Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1045
Anonym bruker
"Begeistret Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok sopp for første gang med en fyr jeg har en greie med men vi hadde ikke møttes på 2 uker før igår fordi han ghosta meg fordi han var i en deppresiv periode tydeligvis

Det starta helt fint i begynnelsen helt til vi tok en jay og det eneste jeg husker etter det er at det plutselig ble dårlig stemning og at han prøvde å konfrontere meg om noe som skjedde, men jeg var ikke i stand til å følge med på hva han sa og ignorerte han og bytta tema og stirra på tv helt til jeg merka at han stirra på meg og venta på et svar og jeg skjønte jo ingenting så spurte om han kunne forklare der på nytt også ble jeg bare stuck i en loop på en måte.

det neste jeg husker var at jeg spurte han om han var sur og han svarte «nei jeg bare sitter langt unna deg og drar hjem selv om jeg skulle overnatte uten grunn jeg» også laget han pizza til meg og klemte meg før han dro og idag tidlig sendte jeg han melding og spurte om vi kunne snakke om det som skjedde igår og sa unnskyld for hvordan jeg oppførte meg og han svarte bare «Du trenger ikke å si unnskyld? Jeg skjønte ikke noe av hva du snakka om d shcæcka meg helt ut ass»

Jeg skjønner ikke om jeg hadde vrangforestillinger eller ikke nå men jeg er veldig sikker på at han holdte på å gråte på et tidspunkt da jeg ignorerte han med et uhell og nå er jeg veldig sikker på at jeg har havna i psykose ellernoe fordi jeg bare ble helt fakka mentalsk av det og jeg bet ikke om han bare ikke vil snakke om det eller om alt bare var i hodet mitt? Btw så har faren min og morfaren min scizofreni
Skjønner ikke om alt bare var i hodet mitt og at jeg bare skremte han bort med de rare tinga jeg sa eller om jeg faktisk fakka opp så jævlig (han var også på sopp forresten)
Du var sikkert bare jævlig fjern. Å blande sopp å røykings trenger ikke å være så heldig.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du var sikkert bare jævlig fjern. Å blande sopp å røykings trenger ikke å være så heldig.
Vis hele sitatet...
En av vrangforestillingene jeg fikk var at han trodde vi var sammen uten å spørre meg og at han slo opp? Så jeg drev og spurte han om han trodde vi var sammen og spurte om jeg hadde vært utro og masse sånt så isåfall så dret jeg meg sykt ut
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei dette er ikke psykose eller unormale vrangforestillinger. Du tok sopp, hva forventa du? At du ikke skulle bli rusa og fucka? Særlig når man røyker hasj mens man er påvirka av psykedelika kan man bli veldig spaced out og ikke klare å forholde seg til det som skjer. Det er helt normalt. Ingenting å si unnskyld for, og ingenting å "snakke ut om" med han. Du overtenker og overanalyserer bare fordi du liker han, men ville kanskje råda deg til å detache fra han for en som ghoster deg liker deg ikke like godt tilbake. Og om man skal legge det på depresjonen hans så kan du uansett ikke endre hvordan han forholder seg til deg eller dame, mest sannsynlig er han ikke på et sted han kan binde seg.

Til en annen gang du vil ta psykedelika bør du gjøre det med noen du er mere trygg på så du slipper å overanalysere og tvile på deg selv, eller droppe det helt siden du har schizofreni i familien. En gang kan gå bra, to ganger kan gå bra, men tredje gang kan du kanskje havne i evig psykose selv og det lover jeg deg er langt verre enn hva du opplevde på denne trippen...
Ikke vær bekymret for om du har hatt en vrangforestilling. Kanskje det var deg, kanskje det var han, kanskje det var begge. Sånt kan skje mellom folk som turer sammen. Særlig hvis de ikke kjenner hverandre så godt, eller generelt er litt usikre på hverandre. Man kan lese den andre feil, og så oppstår det en rar situasjon hvor begge føler seg usikre, og lurer på hva som skjer. Hvis begge to da er så ute at ingen klarer å ta styring og løse opp i saken, eller sørge for at man legger det bak seg og fokuserer på noe annet, så kan det ødelegge kvelden.

Du burde ikke prøve å få klarhet i det ved å tekste med han. Vent til neste gang dere møtes, så kan dere få snakket ordentlig om det. Hvis han er villig og i stand til å ha en slik samtale, riktignok.

Med det sagt, noen mennesker får lettere slike vrangforestillinger enn andre, hvis det var det som skjedde med deg her. Hvis du bestemmer deg for å prøve sopp igjen, gjør det med noen du er veldig trygg på. En nær og god venn, ikke en fyr du har en greie med.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
En av vrangforestillingene jeg fikk var at han trodde vi var sammen uten å spørre meg og at han slo opp? Så jeg drev og spurte han om han trodde vi var sammen og spurte om jeg hadde vært utro og masse sånt så isåfall så dret jeg meg sykt ut
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt uvanlig på tripp å ikke klare å henge med i samtalen og tro at man snakker om noe annet enn det man gjør.
Alle driter seg ut på sopp, ikke stress mere over det. Legg det bak deg og vis at du er en chill person som ikke overanalyserer, han syns tydeligvis ingenting var rart eller noe å unnskylde så da bare stoler du på det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Har man konstatert schizofreni i slekten på fars side som mann er det helt utilrådelig å ta sopp. , sjansen for at man selv er arvelig belastet er sterkt tilstede.
Sist endret av meaculpaUIO; 11. november 2023 kl. 16:28.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Har man konstatert schizofreni i slekten på fars side som mann er det helt utilrådelig å ta sopp. , sjansen for at man selv er arvelig belastet er sterkt tilstede.
Vis hele sitatet...
Hva med bror?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du var sikkert bare jævlig fjern. Å blande sopp å røykings trenger ikke å være så heldig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke helt uvanlig på tripp å ikke klare å henge med i samtalen og tro at man snakker om noe annet enn det man gjør.
Alle driter seg ut på sopp, ikke stress mere over det. Legg det bak deg og vis at du er en chill person som ikke overanalyserer, han syns tydeligvis ingenting var rart eller noe å unnskylde så da bare stoler du på det.
Vis hele sitatet...
Overanalyserte nok som bare faen men jeg har et helt klart minne at han satt seg vekk fra meg også sa han «er ikke 1g bra hasj mye bedre enn 3g dårlig hasj?» helt tilfeldig og da begynte jeg å lure på om han så at jeg hadde begynt å snakke med noen andre gutter siden han ghosta meg i nesten 2 uker når han lånte tlf min også spurte jeg han om hva han mente også sa han «Jeg tror vi begge vet at jeg så det jeg så» og selv om jeg hadde en liten anelse om hva han kunne ha snakka om så bare sa jeg «hæ» også gjentok han det flere ganger også var vi stuck i en loop, etter det satt han seg bare lenger og lenger vekk fra meg og endte opp med å dra hjem
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Overanalyserte nok som bare faen men jeg har et helt klart minne at han satt seg vekk fra meg også sa han «er ikke 1g bra hasj mye bedre enn 3g dårlig hasj?» helt tilfeldig og da begynte jeg å lure på om han så at jeg hadde begynt å snakke med noen andre gutter siden han ghosta meg i nesten 2 uker når han lånte tlf min også spurte jeg han om hva han mente også sa han «Jeg tror vi begge vet at jeg så det jeg så» og selv om jeg hadde en liten anelse om hva han kunne ha snakka om så bare sa jeg «hæ» også gjentok han det flere ganger også var vi stuck i en loop, etter det satt han seg bare lenger og lenger vekk fra meg og endte opp med å dra hjem
Vis hele sitatet...
Ingenting av det du skriver her gir mening. Ok dere snakka om hasj men det har ingen sammenheng med at han skulle ha sett på mobilen din to uker før og tro du var utro. Dere er ikke kjærester så uansett er det ikke hans biznizz om du hadde teksta noen andre. Men måten du skriver på her sier meg at du ikke er helt psykisk i vater, det er usammenhengende og paranoid suppe uten å gli over fra tema til tema naturlig. Har du en fastlege eller psykolog du kan snakke med? Og hold deg unna drugs og shady typer.. Det forverrer tydeligvis helsa og sinnstilstanden din
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva med bror?
Vis hele sitatet...
Tenker det blir det samme
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker at du trenger noen profesjonelle å snakke med. Ikke om hva som skjedde med han fyren men om de psykiske påkjenningene du går gjennom nå etter bruk av fleinsopp