Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1760
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har hverken askorbinsyre eller sitronsyre, hva kan jeg bruke til å løse opp heroinen min for injeksjon? Kan jeg bruke pittelitt eddik?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det vil jeg ikke tro funker.

Hva med sitron konsentrat, de dråpene, det kan du kjøpe på en hvilkensomhelst butikk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det vil jeg ikke tro funker.

Hva med sitron konsentrat, de dråpene, det kan du kjøpe på en hvilkensomhelst butikk
Vis hele sitatet...
Tro kan man gjøre i kirka. Fint om du ikke uttaler deg om ting du ikke har peiling på, spesielt med såpass alvorlige tema som minus..

Det går å bruke eddik, men det er langt ifra anbefalt.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Brukte 0,2ml eddikk og kokte det sammen med litt vann og heroin. Det løste seg opp fint. Etterpå fylte jeg på med vann og dro opp en klar brun væske. Drapp en dråpe i munnen og ja, det smakte litt guffent men ikke noe for stramt. Jeg har sprøyta ladd nå og tenker å sette den om litt, jeg kan oppdatere da.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da har jeg satt skuddet. Det gjorde litt vondt på stikkstedet og jeg fikk overraskende lite effekt. Effekten kom også krypende. Jeg ble noe svimmel også, og spyttet mitt smaker som om det er 20% eddik. Jeg ble også kvalm og har en ekkel følelse av å ha eddikk i hele skrøtten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har jeg satt skuddet. Det gjorde litt vondt på stikkstedet og jeg fikk overraskende lite effekt. Effekten kom også krypende. Jeg ble noe svimmel også, og spyttet mitt smaker som om det er 20% eddik. Jeg ble også kvalm og har en ekkel følelse av å ha eddikk i hele skrøtten.
Vis hele sitatet...
Man bruker jo bare to-tre dråper med sitronsyre. Hva fikk deg til å bruke så mye eddik? Burde prøvd med noen dråper bare..
Hvordan havner man i situasjoner der man skyter eddik når det er mulig å kjøpe sitronsyre i kg pakker for ett par hundre lapper?
Sist endret av vindaloo; 18. november 2021 kl. 19:22.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvordan havner man i situasjoner der man skyter eddik når det er mulig å kjøpe sitronsyre i kg pakker for ett par hundre lapper?
Vis hele sitatet...
Veit jo åssen det er til tider, når man er på kjøret.. Ikke alltid man har nødvendig utstyr på plass
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fun fact: Det sure pulveret man får utenpå godteri, funker til utløsing av heroin.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ztaale Vis innlegg
Tro kan man gjøre i kirka. Fint om du ikke uttaler deg om ting du ikke har peiling på, spesielt med såpass alvorlige tema som minus..

Det går å bruke eddik, men det er langt ifra anbefalt.
Vis hele sitatet...
Jeg har MASSE erfaring med injisering av heroin så du kan bare rulle inn. Jeg kan tro så mye jeg vil og jeg har aldri hørt om at det går ann å bruke eddik til dette, men så ut som det funket da , så da lærte jeg noe nytt i dag og.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har jeg satt skuddet. Det gjorde litt vondt på stikkstedet og jeg fikk overraskende lite effekt. Effekten kom også krypende. Jeg ble noe svimmel også, og spyttet mitt smaker som om det er 20% eddik. Jeg ble også kvalm og har en ekkel følelse av å ha eddikk i hele skrøtten.
Vis hele sitatet...
Edit på det forrige jeg skrev. Da funket det tydeligvis ikke så bra å bruke eddik allikevel
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Man bruker jo bare to-tre dråper med sitronsyre. Hva fikk deg til å bruke så mye eddik? Burde prøvd med noen dråper bare..
Vis hele sitatet...
0,2ml eddik er jo bare to dråper. Gjorde det for å løse det opp ganske sikkert. Men i retrospekt så burte jeg brukt mindre eddik. Vet ikke hvorfor det ga dårligere rus heller. Men jeg overlevde helt fint, og føler meg frisk og rask idag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0,2ml eddik er jo bare to dråper. Gjorde det for å løse det opp ganske sikkert. Men i retrospekt så burte jeg brukt mindre eddik. Vet ikke hvorfor det ga dårligere rus heller. Men jeg overlevde helt fint, og føler meg frisk og rask idag.
Vis hele sitatet...
Faen, tenkte helt feil, sorry! Tenkte 2 ml jeg ^^ Da var eddik ikkno å satse på da med andre ord
Sist endret av syrebiten; 19. november 2021 kl. 05:41.