Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 32404
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Prøvde å samle alle filmene i en post slik at det blir enklere å poste nye filmer + at jeg la til en del gode filmer selv. Men hvilke filmer som egentlig er gode å se i rusa tilstand kommer jo mye ann på personen og hvordan han tolker filmen osv. Men dette her er jo filmer som stort sett slår godt ann hos de fleste.

Frykt og avsky i Las Vegas
How High
Friday
Superfly
Cheech & Chong
Ratrace
The Cell
Up In Smoke tour
Moulin Rouge
Halfbaked
Alice In Wonderland
Waking Life
Frihetens Regn
Human Traffic
Lock stock and two smoking barrels
Don't be a menace
Easy Rider
The Matrix
Ali G in tha house
Jay and Silent Bob strikes back
Den niende porten
2001 en romodyse
Cube
Hyper cube
Falling Down
Scarface
American Beuty
Vanila Sky
Memento
Fight club
Lucky people center international
Baraka
1 Giant Leap
Koyaanisqatsi
Pi
Donnie Darko
Dude, where's my car?
The sixth sense
Human Traffic
Thirteen floor
The Game
K-PAX
Boondock Saints
The Virgin Suicides
Undead
Event Horizon
happiness
Blow
The doors
Home grown
the 51. state
Himmel og helvete
Idle hands
The drugstore cowboy
The stoned age
Dazed and confused
Adaptation
The Big Lebowsky
Naked Lunch
From Hell
Chocolate

----

Trainspotting
Requim for a dream
dead babies
Å se på film når man er stein er vel egentlig en misbruk av rusen
Men fy faen så digg en bra komedie og masse vingummi er etter ett par jointer
Fatter ikke at denne threaden lever fortsatt...
Opprinnelig postet av ninja5000
Fatter ikke at denne threaden lever fortsatt...
Vis hele sitatet...
Derfor du poster slik at den skal leve litt til ?

røyker ikke lenger selv, men vil utifra det jeg husker si at
de fleste filmer blir bedre når man er steine, så dvs at vanligvis normal film kan være god, en dårlig film kan plutselig være hysterisk morsom/fet, men dette avhenger seff av hvem du er, hva du liker, og hvor fjern du er, pluss andre ting som stemning osv..
tingen er jo å dusje eller å "luffe laksen" når man er skeiv..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
njæ, det blir litt pes å "luffe laksen", men dusjing er digg ja.
Sist endret av Apraksin; 22. februar 2004 kl. 01:59.
a letter from death row er knall!
Dropp Waking Life. Den fucker deg helt opp i ruset tilstand.
Hmm..
Still Smoking & Next Movie (Cheech&Chong)
De er jo bare syke mennesker da...

Return of the Mummy
Så denne etter 4 runder på vannpipa og 4-5 Zomadril... En plass i filmen jages hovedpersonene rundt av noen pygmeeskjelletter, hadde iflg andre tilstedeværende ledd så jeg grein, og 2 minutter etter at scenen var over snudde jeg meg mot en av dem å spurte "Døh.. satt vi akkurat å så på noen jævla små beinrangler på tv eller??"


Ikke film akkurat, men satt å så på animal-planet i skev tilstand, hvor Manny var å dykket inni jungelen ett sted å filmet en alligator nede på bunn... var helt vilt å se på i den tilstanden, helt mørkt i rommet og eneste lyspunkt er en tv der su ser grumsete vann og en kritthvit åpen alligatorkjeft... hjertet slo litt fortere ja...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Requiem for a dream
Trainspotting
asså skal man ha en film man bare blir gal av så kan jeg anbefale "Aphex Twin - Come to Daddy" å "Aphex Twin - Windowlicker" ( trenger ikke å være stein engang, men vil tro at det hjelper på. vet nå ikke helt siden jeg ikke fyrer selv )

er btw musikkvideo ikke lang film
z0py3r: Fin liste, men jeg så ikke The Wall noe sted.
ikke at jeg røyker eller noe, men se en tool musikkvideo. De er max fucka selv i vanlig tilstand.
Opprinnelig postet av elukS
2001 en romodyse, er fet i skev tilstand.
Vis hele sitatet...
..er fet å se uansett om man er stein eller ei!!! Utrolig film!!
Tror nok den filmen ble laget med skjeive folk i tankene uansett
De gamle drwho episodene er sinnsykt bra å se i og med at de er sinnsykt simplistiske sience fiction filmer. Tror plan nine from outer space også burde være bra....
Har vært Nykter i et halvt år, men har skjønt at det er bare å drite i når alle vennene mine får på som et uvær.
Kan bare si Tjallabais
Sist endret av Bob Saget; 18. mars 2004 kl. 10:09.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fear & loathing, how high, Ford Fairlane, bill hicks-standups
Opprinnelig postet av mad-dj.
tingen er jo å dusje eller å "luffe laksen" når man er skeiv..
Vis hele sitatet...
Hva med å gjøre begge.
Ali G In da house, Monsters Inc og Waking life.
Bad taste,
brain dead,
Bernie,
Det morsomte jeg har gjort når jeg var stein var å se dum og dummere

jeg hadde lættis i 5 timer.
Var helt utslitt når jeg var ferdig
how high og up in smoke tour er jo konge... men ellers er jo de fleste filmer som angår hasj osv heftige å se når man er påvirka
IT sucks man, and it has nothing to do with this forum.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
At den ikke har noe med rusmiddel-forumet å gjøre kan vel diskuteres, men det meste er vel sagt allerede.
▼ ... noen uker senere ... ▼
frykt og avsky i las vegas - noen engelsk tittel ?
Fear And Loathing In Las Vegas..
Du liker å svare på alle mine spørsmål ? hehe
Tror curling er moro å se.
Jeg hadde det iallefall sinnsykt moro da jeg så Norge vinne ol-gull i curling for to år siden.
Har aldri vært interessert i sporten, men du verden så givende den med ett ble etter noen trekk av Johnny.

Tror "Hackers" er en fin film for steine.
Svidd neger
Matrix

Av serier så kanskje Benny Hill eller noe sånnt (ikke testet ut enda)
Jeg syns "Karlson på taket" er artig å se...Alle sammen!
Du er min venn
niigu's Avatar
Gjengangere og Jeppe på Bjerget.
Sinnsykt bra filmer!
Speed freak!
Eller man kan drite i å dasse seg selv ( å ikke kom med bullshit om at hasj ikke er skadelig, dere lurer bare dere selv ). Skjønnheten og Udyret er jo en kos film. Løvenes Konge ! Å så klart... Nemo ! Kvalitetsfilmer man ikke trenger være på bærtur for å nyte !
Don't be a menace og Svidd Neger er jo så absurde at de nesten MÅ være bra stein =) Jeg har aldri vært stein selv, så jeg vet ikke, men jeg har ledd meg så forbanna full på de to filmene non-stein, at de må være geniale med litt "sopp innabords"
Vil nevne Spun og filmer som gjør at du tenker litt. F.eks noen av programmene om Stephen Hawkins Universe osv.

bjarneper:
litt feil sted å poste crap?
sjekk de 200 postene om legalisering av hasj du.
Dark Side Of The Rainbow!

Den må være bra og se når man er stein!
har ikke testet dette..men tegnefilmer må jo være genialt..disney filmer, og andre "happy" filmer
▼ ... mange måneder senere ... ▼
de fleste av cheech & chong filmene er konge når man er fjern spez up in smoke
Tegnefilmer blir med et mye mer underholdende når man har røyka shit. Husker jeg og en kompis så filmen om Nasse Nøff. Filmen hadde en veldig dyp mening som jeg har glemt , pluss at jeg lo så mye at jeg var støl i magemusklene 2 dager etterpå...
Ski for your life
kosepaa's Avatar
*Sirre strikk og padde ball
*Den lille modige brødristeren
*Pelle politibil (får kanskje litt noia, men)
Den norske klassikeren "Norske Byggeklosser". Den fucker deg totalt opp samtidig som du får mange lattiser i løpet av filmen. Veldig spesiell å se når man har røyka.
Se de der regnbuebjørnene, de som bor oppe i skyene og kjører rundt i sånne skybiler.
det burde funke ganske bra iogmed at fargene er det mye av.

De som vil røyke hasj på en skole bør besøke Lundehaugen Vgs på Ganddal i rogaland, er masse sterke farger der
Kansje bare drite i å røyke?
Opprinnelig postet av mrvangen
Kansje bare drite i å røyke?
Vis hele sitatet...
Kansje du burde lese Reglene

Opprinnelig postet av speq
Regler ang. dette forumet! !LES! (21. Oktober 2002 til 20. November 2010) Dette forumet skal KUN være en informasjons kilde ang. diverse rusmidler.
Russmiddel Seksjonen er en REN informasjons kilde og er IKKE ment til noe som helst oppfordring av bruk,kjøp eller salg av diverse Rusmiddler.
Emner som inneholder oppfordring til BRUK, SALG og OMSETTNING av narkotiske middler kan vi ikke stå til ansvar for, men vil etter beste evne slette når det oppdages
--------------------------------------------------
Ser det gang på gang at folk poster noe som "dop er ikke bra, slutt" og sånne ting i rusmiddel forumet, i sammenhenger hvor dette egentlig er helt uvesentlig. Det er selvfølgelig flott om folk som av erfaring, eller gjennom kunnskap generelt, kan advare folk mot bruken av en spesifik type dråger og dokumentere dette på en eller annen måte, men kommentarer av den nevnte typen kan vi vel spare oss for? Jeg tror faktisk alle som har brukt/bruker dråger har hørt noe lignende x-antall ganger tidligere likevel, og at en fattig liten ubegrunnet kommentar på et internett-board skal kunne få en til å endre mening har jeg vanskeligheter for å tro.

Vi ser helst derfor at dere sparer dere (og oss) for slike kommentarer i fremtiden
Vis hele sitatet...
A clockwork orange og strange days er et must !!!

I tillegg kommer..det første minuttet på Contact.. og seff SMURFENE med norsk tale!!!! XD
Mulig jeg har nevnt det før, men hva med Alice i eventyrland?
Har ihvertfall hørt av mentalmelt at den er syk på syre.
La vær å se film og sett på noe musikk istedet! Prat med schmøge-kompisa dine og fet'n istedet for å se film.

Noen flere en meg som får en sånn rar kjip følelse når man røyker og filmen er ferdig? Er ikke lett å forklare, men det er liksom et sånn rykk tilbake i virkeligheten og der er ting kjipt. Går over når man begynner å prate piss igjen da...
Opprinnelig postet av Polmen
Se de der regnbuebjørnene, de som bor oppe i skyene og kjører rundt i sånne skybiler.
det burde funke ganske bra iogmed at fargene er det mye av.

De som vil røyke hasj på en skole bør besøke Lundehaugen Vgs på Ganddal i rogaland, er masse sterke farger der
Vis hele sitatet...
Å? Aldri lagt merke til de jeg


Spirited Away er syk, og bra. Men klarer som oftest ikke å se filmer, blir bare ikke ferdig.
Sist endret av amadeus; 16. november 2004 kl. 15:22.
Røyker dere hasj? dere er tøffe altså!
Kan jeg ta på dere??

Blir så lei all hasjrøyking! Greit nok at dere syns det er digg rus, alle venna mine gjør det, og de mener det samme.
Men søk på hasj på forumet og se hvor mange linker det kommer opp??
Er dere virkelig så stolte over å ødelegge kroppen deres, og utsette både kroppen og livet for farer dere kommer til å angre på resten av livet??