Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 7255
Send ham til en øde øy sammen med alle andre dømte terrorister og pedofile. Man kan aldri stole på at sånne som ham blir 100% rehabilitert, forskning har vist at verdier og ideologier som man utvikler i de formative årene stort sett blir med resten av livet.

Jeg vil aldri se ham fri, og jeg tror ikke han vil leve lenge om han blir sluppet ut i Norge uansett.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvor trur alle han blir drept? Fordi de ønsker han drept? Jeg er ikke så sikker på at han blir det, at noen selv vil risikere 21 år.
Vis hele sitatet...
Einig. Når Baneheia-gutane klarer seg, er det vel også håp for ein (håper eg, angrande) vestkantgut.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvor trur alle han blir drept? Fordi de ønsker han drept? Jeg er ikke så sikker på at han blir det, at noen selv vil risikere 21 år.
Vis hele sitatet...
Tror vi kan være sikre på at mange som er villig til å drepe ønsker han død og tar han med stolthet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bra artikkel i Aftenposten

Psykiatere reagerer etter rettssaken: Mener terroristen må få behandling og medisiner for psykose.

Dette har jeg ment hele tiden at han hans mentale helsetilstand er av interesse for saken.

Breivik har fått det meste servert sånn han ønsker men han fikk ikke gå i retten i sin egen uniform:

Alternativet til at dette er tull og noe han finner på, er at han virkelig mener det han sier om sin posisjon i verden og sine forestillinger, sier Larsen, og trekker frem eksempelet med at Breivik på et tidspunkt sa han ville stille i sin egenlagde uniform i retten i straffesaken i 2012.

– Hadde man latt ham stille i den tror det hadde vært enda tydeligere for folk flest at vi rett og slett har med en gal mann å gjøre, sier Larsen.
Vis hele sitatet...
Absolutt noe å tenke over hvordan verden ville sett på han om han ikke sto der i ny, ren og pen dress men sin egen fantasiuniform

Spesiell sak om det nå viser seg at han burde få behandling..

Både Larsen og Heggen sier det er fullt mulig å være i psykose i 10–20 år uten å få behandling, og mye lenger. Om Breivik har en psykoselidelse, som de begge mener, så er de ikke i tvil om at sykdommen kan og må behandles.
Vis hele sitatet...
Sitat av BrageP Vis innlegg
Einig. Når Baneheia-gutane klarer seg, er det vel også håp for ein (håper eg, angrande) vestkantgut.
Vis hele sitatet...
Det er ABB vi snakker om, selv jeg hadde slått han ned om jeg fikk sjansen. Hadde godt tatt en bot/fengsel straff, hadde ikke drept han. Men sitte inne pga jeg klappet han ned, det er godt innenfor!

Jeg er en oppegående mann, tenker det finnes verre folk enn meg. Ja, tror ABB blir drept om han slippes ut
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Altså uansett... psykotisk, eller psykisk syk og utilregnelig med teoretisk mulighet for å rehabiliteres. Eller frisk som en fisk? Jeg gir faen...!

Han har drept nesten 80 mennesker. De fleste av de var livredde barn!
Selv om vi har lover og regler som sier at han kan slippes fri, så bør han virkelig aldri det.

Han burde egentlig brennes på bålet! Jeg føler at vi er alt for objektiske i den saken her...

(Jeg må bare ha det ut. Eksistensen av dette mennesket som fortsatt lever, det gjør meg så provosert).
Vis hele sitatet...
Helt enig. Synes egentlig at dødsstraff hadde vært fantastisk i hans tilfelle, håper virkelig den mannen aldri går fritt i Norge noen gang.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Sitat av alphamale1 Vis innlegg
Det er ABB vi snakker om, selv jeg hadde slått han ned om jeg fikk sjansen. Hadde godt tatt en bot/fengsel straff, hadde ikke drept han. Men sitte inne pga jeg klappet han ned, det er godt innenfor!

Jeg er en oppegående mann, tenker det finnes verre folk enn meg. Ja, tror ABB blir drept om han slippes ut
Vis hele sitatet...
Folk sa jo det same i Kristiansand: Nesten annankvar kristiansandar skulle visst slå ned Viggo Kristiansen viss dei såg han. Til sjuande og sist har det ikkje skjedd (enno).

Det er vel ingen som argumenterer for at Breivik skal sleppast ut enno, men vi må leve med at også ein mann som Breivik kan kome på frifot att ein gong.

(Eg håper elles at folk sluttar med desinformasjonen om at dei fleste av offera til Breivik var barn: Medianalderen var 18, og han nekta faktisk å skyte dei aller yngste.)
Sitat av alphamale1 Vis innlegg
Det er ABB vi snakker om, selv jeg hadde slått han ned om jeg fikk sjansen. Hadde godt tatt en bot/fengsel straff, hadde ikke drept han. Men sitte inne pga jeg klappet han ned, det er godt innenfor!

Jeg er en oppegående mann, tenker det finnes verre folk enn meg. Ja, tror ABB blir drept om han slippes ut
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke det er å stå frem som et godt eksempel. Vold er aldri greit uansett hva.
Tøff på nettet. Støy i det som kunne vært interessant.
Blir Breivik sluppet fri idag så har jeg en feeling av at han blir rik på å skrive bok eller reise rundt på seminarer og forelese..

Kan fort bli en person dyrkning sekt av det og.

Håper jeg tar feil