Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2840
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har i mange år pleid å kjøpe en grammer med hasj som jeg tygger og svelger.

Ps. Mye hasj i norge er varmebehandlet fra før av.


Men hvis jeg deler opp hasjen til den blir pulver og blander det med en kopp kakao på bensinstasjonen, vil det hjelpe til med å gjøre hasjen mere potent?

Hvis kakaoen har en temp. På nesten 100grader når den kommer ut av maskinen.


Og nei, jeg kan ikke lage edibles hjemme og ja rå hasj funker hvis den ikke har blitt laget i en fryser.
Ja det hjelper nokk bare pass på at hasjen blir ordentlig blandet ut
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg har i mange år pleid å kjøpe en grammer med hasj som jeg tygger og svelger.

Ps. Mye hasj i norge er varmebehandlet fra før av.


Men hvis jeg deler opp hasjen til den blir pulver og blander det med en kopp kakao på bensinstasjonen, vil det hjelpe til med å gjøre hasjen mere potent?

Hvis kakaoen har en temp. På nesten 100grader når den kommer ut av maskinen.


Og nei, jeg kan ikke lage edibles hjemme og ja rå hasj funker hvis den ikke har blitt laget i en fryser.
Vis hele sitatet...
Mye hasj inorge er varmebehandlet fra før? Hva mener du med det?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye hasj inorge er varmebehandlet fra før? Hva mener du med det?
Vis hele sitatet...
Prosessen de fleste bruker for å lage hasj (mener jeg å huske) er å varme weed opp og presse den sammen for å få ut olje. Når den blir utsatt for denne varmen så aktiveres thc, riktig nokk ikke alt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prosessen de fleste bruker for å lage hasj (mener jeg å huske) er å varme weed opp og presse den sammen for å få ut olje. Når den blir utsatt for denne varmen så aktiveres thc, riktig nokk ikke alt.
Vis hele sitatet...
Ta deg en tur på youtube du, hahah.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye hasj inorge er varmebehandlet fra før? Hva mener du med det?
Vis hele sitatet...
Dem er det, mørke typer er som oftest varmet pollen som presses mer. Generelt de svarte typene. Men jeg selv har opplevd effekt av å spise både grønt og lys pollen som ikke er decarbet eller varmet.
En skje, matolje, lighter.

Og, jeg ville absolutt ha varmebehandlet hasjen hvis du ikke vil ha hepatit, for den inneholder faktisk masse tarmbakterier.
Sist endret av Hans Høyhet; 7. desember 2021 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ta deg en tur på youtube du, hahah.
Vis hele sitatet...
Haha, dreit meg ut derja. Men presset blir den
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
En skje, matolje, lighter.

Og, jeg ville absolutt ha varmebehandlet hasjen hvis du ikke vil ha hepatit, for den inneholder faktisk masse tarmbakterier.
Vis hele sitatet...
Kilder på dette med tarmbakterier? Har hørt at det kan bli blandet mye rart i tjallen. Men det er vel sauefett og henna osv som har vært vanlig å blande med (usikker siste 8 årene). Kan vel evt fryse hasjen også om man ikke vil varmebehandle den.
Du har i mange år pleid å kjøpe en grammer som du tygger og svelger? Hahahahah
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Du har i mange år pleid å kjøpe en grammer som du tygger og svelger? Hahahahah
Vis hele sitatet...
Ja, hvorfor ikke? 200kr for å ligge loddrett ut en hel dag og slappe av er ikke så ille.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, hvorfor ikke? 200kr for å ligge loddrett ut en hel dag og slappe av er ikke så ille.
Vis hele sitatet...
Om du synes det er verdt det så deg om det, men det virker litt dumt når man kan gjøre det samme i hvert fall 5 ganger for samme pris om man tar seg tid til litt veldig enkel tilberedning.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres foresten ut som du kan fikse dette med termosmetoden. Få tak i noe kokosolje og ha dette oppi en termoskopp i lag med litt revet hasj. Hell over kakao fra bensinstasjonen og rist godt. La det godgjøre seg med lokk på i ~20 min. Om du får effekt av å spise hasjen rå vil denne metoden nesten garantert fungere, og det vil være utrolig mye mer effektivt.
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Du har i mange år pleid å kjøpe en grammer som du tygger og svelger? Hahahahah
Vis hele sitatet...
Det er vel en grunn til at man ekstremt sjeldent hører om folk som gjør det på denne måten, hvis i det hele tatt. Sist jeg hørte noen svelge straight up hasj var en ekstremt desperat kompis på ungdomskolen, ca. 9 år siden. Trodde nesten ikke på han når han sa han fikk funk lol. Hvorfor ikke bare gjøre det som alle andre? I tilegg er det jo et stort sløs. Dømmer ikke seff, men bare morsomt for meg å se for meg dette
Sist endret av bigBoss_Dope; 7. desember 2021 kl. 21:09. Grunn: Addet en liten detalj
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvis jeg deler opp hasjen til den blir pulver og blander det med en kopp kakao på bensinstasjonen, vil det hjelpe til med å gjøre hasjen mere potent?
Vis hele sitatet...
Ja, kommer til å funke. Start med litt lavere dose enn når du spiser det reint.

Tilsett noe ekstra fett (fløte, smør, plantefett) for bedre opptak..