Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 668
Hei, kommer ketamin opp på vanlige rustester som fås kjøpt på f.eks apotek? Slike panel tester
Sjekk på apoteket hjemmeside hva testene deres sjekker.
På den som de tester med står det:
Opi
Met
Oxy
Eddp
Coc
Tml
Bzo
Amp
Fyl
Thc
Mpd
Zol
Etg
Zop
7-Acl

Kan noe av dette slå ut på ket?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg husker tilbake da jeg gikk på urinprøver i 2021 hos politiet, så sjekket de aldri for ketamin. Det var forsåvidt mindre populært på den tiden, færre som brukte osv., så kan være endret nå.
Ahaa oki, fordi den testen som blir brukt på meg blir ikke testet på ket.
Opiater, Meth, Oxy, Metadon, Coke, Tramadol, Benzo, Amf, Fentanyl, Ritalin, Stillnoct, Imovane og rivotril er det som blir testet.
Så heldigvis ikke noe ketamin, fant jeg ut. Men er det egentlig noen som driver å mixer ut kettn med noe av dette?
Disse stedene kan teste for det i hvertfall. Men det går fort ut av kroppen.
https://farmakologiportalen.no/content/621/Ketamin
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt avsporing, er det mulig å ta en liten mengde av alle de uten å dø, for så å slå ut på absolutt ALT? xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt avsporing, er det mulig å ta en liten mengde av alle de uten å dø, for så å slå ut på absolutt ALT? xD
Vis hele sitatet...
ja tror faktisk det. Man trenger ikke ta alle på en gang. Skal du teste eller? Hahahaah