Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1753
Anonym bruker
"Nyfiken Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,3-0,6 - 0,3 alene, 06 m 1-2 til.
0.1-0.3 ca
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.1 med grønt uten tobakk i pipe gjør susen.
Varierer på kvaliteten, men 0,1 holder i massevis i de fleste tilfeller, både for weed og hasj. Da er liksom filteret og jointen like lange, lange papir hører til i ungsomstiden spør du meg, eller om man røyker med flere personer. Etter et lengre opphold i Danmark så klarer jeg ikke legge fra meg hvor digg det er med feite hasjjointer, som bare ryker som en skorstein. Så når jeg kommer over en digg pollen her og der, så blir det en 2 siggs joint og sier farvel til eventuelle samtaler og gjøremål den dagen.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,3 på king size cone
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jeg alene så ca 0.5 men om vi er flere så blir det rundt en grammer
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.4g max på brunt og 0.5g grønt
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,1g brunt eller 0,2g grønt
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker «extra wide» kingsize papir og putter i ca 5g per joint, 22% THC og <0.1% CBD
Anonym bruker
"Oppmerksom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir like fjern av 0.2 som 0.4 omtrent. Men om jeg lager en joint jeg deler opp til en hel dag er det kanskje 0.6 i den.
Anonym bruker
"Nyfiken Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker «extra wide» kingsize papir og putter i ca 5g per joint, 22% THC og <0.1% CBD
Vis hele sitatet...
Hvorfor så lite CBD?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bekymret pinnsvin:bedrocan?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir like fjern av 0.2 som 0.4 omtrent. Men om jeg lager en joint jeg deler opp til en hel dag er det kanskje 0.6 i den.
Vis hele sitatet...
Enig. Fikk denne aha opplevelsen etter mange år med heavy røyking og feite jointer, at bigger var ikke nødvendigvis better. Var en periode jeg hadde dårlig råd og måtte bruke mindre hasj i jointen, og ble enda mere fjern enn de megafeite jointene jeg pleide å røyke og måtte røyke tre fire jointer etter hverandre på kvelden for å føle meg "fjern nok". Trodde det var mad toleranse. Men så lærte jeg at når man putter for mye hasj i jointen så brenner ikke klumpene ordentlig, hasjen går til waste og at det er mye bedre å bruke mindre hasj sånn at klumpene brenner skikkelig sammen med tobakken istedet for å gå til waste. Da får man totalt i seg mye mer thc. Så fra 0,4g pr joint blir jeg egentlig mye mer fjern på 0,1-0,2g
0,2 brunt. grønning mulig 0,3-4
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor så lite CBD?
Vis hele sitatet...
Har resept på Bedrocan®, 120g/uke, litt dyrt, vurderer å hente det ut i Amsterdam istedet, da kan jeg ta ut 480g en gang i måneden av valgfri strain.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig. Fikk denne aha opplevelsen etter mange år med heavy røyking og feite jointer, at bigger var ikke nødvendigvis better. Var en periode jeg hadde dårlig råd og måtte bruke mindre hasj i jointen, og ble enda mere fjern enn de megafeite jointene jeg pleide å røyke og måtte røyke tre fire jointer etter hverandre på kvelden for å føle meg "fjern nok". Trodde det var mad toleranse. Men så lærte jeg at når man putter for mye hasj i jointen så brenner ikke klumpene ordentlig, hasjen går til waste og at det er mye bedre å bruke mindre hasj sånn at klumpene brenner skikkelig sammen med tobakken istedet for å gå til waste. Da får man totalt i seg mye mer thc. Så fra 0,4g pr joint blir jeg egentlig mye mer fjern på 0,1-0,2g
Vis hele sitatet...
Har du prøvd hasj i grinder? Hvis du grinder hasjen i et kaldt og tørt rom blir det omtrent om til pulver, varmt/fuktig rom funker ikke så veldig bra.
0,1 - 0,3 avhengig av brunn/grønn, deler på 2/ha for seg selv, kvalitet osv..
Anonym bruker
"Moden Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du prøvd hasj i grinder? Hvis du grinder hasjen i et kaldt og tørt rom blir det omtrent om til pulver, varmt/fuktig rom funker ikke så veldig bra.
Vis hele sitatet...
Klipp den med saks mellom fingrene dine, med en liten klype tobakk. Da får du ett fint ‘base’ mekk som du kan strø i joints eller bruke i bong
Anonym bruker
"Moden Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har resept på Bedrocan®, 120g/uke, litt dyrt, vurderer å hente det ut i Amsterdam istedet, da kan jeg ta ut 480g en gang i måneden av valgfri strain.
Vis hele sitatet...
Hvor henter eu nå? Apoteket.?
Jeg røyker hekto
Sitat av supranaut Vis innlegg
Jeg røyker hekto
Vis hele sitatet...
Jeg røyker kloss
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor henter eu nå? Apoteket.?
Vis hele sitatet...
Ja, kommer an på hvor det er billigst for øyeblikket, men vanligvis fra Apotek1.
0.2 hvis jeg har hatt pasue på over 2 mnd, 0.5 hvis jeg ikke har hatt pause en stund.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.05g alene
Back in the day var det 0.6-0.7 sammen med 1.5 toastet lucky. Nå funker 0.025 - 0.05g rent like bra, dvs mye deiligere high uten forgifningen fra tobakk.

Mvh
Fuck Mr. Plod!
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg røyker kloss
Vis hele sitatet...
Jeg røyker container.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Gizeh papir, lucky strike og 0.2