Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2212
Hei Freaks! her kommer min rapport av første forsøk av MDMA.. Dette er første rapport jeg noengang skriver, men synes bare MDMA er så supert at jeg vil dele mitt syn og se hvordan andre tenker om dette!

Jeg og 3 kamerater (2 hadde prøvd det før) hadde kjøpt 1 gram med MDMA, i pulverform. Vi fikk faktisk nok til 3 hits hver (ja, er vel litt lite, men det traff!). Måten vi tar det på er å dele opp til hver person, for så å helle det i et lite glass vann og shotte alt ned. Forjævlig smak thought.

Så vi hitta det, og alle satt og brakk seg en liten stund. Da det var nede satte vi oss ned og venta, og satte på noe musikk. Røyka to jointer også, mens vi venta. Når vi var ferdig med å røyke, det er da jeg vil si det traff. Veldig vanskelig å spesisere når det treffer hvis man bare sitter, men når jeg reiste meg opp så hadde det truffet.

Følelsen var helt ubeskrivelig. Ting var så ekstremt deilig! Bare det å gå sakte i sokkelessen var orgasmisk. Jeg ble fort interessert i en tur ut, og dro med meg kameratene ut med to til spliffs i hånda. Vi dro ned til en barnehage, hvor de har sånne "plastikk-gulv", hvor det til vanlig er veldig mykt. Herre.. Vi gikk rundt her i kanskje 30 min, før jeg satte meg ned på en benk med en av kameratene. Her satt vi i kanskje 20 minutter, uten å flytte på oss i det hele tatt. Jeg puttet henda i lomma, og sånn frøys jeg i den deiligste stillingen jeg noensinne har følt.

Avslapping med musikk når vi kom inn igjen var også helt sykt, men det var for intenst til at vi danset og tok av. Spliffene hadde sikkert noe med det å gjøre as well.

Ble fort ganske slapp og sliten etter et par timer, og endte med at vi bare pæsa ut forskjellige steder i huset. Jeg la meg i en sofa nede, og våknet opp i en veldig liten sofa oppe morgenen etter, veldig forvirret.

Har prøvd MDMA flere ganger nå (oppe i 7-8 tror jeg), og har bare prøvd det én gang uten røykings. Den gangen ble det altfor intenst (tok en ~0.3 ca), og det var så hardt at vi måtte dra ned til byen på en hard MD-trip for å kjøpe sakes. Det var faktisk litt av en opplevelse.

Hva er deres syn på MDMA? Liker dere å røyke på turen? Drikke? Andre typer rusmidler? Del gjerne deres syn, og tips på hva man burde gjøre og hvordan man burde hitte MDMA

Musikk som er deilig på MDMA for meg er Infected Mushroom.

Hvis du liker rap også, så burde du høre på Jay-Z - D'evils!
Hadde egentlig ventet en litt lengre rapport. Med et stoff som MDMA er det alltid morsomt å lese, selv en wall of text.

Har selv aldri prøvd MDMA, men synes det er dumt at du gjør det så ofte som du påpeker, ettersom jeg har lest og skjønt, er MDMA en helt egen opplevelse, tankevekker, noe som endrer synet ditt på livet.. Og når du gjør det så ofte, så mister det jo litt av glansen? Jeg tror jeg selv hadde foretrekt å kanskje gjøre det en gang i året.
Hmm, jeg er forsåvidt enig med deg. Har ca. en måneds pause mellom hver gang, men det er også litt fordi kameratene mine mener det er avhengighetsdannende og skadelig. Det blir ihvertfall ikke noe misbruk.

Jeg mister litt feelingen for hver gang jeg har tatt det nå, effekten blir på en måte mildere.

Skal se om jeg kan skrive en større rapport når det er litt kortere periode siden jeg har tatt det, med tanke på at jeg glemmer det meste som skjer..
Sitat av smokaholic Vis innlegg
Hmm, jeg er forsåvidt enig med deg. Har ca. en måneds pause mellom hver gang, men det er også litt fordi kameratene mine mener det er avhengighetsdannende og skadelig. Det blir ihvertfall ikke noe misbruk.

Jeg mister litt feelingen for hver gang jeg har tatt det nå, effekten blir på en måte mildere.

Skal se om jeg kan skrive en større rapport når det er litt kortere periode siden jeg har tatt det, med tanke på at jeg glemmer det meste som skjer..
Vis hele sitatet...
det er ikke skadelig i den forstand hvis du holder deg hydrert og passer på mengden du tar og bruker det forsvarlig og har respekt for det du driver med..

grunnen til at det ikke skal brukes oftere enn engang i månden er av den grunn at det antas: at hjernen din bruker Ca 1 månde på og lagre opp nok seratonin igjen så hvis du ikke vil overstimulere seratonin reseptorene dine og risikere og miste magien helt og i tilegg være utsatt for lang varige depresjoner pga lavt seratonin nivå burde du holde deg til 1 gang i månde eller sjeldnere..


Mdma er heller ikke fysisk avhengig og siden ruseffekten er på bunn i mange dager etter et hit med mdma så er det veldig liten sansynelighet for at du kan bli avhengig... mdma er nok mere pysisk..