Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1494
Fikk kjøpt to og en halv subutex knust. Men jeg ser at det er noen gule flekker i, eller deler av pulveret er gulaktig. Bare noen få klumper som er litt vanskeligere å knuse...
Har noen erfaring med dette? Afrikanere pleier å være å stole på ang. slike kjøp, men bare lurte...
Om noen selger piller som er knust opp på forhånd, er det vel strengt tatt bare en logisk grunn til det. De må ha blandet det ut med noe. Akkurat hva kan verken jeg eller noen andre her på forumet fortelle deg.
Trådstarter
Stemmer det. Han mumla noe om at han ikke spiste noe, men blanda det ut med vann og drakk det, eller noe slik. Fatta det ikke. Men ellers hyggelig fyr, veldig opptatt av å ikke bli fanga av kameraene da. Men ingne tvil om at det er sub, ville ellers bare vært fint å vite hva annen faenskap jeg får i meg.

Okay, sannhetens øyeblikk. Etter en lang togtur er det klart at jeg ble svindlet. Selv om jeg ikke var dopsyk, var jeg alldeles ikke høy, så det må være veldig små mengder sub blandet med...noe, hva vet jeg ikke. Det er snakk om, eller ser ut som, 1gram hvitt pulver. Pakket inn som dop, med plast brent sammen med lighter. Som sagt var det noe gult pulver inni, men mest hvitt pulver, som smaket og så ut som sub (smaken var rett, og det var litt klumpete, men lett å knuse)

Jeg vet ikke hva jeg ønsker med dette...sympati kanskje. Irriterende var det uansett.
Sympati fordi du fikk utbøffa Subutex? hehe
Trådstarter
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Sympati fordi du fikk utbøffa Subutex? hehe
Vis hele sitatet...
hehe, ja. hvorfor ikke
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har testa de gode gamle grønne 542(1mg) og doble hyppere(2mg) i oslo de siste ukene? har faktisk hørt noen positive bemerkninger om dem, men er skeptisk etter mye bøff de siste åra.
Testa 542 for noen mnd siden. Var ikke stort å skrive hjem om..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når han sier at han blander Subutex med vann og drikker det, er det jo bare tull. Subutex skal smeltes under tungen. kan sniffes, eller injiseres. Men fungerer ikke hvis den drikkes og kommer i magesekken. Tåpelig historie fra vår man fra Afrika.
Sitat av Flashmeister Vis innlegg
Når han sier at han blander Subutex med vann og drikker det, er det jo bare tull. Subutex skal smeltes under tungen. kan sniffes, eller injiseres. Men fungerer ikke hvis den drikkes og kommer i magesekken. Tåpelig historie fra vår man fra Afrika.
Vis hele sitatet...
Ja, innser det var lureri. Merkelig at han gadd gjøre alt det bryet for 300kr, han kunne lett bedt om 600 for det som skulle være 2,5 sub. Men for prøve igjen. Har ikke mistet troen på afrikanerne ennå...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøper kun ting jeg ser hva det er helst i embalasje, skyter du den eller?