf.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD er helt sjukt amazing med pheni. Enten microdose, minidose eller bare full dose.. micro og mini er best egnet for byen. Å sjekke damer blir som å telle til 3.

Ellers er pheni nice med stims. Modafinil, attentin, vanlig amf.
Vis hele sitatet...
Heftig, har aldri prøvd LSD... mikro dosering går kanskje fint?

Jeg tåler ihvertfall ikke mollly.. får angst faen meg 1 uke etterpå

Nice shit hørtes nice ut! har ikke hørt om Modafinil, attentin får søke det opp, takk for raskt svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fittefresern Vis innlegg
Jeg kjøper det innenlands fra en på hushboard :P er vel litt dyrere.. men jeg orker ikke å få ransakelse igjen.. da tollen anmeldte meg, da di trodde det var narko jeg hadde bestilt

Noen som har stacka det med andre nootropics som er å anbefalle? liker selv å ta med kanskje 3-4 øl på byen.. får helt sjukt bra følelse.

Tenkt å teste og ta det med DMAA pre workout nå snart Sjukt heftig pwo som er derivat av amfetamin xD

Noen som har tatt det sammen med fleinsopp???
Vis hele sitatet...
Både flein å speed/stimulanter generelt er veldig nice sammen med phenibut
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig. Pheni er egentlig noe som passer til alle former for stims. Personlig blir jeg stimulert av bare phenibut alene fordi jeg kommer i så godt humør.
Hmm, ja...jeg har sett inn i syntetisk fremstilling av dette i en god stund samtidig som jeg akter å danne gamma hydroxybutyrate(GHB) fra grunnen av. De fleste av gamma substanser er ikke alt for vanskelig lage selv,da så og si hele gjengen kun er analogier og strukturelle derivater av GABA. Effekt hermer eller mimicer andre gaba-substanser som etanol, benzodiazepin eller karisoprodol for å nevne noen. Jeg har alt jeg trenger utenom et sted med tilstrekkelig ventilasjon. Har noen her inne erfaring med å lage PhGABA; β-Phenyl-γ-aminobutyric acid; β-Phenyl-GABA? Formel er enkel og består kun av C10H13NO2+ så dette kan "hvem som helst" fremstille bak en time eller to for å forstå ledd og framgang for suksess. Ikke det første som står i køen for min del, men definitivt på listen. Det som også er unikt et at en full agonist overgår en partial agonist, og har derfor forventet effekter lik substans jeg nevner her over. Skulle noen av dere gått gjennom prosessen og kan lære meg dette trinn for trinn, så betaler jeg gledelig for all informasjon det er å får

Sitat av Fittefresern Vis innlegg
Heftig, har aldri prøvd LSD... mikro dosering går kanskje fint?

Jeg tåler ihvertfall ikke mollly.. får angst faen meg 1 uke etterpå

Nice shit hørtes nice ut! har ikke hørt om Modafinil, attentin får søke det opp, takk for raskt svar
Vis hele sitatet...
Du er ikke den eneste som har problemer med det. Etter jeg tok nesten 4g MDMA på en kveld var det rett ned til tvungen observasjon siden de genuint trodde jeg skulle ta livet av meg. Jeg har Lsd og dmt i drøssevis, jeg kunne solgt deg et ark for skarve tusenlappen. Lsd er et stoff et hvert individ bør ha prøvd da det er så unikt, bare 0 sende meg meg en PM så tar vi det derifra
Sist endret av noguhso; 28. oktober 2023 kl. 10:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tok 600mg phenibut hcl på morran idag på tom mage og pøste på med 2 kopper kaffe og dro på jobb. Kjente endel på nervøsitet og noia for at kolleger skulle merke på meg at jeg var på noe (har vært åpen om at jeg er tidligere rusmisbruker). Nervøsiteten roa seg når jeg nådde peak/plateu. Men synes til sammenligning at funken var andeledes og bedre ved tidligere lavere doseringer ca 350mg). Er det normalt? Får en mer "stein" følelse om jeg går over 500mg... tipper jeg satser på å ta 300-350mg et par ganger i uka istedet for. Virker som den stimulerende siden av phenibuten blir mer fremtredende med mindre doser (iallefall på meg). Kan vel kalles microdosering sammelignet med at jeg hører om folk som tar 2-3 gram. Fatter ikke at det går an for har skjønt at phenibut er igrunn en relativt kraftig substans? Tenker at den er gull om en evner å holde bruken nede iallefall for oss som baler meg generalisert angstlidelse
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Tok 600mg phenibut hcl på morran idag på tom mage og pøste på med 2 kopper kaffe og dro på jobb. Kjente endel på nervøsitet og noia for at kolleger skulle merke på meg at jeg var på noe (har vært åpen om at jeg er tidligere rusmisbruker). Nervøsiteten roa seg når jeg nådde peak/plateu. Men synes til sammenligning at funken var andeledes og bedre ved tidligere lavere doseringer ca 350mg). Er det normalt? Får en mer "stein" følelse om jeg går over 500mg... tipper jeg satser på å ta 300-350mg et par ganger i uka istedet for. Virker som den stimulerende siden av phenibuten blir mer fremtredende med mindre doser (iallefall på meg). Kan vel kalles microdosering sammelignet med at jeg hører om folk som tar 2-3 gram. Fatter ikke at det går an for har skjønt at phenibut er igrunn en relativt kraftig substans? Tenker at den er gull om en evner å holde bruken nede iallefall for oss som baler meg generalisert angstlidelse
Vis hele sitatet...
"Terapeutiske"-doser er lave ja, men toleransen øker raskt! Etter å ha brukt det daglig var toleransen min oppe i 15g daglig for ønsket effekt, dog fordelt på 5 doseringer på 3g. Skummelt stoff med sinnsykt krevende abstinenser når man ikke klarer å strukturere bruken rett.
Shlask, bra du gjør oppmerksom på dette meg toleranse og fæle abstinenser. Har lest meg grundig opp og leser om fæle anstinenser ja. Som x misbruker er jeg nok sårbar og har tilbøyelighet for avhengighet/misbruk så sånn sett er det vel å leke med ilden. Men det er jo også brukt som legemiddel i endel land og det jeg for min del sikter mot er terapeutisk bruk med strengt regime ang frekvens og dose. Tror du det er mulig å bruke phenibut gjevnlig og uten nevneverdige abstinenser om en holder seg til fex 350mg 2 ganger i uka? Er ikke ute etter å chase noen high. Har vært nok høy gjennom livet og har ikke rørt hverken knark eller alkohol på ca 6 år...

Jeg må legge til at jeg synes faktisk afterglowen de 2 påfølgende dagene og forbedringen av søvnen gir meg mer enn selve dagen jeg tar dosen. Det henger jo psykt lenge i
Sist endret av Castaneda; 23. februar 2024 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Shlask Vis innlegg
"Terapeutiske"-doser er lave ja, men toleransen øker raskt! Etter å ha brukt det daglig var toleransen min oppe i 15g daglig for ønsket effekt, dog fordelt på 5 doseringer på 3g. Skummelt stoff med sinnsykt krevende abstinenser når man ikke klarer å strukturere bruken rett.
Vis hele sitatet...
15g per dag? Satan! Hvordan var det å slutte på det? Må ha vært et rent helvete
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
15g per dag? Satan! Hvordan var det å slutte på det? Må ha vært et rent helvete
Vis hele sitatet...
Det var det. Abstinensene beskrives lik benzodiasepiner. Dag 1 var greit med tanke på den lange halveringstiden. Midt på dag 2 begynner abstinensene som en influensa. Vondt i hode og kropp, før en bølge av angst, skjelvinger og selvmordstanker slår deg overende. Søvn og mat er umulig den første uken. Jeg fikk også en merkelig følelse i huden, som om noen stikker deg med nåler. Jeg prøvde å selvmedisinere med alkohol og Baklofen. Disse skal fungere sånn noenlunde på samme måte oppi hode, uten noen bedring overhodet. Baklofen blir brukt i behandling for nedtrapping av Phenibut. 10mg pr gram med Phenibut mener jeg. Jeg ble desperat og tok langt over 150mg en dag uten at det førte til abstinenslindring eller søvn.


Sitat av Castaneda Vis innlegg
Tror du det er mulig å bruke phenibut gjevnlig og uten nevneverdige abstinenser om en holder seg til fex 350mg 2 ganger i uka? Er ikke ute etter å chase noen high. Har vært nok høy gjennom livet og har ikke rørt hverken knark eller alkohol på ca 6 år...

Jeg må legge til at jeg synes faktisk afterglowen de 2 påfølgende dagene og forbedringen av søvnen gir meg mer enn selve dagen jeg tar dosen. Det henger jo psykt lenge i
Vis hele sitatet...
Sporadisk bruk er mulig, men vil fraråde seg å prøve deg på det. En avhengig hjerne lar seg lett lure, og hvertfall på et slikt stoff. Effekten er som en god dag, hvor du finner en hundrings i en gammel bukselomme, du føler du mestrer alle utfordringer plettfritt og er bare jevnt over fornøyd med tilværelsen. Musikk høres bedre ut og sex er digger enn vanlig. Alt blir på en måte bedre. Du får også en sinnsyk karisma som gjør deg kjempepopulær, spesielt blant damer. Hvem vil ikke føle seg slik hver dag?

Kan dog legge til at en sunn og fornuftig kamerat av meg på den tiden ble grisedårlig av små mengder Phenibut, typ 250-400mg. Forklarte det som en noe bare "klikka" mens han lå i sengen, og opplevde stor eksistensiell angst i ca. 1 år etterpå. Vanskelig å konkludere om Phenibut var den helt egentlig årsaken, men han opplevde det som utløsende. Tok det aldri igjen. Han har ruset seg masse i senere år på stimulanter, beroligende og psykadelika uten noen reaksjon som kan ligne.

OBS! De to siste bestillingene jeg gjorde ble stoppet av tollen, og undersøkt av Kripos. Resultatet var at begge to inneholdt mye DNP. DNP er et stoff som blir brukt i kroppsbyggermiljøer for å gå ned i vekt. Stoffer øker kroppstemperaturen når du spiser karbohydrater. Det farlige med det er at det ikke finnes motgift. Tar du for mye vil du rett og slett koke ihjel innvendig. I avhøret fortalte politiet at han hadde vitnet et slikt dødsfall, og det så visst helt forjævlig ut. Disse pakkene ble forresten bestilt fra ulike vendorer fra forskjellige steder i verden.
Sist endret av Shlask; 23. februar 2024 kl. 17:26.
Legger meg det du sier på minne. Har bare et spørsmål på tampen: hvordan er det iforhold til trening? Er det problematisk å belaste kroppen med styrketrening på phenibut? Ser at det er populært blant kroppsbyggere og kan det lignes med effekten til GHB når det kommer til frigjøring av veksthormon etc?
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Legger meg det du sier på minne. Har bare et spørsmål på tampen: hvordan er det iforhold til trening? Er det problematisk å belaste kroppen med styrketrening på phenibut? Ser at det er populært blant kroppsbyggere og kan det lignes med effekten til GHB når det kommer til frigjøring av veksthormon etc?
Vis hele sitatet...
Bare spør i vei du

Uproblematisk med styrketrening. Var en av tingene jeg foretrakk å gjøre. Du vil være energisk og fokusert på det, så fungerer som en pwo på steroider Men som du vet er Phenibut veldig surt, og tror ikke tarmen liker det så godt. Jeg var plaget med diare, så mulig det tuller med næringsopptak. Det blir da ganske +-, så jeg mener det ikke verdt det.

Les deg heller opp på Tonkat ali, Fadogia agrestis, Ashwagandha og Maca om du vil ha en edge. Alle disse kosttilskuddene er lovlige og tuller ikke med magen på samme måte som Pheni.

Kan ikke si jeg merket noe til mer frigjøring av veksthormon. Er clean nå, å har hatt mye mer fremgang enn når jeg brukte phenibut daglig. Ville heller prioritert rødt kjøtt, mengder med egg og sørget for nok søvn enn å bruke Phenibut om målet er å bygge kropp.
Phenibut funker som faen til mye,men det fucker opp tenna i lengden om man ikke bruker kapsler
Sitat av JayHova Vis innlegg
Phenibut funker som faen til mye,men det fucker opp tenna i lengden om man ikke bruker kapsler
Vis hele sitatet...
Må ikke ha kapsler for å unngå tannskade.

Jeg blander det ut med vann i et lite shotglass, hiver det rett i halsen og chaser det ned med vann. Skyller munnen godt etterpå, går fint det