Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 998
Kule Melodier!
Kanskje litt lang build up, og noe skuffende drop;
Savner bass, og "hovedpartiet" på sangen var litt kort, før det startet å roe seg ned igjen. (1:30)
Noen fler lyder for å spice det opp litt og få til det lille ekstra her og der ville nok også være nice.

Men syntes selve ideen og melodiene var fete, og hvis du jobber enda litt til så kan detta bli bra!
Takker for tilbakemelding! Er forsåvidt enig i alt du sier
Du burde kanskje lage egne synther? Dette høres ut som presets eller noe sånt. Alt for lite variasjon i sangen, den er sykt ensformig. Jobb mer med sounden din, miksing og mastring og sånt, pluss at det clappet du brukker på buildup feks er helt jævlig stygt.
Vet ikke hvor lenge du har holdt på med musikk, men du burde lese MASSE teori. Melodier virker det ikke helt som at du har forstått heller feks, med mindre du virkelig prøver å få til noe atonalt smørjegreier her.

Vet ikke om jeg vil kalle dette house heller, ligner mer på noe syra elektrogreier.
du har god produksjons kvalitet, mye variasjon og kreativitet
Men, det minner meg mer om theme'n til ett TV spill om du skjønner :P Èn ting til; Dette ville jeg kategorisert som Techno og ikke House.

Fortsett med det du driver med, beundrer kreativiteten din
Takker for tilbakemelding! Ja, jeg vet, har veeeldig lite peiling enda, har såvidt begynnt
Det hadde vært en helt annen låt med en grym basslinje
Litt lang ,Og skule ha lit mer opp og ned om du skjøner ok fin lykke til!
Beklager men ikke min style veldig lang men viktigste er at du prøver og driver med noe
Høres ut som alt er samples og presets.
Sitat av Fun Vis innlegg
Takker for tilbakemelding! Ja, jeg vet, har veeeldig lite peiling enda, har såvidt begynnt
Vis hele sitatet...
Da er det et helt greit resultat. Bruker du btw bare presets på synthene dine? Du burde lage egne synther.
Syntes den var chill jeg
Synes du har fått til noe bedre her: http://soundcloud.com/fjeddiu/fjeddiu-crystalized-o

Et godt utgangspunkt ihvertfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Har ikke mye erfaring med house, men jeg likte den. Bra beats