Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 772
Jeg har tenkt å prøve lemon tek metoden 2 gang jeg prøver sopp fordi første gangen kjente jeg ikke noe i det hele tatt noen som vet noe om dette?
Flein?
Ja, finhakk soppen med kniv eller saks, ha det i et shotglass eller eggeglass, skvis oppi saften fra en sitron og rør godt.
La stå 15-20 min så styrter du hele greia.
Ta en brødskive etter 15 min så har jeg sluppet unna kvalme.
Intens opptur og 'renere' high.
Husk at det blir ganske intenst så gjerne ta litt mindre enn du hadde tatt i te eller vanlig spising første gangen.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker askrobinsyre løst opp i alkohol, som jeg så blander med pulverisert sopp. Lar dette stå 10-20min, men det vsrldrdf

Hadde en veldig god trip på 1.5g sopp lemon tek’ed delt på 3 personer nylig. Total lættis, en av de beste trippende jeg har hatt til tross for den svært lave dosen. Ga mersmak. Setting var veldig on point her.

Det beste er vell å spise soppen rå. Lemon tek på,det er sikkert kult.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte 4G flein i Lemon tek for 2-3 år siden. Fyfader det var helt sykt. Føler det sitter igjen fortsatt på et hvis ikke trippen eller noe. Men bare perspektiver på ting vil jeg si.