Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 767
Hei freaks, jeg og kompisen min poppa 250mg molly hver klokken 23:00. Jeg har peaket og bare chiller, føler det bra. Men kompisen min merker ingenting enda? gått 2,5timer nå liksom
Molly fra samme batch? Tar han SSRI eller har autisme?
Samme batch, ingen SSRI eller autisme som jeg vet om Takker for svar ^^
Da er nesten eneste forklaringen jeg kan tenke meg at han har veldig høy toleranse fordi han har brukt psykedelika eller mdma tidligere. Kan være den sitter fast i halsen også. Jeg opplevde det en gang, at den ikke virket og neste dag når jeg tok meg et glass vann før jeg skulle på jobb kjente jeg pillen gli ned halsen. Jeg sykemeldte meg selv for å si det sånn.
Bør vel ta en god pause mellom slagene for å få ned toleransen.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var mye molly uten virkning… enten er det buff, eller så ødelegger dere dere selv, som tar det alt for ofte…
Fult mulig at det er en kombinsjon and tolleranse, utgangspunkt, forventninger og uheldig med den spesifikke pilla? Hm, vil du si at din er textbook Molly eller?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker han andre rusmidler også? Det er det eneste jeg kan se for meg, om det ikke er medisiner liksom.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk han på antibiotika? Husker jeg å 4 kompiser tok molly en gang alle fikk god funk etter 30 min men kompisen min som gikk på antibiotika han fikk ikke funka før etter 3 timer.