Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Skal du på skrillex 18.30?
Ja - 9,68%
Nei - 80,65%
Nei, jeg skal på den litt senere. - 9,68%
Stemmegivere: 124. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  25 2638
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Noen av freaksene her som skal på skrillex-konserten som starter 18.30? Hvis ja, kanskje det er en mulighet for et lite mini-treff? (Vet det er sent :P) Kunne blitt kos ^^
Jeg skal men skal kun på ungdoms konserten som er rett før hovedkonserten.
Blir mye bedre på Avicii konserten når jeg faktisk er 18
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Da jeg ikke er for ofte i Oslo, lurer jeg på om det er noen som har et god idé til et potensielt oppmøtested?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Konserten?
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Konserten?
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg at man kunne møte opp litt før konserten, for å utveksle meninger og ord generelt. Shit-chat, egentlig
Jeg skal på konserten Er sikkert åpen for et slags mini-treff hvis det skjer
Hadde du startet denne tråden litt tidligere hadde jeg lett vært med.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg skal på konserten Er sikkert åpen for et slags mini-treff hvis det skjer
Vis hele sitatet...
Supert Høres det bra ut å møtes foran Oslo S (Den delen som vender mot opera, legger ved bilde) klokken 15.30?

http://img689.imageshack.us/img689/107/oslos.png
Ville det ikke være lettere å møtes ved Tigeren? Tror de fleste har sett den svære metalltigeren. Skal ikke på konserten, og har avtaler, men om jeg ser noen jeg kjenner fra tidligere treff skal jeg komme bort å hilse
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ville det ikke være lettere å møtes ved Tigeren? Tror de fleste har sett den svære metalltigeren. Skal ikke på konserten, og har avtaler, men om jeg ser noen jeg kjenner fra tidligere treff skal jeg komme bort å hilse
Vis hele sitatet...
Hmm jeg tenker at dette er et sted de fleste vet hvor er, og rett ved en busstop p :P Bare å hilse om du ser en fyr i frakk med heftige krøller!
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Hmm jeg tenker at dette er et sted de fleste vet hvor er, og rett ved en busstop p :P Bare å hilse om du ser en fyr i frakk med heftige krøller!
Vis hele sitatet...
Jeg har bodd i Oslo i 3 år, og ville kanskje ikke direkte slitt med å finne fram, men hadde ikke vært den beste plassen å møtes. Tigern vet alle hvor er, "forran oslo S" er stort, og du kan risikere å stå 40 meter bortenfor en annen person som venter på folk.

Kos dere på treff og konsert
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Okay, kan skifte møtested til tigeren, takk for tipset Noen som har sånn ca. hvor den er? Er helt blank selv.
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Okay, kan skifte møtested til tigeren, takk for tipset Noen som har sånn ca. hvor den er? Er helt blank selv.
Vis hele sitatet...
http://oslophototour.com/historical-...o-tigerstaden/

Google is your friend.

Men endrer jo tingene litt om du ikke vet hvor tigern er, hehe.
Sist endret av Nerdefruen; 22. november 2011 kl. 11:31.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Ah, selvfølgelig. Men da møtes vi ved tigeren http://oslophototour.com/historical-...o-tigerstaden/ (Takk til Nerdefruen), klokken 15.30. Er alle komfortable med det?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Skal på konserten jeg og med en haug av venner, men er ikke så keen å møte nesten randoms på Jernbanetorget, hehe
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skal på konserten jeg og med en haug av venner, men er ikke så keen å møte nesten randoms på Jernbanetorget, hehe
Vis hele sitatet...
Du kan jo bringe vennene, da Det er ikke farlig, mennesker som deg ^^ Se på det som en morsom mulighet
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skal på konserten jeg og med en haug av venner, men er ikke så keen å møte nesten randoms på Jernbanetorget, hehe
Vis hele sitatet...
Om du føles deg bedre av det så er det mange rarere mennesker på jernbanetorget enn freaks
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Sitat av trauMa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nice Med på å møte opp ved tigeren 15.30 du også, eller?
Får ikke møtt opp noe sted, da jeg er i oslo 16:30. Men ser du en relativt bleik dude med dreads og militærgrønn jakke er det bare å komme og hilse på
Hvorbhar folk beveget seg?
Jeg skal på den 21.30 men må møte 2 timer før for å hente billetten.. Så skal jeg skynde meg tilbake til vors for å bli dritings. Hvor mye før bør man egentlig møte opp? Stenger de dørene hvis jeg kommer litt over halv?
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Nice Med på å møte opp ved tigeren 15.30 du også, eller?
Vis hele sitatet...
Hehe, hadde nok ikke hatt sjangs til det desverre, da vi kjørte fra Kristiansand kl 15.00. Kjørte tilbake igjen på natta, så har egentlig ikke kommet til hektene før nå. Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg lett stilt opp
Hørte det var mye hasj etc. der borte ;s. Det var mange fra skolen min som sa at sivilen hadde gått der. Ye/no? 4/5 av de folka jeg kjenner har heller ikke kommet hjem så lurer litt på hva som egentlig skjedde
Sist endret av Kjakon2; 24. november 2011 kl. 16:34.
Sitat av Kjakon2 Vis innlegg
Hørte det var mye hasj etc. der borte ;s. Det var mange fra skolen min som sa at sivilen hadde gått der. Ye/no? 4/5 av de folka jeg kjenner har heller ikke kommet hjem så lurer litt på hva som egentlig skjedde
Vis hele sitatet...
Og hvordan skal vi vite det?
var jo garantert snut der :P så ingen som røyka weed/hasj dog, men hauger av folk som sigga vanlig sigg inne på konserten, prøvde meg å lukte etter noe godlukt uten hell :P