Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 466
Er det noen her som går på adhd medisin ? Da skal man jo minst hver 6mnd til legen og ta blodprøver og ekg test samt blodtrykk. Men er det noen som har opplevd at legen ber om og ya en urinprøve for og teste for om man har tatt narkotika også ? Ikke at det har skjedd meg , men man vet jo aldri. Er ganske strengt , hvis jeg ringer og ber om min månedlige resept før det er gått 30 dager blir de bestandig mistenksom og spør hvorfor (insinuerer at jeg har spist opp medisinen før tiden)
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg måtte ta urin og blodprøve i 2020 før jeg ble henvist til DPS. Bytta fastlege etterpå. Fastlegen har vært veeeeeldig sløv, har kun blitt testa på lever og blodtrykk én gang, og det var fordi jeg selv ønsket å bytte fra Aduvanz til Ritalin.

Med mindre du har mye historikk i journalen din vil jeg tro du sjeldent kommer til å få mye mas fra legen. Kanskje en blodtrykksmåling og leverprøve her og der. Bare forny resept på Helsenorge, så vil tvilsomt legen stoppe deg pga behov for tester.