Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2459
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 4-5 store trekk HHC, ble drit skækk og hjertet banker ubehagelig raskt, kan kjenne det i brystet, hjertet er drit raskt og litt vondt.


Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tror jeg har panikk anfall. Og kanskje hjerteinfarkt.
Anonym bruker
"Sugen Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av, det er ubehagelig men helt ufarlig. Sett på noe musikk og kos deg med noe god drikke
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett på noe morsomt på tv. Ikke sitt å kjenn etter på formen din. Gjør noe annet. Selv tar jeg en dusj om jeg tar meg selv i å kjenne på alt som skjer i kroppen. Det er helt normalt at pulsen øker, den roer seg innen 30 minutt.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det med ro. Pust inn og ut med rolig tempo så skal du se at det blir bedre om noen minutter
Så dette er det som skjer når "HHC / THCP lovlig???" tråder får bli stående på freak. Hjelpes.

Ta dype pust. Sett på noe rolig på TVen/Youtube.
Har du mulighet til å ta deg en spasertur uten at folk ser deg? Gjør det!
Sist endret av IneartheDx; 10. november 2023 kl. 11:48.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha, kom litt mer edru her nå, men hjertet banker raskt, og det er ubehagelig.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og et tips til neste gang, ta 1 trekk og stopp der til oppturen har roet seg før du tar nytt. Den største feilen folk gjør med rusmidler er å ta for mye for raskt. Begynn mildt og vent å se.
Anonym bruker
"Ond Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva faen er HHC?
Knus pepperkorn og lukt, folk sier det hjelper m THC i allefall - usikkert om det funker på HHC - Aldri testa HHC Bevist før.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen er HHC?
Vis hele sitatet...
Hva faen er Google?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har vært skækk for lenge nå.
i 2 timer? Det er jo helt innafor, vet ikke om det er krysstolleranse med THC men om det ikke er det helt normalt, høres ut som du har litt panikk enda, ta deg en varm dusj og slapp av.
Anonym bruker
"Villig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hva faen er Google?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men "google" er visstnok det som er søkt mest på søkemotoren Bing. Håper dette hjelper deg i ditt søk. Anbefaler du binger det så skal du få svar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke, men "google" er visstnok det som er søkt mest på søkemotoren Bing. Håper dette hjelper deg i ditt søk. Anbefaler du binger det så skal du få svar.
Vis hele sitatet...
Hjelpe meg i mitt søk? Det er ikke jeg som indirekte spør om hva faen denne substansen er, derfor anbefaler jeg anonym bruker her over å prøve seg litt på egenhånd. Jeg tror kanskje han, som oss kan klare dette
Anonym bruker
"Ond Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er kjekkere å spør om ting på et forum enn det er å spør en robot.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Så dette er det som skjer når "HHC / THCP lovlig???" tråder får bli stående på freak. Hjelpes.

Ta dype pust. Sett på noe rolig på TVen/Youtube.
Har du mulighet til å ta deg en spasertur uten at folk ser deg? Gjør det!
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke det som nødvendigvis må skje når man inntar HHC. THCP skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har gjort noe research på det og jeg har heller ikke noe erfaring med å bruke det. Har også fått hjertebank av vanlig cannabis før, spesielt etter en periode med pause, så det er relativt vanlig.

For alt vi vet så er det en av disse som virker å ha en agenda mot medvape som har skrevet denne tråden, til "skrekk og advarsel"
Fuck, det kan til og med være du som har skrevet den med en annen bruker.

Det er en annen bruker her som gjentar i tråder om emnet at to av kompisene hans ligger på sykehus med pusteproblemer. Og for all del, det kan jo være sant. Men om disse vapene virkelig førte til lungeskader på kort sikt, eller eventuelt hjerteinfarkt. Så ville nok media vært all over that shit for lenge siden.

Man skal ikke ta alt man leser på et forum så sykt seriøst.
Fuck Mr. Plod!
Yo, når man tar så store trekk at man ikke klarer å puste sikkelig og føler seg kvelt i 5-6 min.

Hvorfor får man hetetokter? Tar jeg store nok trekk så ligger jeg å desperat ghasper etter luft og det drypper svette av hele kroppen.

Får man hetetokter av cannabisen, av kløen/hosten som kveler deg eller fordi man blir stressa?

O noids har en delay på når det klør, så veldig lett å ta litt for mye.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Yo, når man tar så store trekk at man ikke klarer å puste sikkelig og føler seg kvelt i 5-6 min.

Hvorfor får man hetetokter? Tar jeg store nok trekk så ligger jeg å desperat ghasper etter luft og det drypper svette av hele kroppen.

Får man hetetokter av cannabisen, av kløen/hosten som kveler deg eller fordi man blir stressa?

O noids har en delay på når det klør, så veldig lett å ta litt for mye.
Vis hele sitatet...
Blander du med tobakk? isåfall er det nok nikotinen som forårsaker det
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg begynner å bli psykotisk eller noe. Har røykt drit mye.
Anonym bruker
"Tykk Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor fortsetter du? Kast dritten og prøv sove eller hvile deg så du får det ut av systemet. Drikk brus juice eller noe med endel sukker. Pleier hjelpe hvis jeg har røyket ubehagelig mye
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hahahahaha er nok vanskelig å si om dette er et resultat av HHC som er farlig eller om det er et resultat av at du har grønnet helt ut og fått panikk
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vell større kjangs for psykose når man røyker ett og ett cannabinoid, som ren THC for eksempel.

Er bare tull med disse nye typene i min mening, får jo 5-10g hasj for samme pris… enkelt valg imo. Særlig med så mange som opplever kols-lignende symptomer etter svært kort tid.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er så skækk. Aldri vært så skækk.
Spesielt,de gangene jeg har vapa hhc har jeg hatt mindre hjertebank enn når jeg røyker god hasj,mindre Noia tendenser å

Man kan få veldig hoste kick om man tar store hits av hhc vapes ihvertfall,mulig der greia med lungeskader har oppstått
Sist endret av JayHova; 10. november 2023 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbauset Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjer med at så mange skriver om HHC for tiden?

Markedsføres det som superweed som et eget produkt elns, eller er det fordi det er mer tilgjengelig via clearnet, derav mange som tar risikoer og kjøper syntetiske greier?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjer med at så mange skriver om HHC for tiden?

Markedsføres det som superweed som et eget produkt elns, eller er det fordi det er mer tilgjengelig via clearnet, derav mange som tar risikoer og kjøper syntetiske greier?
Vis hele sitatet...
Det er mye penger i det. Det selges ekstremt overpriset, og mange kjøper fordi de tror at det er lovlig og kvalitetssikret.

Spørsmålet er hvorfor folk som kan få tak i hasj og weed benytter seg av det. For late til å rulle j’s?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mye penger i det. Det selges ekstremt overpriset, og mange kjøper fordi de tror at det er lovlig og kvalitetssikret.

Spørsmålet er hvorfor folk som kan få tak i hasj og weed benytter seg av det. For late til å rulle j’s?
Vis hele sitatet...
Har nok noe med etterspørsel å gjøre ja. Ser flere plugs som selger disse til over 1000kr, men det fåes for rundt 550,- på medvape.

Aldri prøvd THCP osv. selv, men tipper at flere velger vape over en j fordi det er mer diskret mtp. lukt og utseendet. Nå som nikotinvape har blitt såpass vanlig i Norge, er det nok vesentlig enklere å "komme unna"
Er HHC penna fra apotek?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan komme med en oppdatering på tråden. Jeg testa ut HHC første gang tidspunktet jeg starta tråden, skal sies 1ml ble brukt opp på 4 dager, og jeg var ikke edru et sekund. Rusen var identisk til THC, og slo ut på urinprøve som vanlig THC.


Jeg skal teste ut HHCO neste gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan komme med en oppdatering på tråden. Jeg testa ut HHC første gang tidspunktet jeg starta tråden, skal sies 1ml ble brukt opp på 4 dager, og jeg var ikke edru et sekund. Rusen var identisk til THC, og slo ut på urinprøve som vanlig THC.


Jeg skal teste ut HHCO neste gang.
Vis hele sitatet...
Kjør på bare ikke skriv her å syt at du holder på å dø når du tester diverse semi-syntetisk/naturlige cannabidoider. "Neste gang guttabois skal jeg teste AM-694 å nei å nei jeg holder på å få hjernesvulst, hva skal jeg gjøre hjelp meg". Helt latterlig.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det noe forskning på skadevirkningen av disse nye stoffene?

Det pussige er at mange av de som ukritisk putter i seg disse stoffene er de samme personene som var motstandere av covidvaksinen fordi den ikke var godt nok vitenskapelig utprøvd.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Så dette er det som skjer når "HHC / THCP lovlig???" tråder får bli stående på freak. Hjelpes.

Ta dype pust. Sett på noe rolig på TVen/Youtube.
Har du mulighet til å ta deg en spasertur uten at folk ser deg? Gjør det!
Vis hele sitatet...
Folk opplever det samme av vanlig hasj og det finnes både tråder skrevet av folk her inne etter røyking og edibles samt lydopptak av folk på youtube som har ringt nødetatene etter inntak fordi de tror de holder på å dø når realiteten er at de bare er fjerne.
Ingen grunn til å krisemaksimere mest mulig uten ordentlig grunnlag for det.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen er HHC?
Vis hele sitatet...
Hexahydrocannabinol, ofte forkortet til HHC, er et semi-syntetisk cannabinoid, med lignende psykoaktive effekter som den mer kjente rusgivende substansen i cannabis, Δ9-tetrahydrocannabinol (Δ9-THC).

Mens Δ9-THC finnes naturlig i produkter som er basert på cannabisplanten, for eksempel hasj og marihuana, er HHC semi-syntetisk fordi det er syntetisert fra cannabidiol (CBD). CBD er i sin tur er ekstrahert fra hamp med lav Δ9-THC.