Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1867
Anonym bruker
"Farlig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey! Jeg kommenterte i en tråd hvor siste svar var for 15 timer siden angående rivotril. Tråden ble slettet et par minutter etter jeg poster. Lurer på hvorfor og vil også seff ha svar på spørsmålet mitt.. Tenkte det var bedre å kommentere på en eksisterende tråd om samme tema isteden for å lage ny. Uansett, dette er ca. hva jeg postet:



Hva tror dere om disse? Kjøpt i Oslo. Kjøpt for angst. Regner med de sikkert er falske og muligens underdoserte, men har noen kjennskap med Galenika rivotril for tiden? Pga. angsten så katastrofetenker jeg å tenker på fentanyl osv. Som dere ser har jeg allerede tatt en så kanskje litt dumt å spørre nå, men men.

Har ikke fått noen melding fra moderatorer så skjønner ikke hvorfor den andre ble slettet med en gang jeg postet dette der.
Anonym bruker
"Ivrig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert fordi det finnes 1000 andre tråder om galenika rivotril
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert fordi det finnes 1000 andre tråder om galenika rivotril
Vis hele sitatet...
Ja, skjønner det. Derfor jeg kommenterte i en ekisterende tråd isteden for å lage ny. Synes bare det var rart at hele tråden ble slettet rett etter jeg kommenterte, da det var 30-40 kommentarer der inne..
Disse er ekte. Galenika Rivotril er den typen som er mest utbredt. Iallefall når man handler på darknet.
Tror de kommer fra Øst-Europa. Men de er like ekte som de du får på norske apotek.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Disse er ekte. Galenika Rivotril er den typen som er mest utbredt. Iallefall når man handler på darknet.
Tror de kommer fra Øst-Europa. Men de er like ekte som de du får på norske apotek.
Vis hele sitatet...
Okay, tusen takk. Angsten er definitivt mye lavere så da håper jeg dette er sant.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Disse er ekte. Galenika Rivotril er den typen som er mest utbredt. Iallefall når man handler på darknet.
Tror de kommer fra Øst-Europa. Men de er like ekte som de du får på norske apotek.
Vis hele sitatet...
HÆ? Jeg har fått tilsvarende fra Galenika som overhodet ikke var ekte, de var skikkelig underdosert. Samme gjelder alprazolam og diazepam fra Galenika
Sitat av skrpappa Vis innlegg
HÆ? Jeg har fått tilsvarende fra Galenika som overhodet ikke var ekte, de var skikkelig underdosert. Samme gjelder alprazolam og diazepam fra Galenika
Vis hele sitatet...
Var kroppen din tilfeldigvis veldig tilvent til benzoer da du tok disse?

Min er og jeg må opp i flere hundre mg Rivotril for å kjenne noe som ligner angstdempende effekt. Uansett om de er fra Galenika eller annet merke.

Jeg har brukt benzoer av denne typen hver dag i flere år nå, alltid kjøpt fra darknet og de har alltid vært ekte vare. Så visst de var falske så tipper jeg du fikk de fra gaten og ikke darknet. Selger man falske varer der så blir det raskt kjent og andre advarer deg mot å kjøpe fra denne selgeren.
På samme måte som på ebay. Og man blir satt under en advarselsliste på det såkalte norske darknet forumet.
Sist endret av einsteindragon; 28. september 2023 kl. 04:16.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Var kroppen din tilfeldigvis veldig tilvent til benzoer da du tok disse?

Min er og jeg må opp i flere hundre mg Rivotril for å kjenne noe som ligner angstdempende effekt. Uansett om de er fra Galenika eller annet merke.

Jeg har brukt benzoer av denne typen hver dag i flere år nå, alltid kjøpt fra darknet og de har alltid vært ekte vare. Så visst de var falske så tipper jeg du fikk de fra gaten og ikke darknet. Selger man falske varer der så blir det raskt kjent og andre advarer deg mot å kjøpe fra denne selgeren.
På samme måte som på ebay. Og på det såkalte norske darknet forumet.
Vis hele sitatet...
Flere hundre mg med clonazepam? Tar du 50+ piller for å kjenne på angstemdene effekt? Dette høres helt sykt ut og ikke minst utrolig dyrt. Da jeg har litt toleranse hjelper 2mg med rivotril i nesten ca. 30 timer..
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Flere hundre mg med clonazepam? Tar du 50+ piller for å kjenne på angstemdene effekt? Dette høres helt sykt ut og ikke minst utrolig dyrt. Da jeg har litt toleranse hjelper 2mg med rivotril i nesten ca. 30 timer..
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tar ikke så mye. Men jeg må ta så mye visst jeg skal få kjenne på angstdempende effekt.

Jeg tar for tiden kun 7.5 mg Valium x 3 ganger om dagen. Jeg trapper ned med andre ord, med det formålet å seponere helt om noen måneder. Nettopp fordi jeg må ta så mye for å få noe særlig effekt.

Har heller gått over til opioder eller Lyrica når jeg trenger noe angstdempende.
Sist endret av einsteindragon; 28. september 2023 kl. 04:49.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurt valg.

Noen ganger gjør ett par trekk hasj mer for formen enn 10 piller eller 10 trekk av folien. Utnytt dette til det ultimate hvis det fungerer for deg.

Opioider er mye bedre for huet, og lettere å komme seg av. Ett annet triks som kan gå begge veier er å begrense mengdene ved å utnytte synergien mellom forskjellige stoffer. Feks litt lyrica, litt opiat og litt benzo. Da fordeler du ansvaret til de forskjellige stoffene, så de trenger ikke slite seg like hardt ut for å gi deg den effekten du ønsker.

Kan som sagt gå begge veier. Fort gjort å ende opp med en trippel-avhengighet, så ifbm dette tipset ber jeg om at viljestyrken din er laget av gull om du begynner å finjustere med 3-4 baller i lufta. Går det galt da, så kan det gå virkelig galt, men er du heldig så kommer du deg unna relativ tung bruk med ett par skippertak, eller balletak blir vell kanskje mer passende å si.

Og selvsagt, som jeg nevnte, den største rus-life hacken er å benytte seg av cannabis, både før, under, og etter. Har spart meg selv for å poppe 3-4 rivotriler til, ta en til knips, spise en oxy til, eller røyke den neste kvartingen med heroin og så videre, utallige ganger, men så har jeg heller klart å fylle opp de resterende delene av formen som manglet med noen trekk hasj heller.

føler meg som captain obvious etter å ha lest gjennom posten min igjen, skylder det på at jeg sitter å skriver full i piller, heroin, og
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Nei, jeg tar ikke så mye. Men jeg må ta så mye visst jeg skal få kjenne på angstdempende effekt.

Jeg tar for tiden kun 7.5 mg Valium x 3 ganger om dagen. Jeg trapper ned med andre ord, med det formålet å seponere helt om noen måneder. Nettopp fordi jeg må ta så mye for å få noe særlig effekt.

Har heller gått over til opioder eller Lyrica når jeg trenger noe angstdempende.
Vis hele sitatet...
Flere hundre milligram er du sikker på det? Da tror jeg du ikke hadde våknet igjen, og hvis du hadde så åpner du øyene på ett sykehus der de har pumpet magen din. Hukommelsen din hadde du mistet i flere måneder tipper jeg.

Lethal dose av clonazepam ligger på rundt 300mg, me mindre du har knaska de siden du ble født, da har du gjerna en sjangs.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Flere hundre milligram er du sikker på det? Da tror jeg du ikke hadde våknet igjen, og hvis du hadde så åpner du øyene på ett sykehus der de har pumpet magen din. Hukommelsen din hadde du mistet i flere måneder tipper jeg.

Lethal dose av clonazepam ligger på rundt 300mg, me mindre du har knaska de siden du ble født, da har du gjerna en sjangs.
Vis hele sitatet...
Det er 150 piller uten toleranse. Si meg LD-50’en på en som har spist benzo som sukkertøy i årtier, de er nok udødelige når det kommer til benzo på egen hånd, men stryker sikkert med om du gir dem en six pack, eller en oxynorm.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Var kroppen din tilfeldigvis veldig tilvent til benzoer da du tok disse?

Min er og jeg må opp i flere hundre mg Rivotril for å kjenne noe som ligner angstdempende effekt. Uansett om de er fra Galenika eller annet merke.

Jeg har brukt benzoer av denne typen hver dag i flere år nå, alltid kjøpt fra darknet og de har alltid vært ekte vare. Så visst de var falske så tipper jeg du fikk de fra gaten og ikke darknet. Selger man falske varer der så blir det raskt kjent og andre advarer deg mot å kjøpe fra denne selgeren.
På samme måte som på ebay. Og man blir satt under en advarselsliste på det såkalte norske darknet forumet.
Vis hele sitatet...
Neinei, overhodet ikke. 2.5mg med stesolid holdt i lang vei for meg når jeg testet de fleste. Ksalolen har jeg fått tvilsomme partier når jeg har vært tilvendt, men er veldig lett å kjenne hva som er rett når man har bikkjebein fra norsk apotek å teste med. Men de siste med ksalol var nok ikke alprazolam engang. Det var det en labtest på også som lå ute om jeg ikke husker feil.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Var kroppen din tilfeldigvis veldig tilvent til benzoer da du tok disse?

Min er og jeg må opp i flere hundre mg Rivotril for å kjenne noe som ligner angstdempende effekt. Uansett om de er fra Galenika eller annet merke.

Jeg har brukt benzoer av denne typen hver dag i flere år nå, alltid kjøpt fra darknet og de har alltid vært ekte vare. Så visst de var falske så tipper jeg du fikk de fra gaten og ikke darknet. Selger man falske varer der så blir det raskt kjent og andre advarer deg mot å kjøpe fra denne selgeren.
På samme måte som på ebay. Og man blir satt under en advarselsliste på det såkalte norske darknet forumet.
Vis hele sitatet...
Tenk på hvor dårlig du blir den dagen du velger å slutte. Shit
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenk på hvor dårlig du blir den dagen du velger å slutte. Shit
Vis hele sitatet...
Er vell strengt tatt lurest å la være vil jeg tro. Sikkert bedre å bare fortsette, med mindre hen har viljestyrken til å ta en skikkelig seig nedtrapping over flere år.

Jeg slutta selv kjapt etter 15 år. Det siste året før total stoppen så reduserte jeg fra 10-15 piller til 1-2 nå og da, så en 2 ukers nedtrapping på avrusning.
La oss si angsten min var på level 10 som baseline før, nå er baselinen min på level 20 angst. Som om jeg har blitt tilvendt ett forhøyet angst mønster, og gjort det permanent.
Selv etter 2 år uten, så er det først når jeg tar en rivo at jeg blir meg selv nok til å sjekke SoMe, meldinger, snakke i tlf, osv. en angst jeg utviklet under seponering.
Det var sikkert noen FØR deg som medførte slettingen, og at du bare var uheldig med å poste rett før slettingen be utført. Maks uflaks kanskje.
Hadde det vært fentanyl i noe som er på gata hadde vi hørt om det overalt med en gang. Noen «slår alarm» med en gang.

De galenika rivoene er som oftest fine de etter egen erfaring og selv om det aldri er lurt å knaske benzo så er du nok trygg.

Men det kan man aldri vite 100% sikkert
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hadde det vært fentanyl i noe som er på gata hadde vi hørt om det overalt med en gang. Noen «slår alarm» med en gang.

De galenika rivoene er som oftest fine de etter egen erfaring og selv om det aldri er lurt å knaske benzo så er du nok trygg.

Men det kan man aldri vite 100% sikkert
Vis hele sitatet...
110% vil jeg tørre å påstå til og med.

Den dagen politiet har dokumentasjon på at disse pillene inneholder noe annet enn riktig virkestoff, da skal jeg love deg at det blir plastret i trynet på oss. Du ser jo hvor hardt dem har prøvd å forebygge benzo bruk med falsk skremselspropaganda, og at de nærmest bruker hvert dødsfall med funn av Xanax i obduksjonen som om det var Xanaxen alene som kaldkvelte dem.


Galenika = replika piller. Falske, men nær identisk, om ikke helt identisk med varer rett i fra Galenika AS. Utseende er alltid spot on, nesten, og innhold er det ingen som kan motbevise at er noe annet enn riktig heller.
De er ekte. Fungerer bra.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De er selvfølgelig ikke ekte.
Men de fleste av de inneholder riktig virkestoff i varierende mengde.
99.9% av galenika solgt i Norge er falskt.
Sitat av kdirt Vis innlegg
De er ekte. Fungerer bra.
Vis hele sitatet...
Tror dere virkelig at Galenika piller er ekte? De må ha mistet ALLE batchene sine med benzo, kun benzo. Når det er nytt design på hvert nye brett du kjøper, så sier det seg selv at 99.9 prosent av de pillene er falske. Men de inneholder sikkert clonazepam, men ikke de jeg kjøpte som var helt identiske som disse.
Altså de er jo ikke apotekvarer men de inneholder klonazepam og det er jo det som teller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurt valg.

Noen ganger gjør ett par trekk hasj mer for formen enn 10 piller eller 10 trekk av folien. Utnytt dette til det ultimate hvis det fungerer for deg.

Opioider er mye bedre for huet, og lettere å komme seg av. Ett annet triks som kan gå begge veier er å begrense mengdene ved å utnytte synergien mellom forskjellige stoffer. Feks litt lyrica, litt opiat og litt benzo. Da fordeler du ansvaret til de forskjellige stoffene, så de trenger ikke slite seg like hardt ut for å gi deg den effekten du ønsker.

Kan som sagt gå begge veier. Fort gjort å ende opp med en trippel-avhengighet, så ifbm dette tipset ber jeg om at viljestyrken din er laget av gull om du begynner å finjustere med 3-4 baller i lufta. Går det galt da, så kan det gå virkelig galt, men er du heldig så kommer du deg unna relativ tung bruk med ett par skippertak, eller balletak blir vell kanskje mer passende å si.

Og selvsagt, som jeg nevnte, den største rus-life hacken er å benytte seg av cannabis, både før, under, og etter. Har spart meg selv for å poppe 3-4 rivotriler til, ta en til knips, spise en oxy til, eller røyke den neste kvartingen med heroin og så videre, utallige ganger, men så har jeg heller klart å fylle opp de resterende delene av formen som manglet med noen trekk hasj heller.

føler meg som captain obvious etter å ha lest gjennom posten min igjen, skylder det på at jeg sitter å skriver full i piller, heroin, og
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Selv om abstinestene fra opioder som Morfin, Oxy og Heroin er klart de verste, så er benzo avhengighet klart vanskeligst å komme seg ut av. Det sier til og med heroinavhengige som også er eller har vært avhengig av benzoer. Når en heroinist sier det, da gjør man smart i å lytte.

For abstinensene fra benzoer kan lett vare i flere måneder eller år. Noe som gjør det ekstremt vanskelig å slutte med, fordi man må holde ut med abstinensene så lenge. Og det vil med en som sliter mye med angst være nærmest umulig å skille om det man har er abstinenser eller bare symptomer fra angstlidelsen man har.

Etter min mening så bør benzoer være et A-preparat. Men er ikke det fordi myndighetene ikke avgjør om et preparat burde være A eller B-preparat på grunn av hvor avhengighetsskapende det er. Men hvor sterk og god rus det gir. Ellers ville Ketamin vært et B-preparat og ikke et A-preparat. Det ble et A-preparat fordi ungdommer på 90-tallet begynte å ruse seg på det på fester. Hadde de satt det i A eller B-preparat pga. Hvor avhengighetskapende det er, så ville det vært i B-gruppen, ikke A-gruppen. Er nok svært mange som er enig med meg der. Og LSD ville vært et C-preparat, fordi det er ikke mer avhengighetsskapende enn f.eks. Seroquel. Basert på det jeg vet om stoffet, har aldri brukt det før. Egentlig burde Seroquel være i B-gruppen, etter min mening. Basert på egen erfaring med stoffet. Allikevel skrives det ut som om det er godteri. Samme med antidepressiva som Venlafaxine/Efexor. Det burde også være i B-gruppen. Eller i en annen gruppe som er midt mellom C og B-preparat.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Flere hundre milligram er du sikker på det? Da tror jeg du ikke hadde våknet igjen, og hvis du hadde så åpner du øyene på ett sykehus der de har pumpet magen din. Hukommelsen din hadde du mistet i flere måneder tipper jeg.

Lethal dose av clonazepam ligger på rundt 300mg, me mindre du har knaska de siden du ble født, da har du gjerna en sjangs.
Vis hele sitatet...
For en som aldri har brukt benzoer før, der kroppen ikke er tilvent stoffet så ville det vært en potensiell dødelig dose.

Men jeg har brukt benzoer nærmest daglig nå i ca. 7-8 år. Så jeg kunne fint ha tatt f.eks. 1 gram med Valium uten at det ville gjort mer med meg enn å kanskje få meg til å sove i 1-2 døgn. Når det kommer til overdose, tilvenning og slikt så skiller seg benzoer fra egentlig alle stoffer jeg vet om.

En kjent sak med benzoer er at det nesten er umulig å ta en dødelig overdose med det, dersom man kun tar benzoer og ikke blander det med noe annet som f.eks. Opioder.
På dette punktet så har benzoer og cannabis dette til felles. Sistnevnte er også nærmest umulig å ta dødelig overdose av. Uten toleranse så må man ta noe rundt 2 kg innen 20 min visst jeg ikke husker feil.

For ett år siden da jeg begynte med nedtrappingen så sto jeg på 40 mg Valium x 4 ganger daglig. 100 tabletter på 10 mg per stk var spist opp på mindre enn èn uke.

For ett år siden da jeg begynte med nedtrappingen så sto jeg på 40 mg Valium x 4 ganger daglig. 100 tabletter på 10 mg per stk var spist opp på mindre enn èn uke.

For ca. 2-3 måneder siden så hadde jeg abstinenser fra Subutex og hadde ekstremt med angst. Så jeg var veldig desperat.
Jeg tok 40-50 tabletter med Rivotril på 2 mg per stk. Altså 80-100 mg og etter ca. 1-2 timer fikk jeg bare en liten angstdempende virkning som bare varte i ca. 6 timer. Tok ikke mer etter de 6 timene, fordi jeg hadde bare 100-200 tabletter som måtte vare i en måned. Jeg gjør et kjøp av mer benzo hver gang jeg får overført uføretrygd, altså den 19. Hver måned. For tiden er det rundt 50 Valium på 10 mg per stk per måned.

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Neinei, overhodet ikke. 2.5mg med stesolid holdt i lang vei for meg når jeg testet de fleste. Ksalolen har jeg fått tvilsomme partier når jeg har vært tilvendt, men er veldig lett å kjenne hva som er rett når man har bikkjebein fra norsk apotek å teste med. Men de siste med ksalol var nok ikke alprazolam engang. Det var det en labtest på også som lå ute om jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
Isåfall, tipper du kjøpte de på gaten?
Anbefaler deg isåfall å gå over til å kjøpe fra darknet. Prisen der er i tillegg billigst. Er du villig til å ta sjansen så kan du lett få de for så lite som 4-5 kr per pille visst du bestiller fra en engelsk eller tysk selger. Altså bare 400-500 kr for 100 stk. Jeg har en jeg kan anbefale som har ksalol/xanax. Har bestilt oxy fra h*n 3 ganger allerede og alle har kommet gjennom tollen. For mer info, send meg en pm.

Kjøper du fra en norsk selger så ligger prisen på rundt 1500-2000 for 100 stk Valium, Rivotril eller Ksalol/Xanax.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenk på hvor dårlig du blir den dagen du velger å slutte. Shit
Vis hele sitatet...
Ikke visst du trapper forsiktig ned, som jeg gjør. Jeg trapper ned med 2.5 mg Valium per måned. Tar lang tid, men er den enkleste og sikreste måten å trappe ned på og til slutt seponere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La oss si angsten min var på level 10 som baseline før, nå er baselinen min på level 20 angst. Som om jeg har blitt tilvendt ett forhøyet angst mønster, og gjort det permanent.
Selv etter 2 år uten, så er det først når jeg tar en rivo at jeg blir meg selv nok til å sjekke SoMe, meldinger, snakke i tlf, osv. en angst jeg utviklet under seponering.
Vis hele sitatet...
Det vil gi seg til slutt, men umulig å si når. Det kan ta enda 1, 2, 3 år. Eller 10 eller 20 flere år. Umulig å si.

Beste ville vært å gå over til å bruke Lyrica noen dager eller 1-2 uker per måned. Men da må du ha sterk nok vilje til å ikke ta det mer enn maks 2 uker per måned. Eller helst maks 1 uke per måned.

Kan i tillegg ta litt opiater eller opioder også, som Kodein, Tramadol, Tapentadol, Subutex. Subutex er tryggest.
Eller visst absolutt nødvendig; Morfin, Oxykodon.

Evt. Cannabis. Vil fraråde GHB, siden det virker på GABA-reseptorene, noe som kan forlenge eller forverre benzo abstinensene.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hadde det vært fentanyl i noe som er på gata hadde vi hørt om det overalt med en gang. Noen «slår alarm» med en gang.

De galenika rivoene er som oftest fine de etter egen erfaring og selv om det aldri er lurt å knaske benzo så er du nok trygg.

Men det kan man aldri vite 100% sikkert
Vis hele sitatet...
Tryggeste er å ikke kjøpe på gata, men kun fra darknet. Der kommer advarslene mye raskere og mye tydeligere og spesifikke. Og på darknet så vil ingen kjøpe av deg igjen visst noe slikt blir avslørt eller bare visst det er mistanke om det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
110% vil jeg tørre å påstå til og med.

Den dagen politiet har dokumentasjon på at disse pillene inneholder noe annet enn riktig virkestoff, da skal jeg love deg at det blir plastret i trynet på oss. Du ser jo hvor hardt dem har prøvd å forebygge benzo bruk med falsk skremselspropaganda, og at de nærmest bruker hvert dødsfall med funn av Xanax i obduksjonen som om det var Xanaxen alene som kaldkvelte dem.


Galenika = replika piller. Falske, men nær identisk, om ikke helt identisk med varer rett i fra Galenika AS. Utseende er alltid spot on, nesten, og innhold er det ingen som kan motbevise at er noe annet enn riktig heller.
Vis hele sitatet...
Ikke min erfaring. Når slikt blir oppdaget så blir det førstesidestoff på mange nettaviser. Og der blir det alltid tydeliggjort at det er Fentanylen er det farlige og årsaken til evetuelle dødsfall. Som oftest er det i Ksalol/Xanax kjøpt på gaten man finner Fentanyl. Men ja, har også hørt om tilfeller der det har vært i Rivotriler. Som oftest har det vært i piller som blir solgt på gaten i Nordland eller Finnmark.

Nei, i de fleste tilfeller så er ikke Galenika falske. Spesielt ikke når du kjøper av en pålitelig kjøper på darknet. Men det hender nok oftere når det er piller kjøpt på gaten. Der kan man aldri være sikker.

Det gjør man derimot på darknet. En selger på darknet er helt avhengig av sitt rykte som en pålitelig selger som i tillegg sender raskt. Der taper man kjøpere bare man bruker 1 uke på å få sendt det man har bestilt. Ofte er leveringstiden viktigere enn prisen.

Å være både billigst og raskest mtp. Leveringstid er det viktigste for å lykkes der. Pluss det opplagte, at det man kjøper er det man faktisk mottar. 1 hendelse med Fentanyl i en av pillene dine= Døden for selger (ikke bokstavelig ment).
Selger vil måtte begynne helt på nytt mtp. Både brukernavn, Rykte og å skjule hvem du var forrige gang. Altså en selger med fentanyl i pillene. Det er også mange som bruker testkit før de prøver pillene, spesielt når de er kjøpt fra en de ikke har kjøpt fra før.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De er selvfølgelig ikke ekte.
Men de fleste av de inneholder riktig virkestoff i varierende mengde.
99.9% av galenika solgt i Norge er falskt.
Vis hele sitatet...
Noe omtrent alle er uenig med deg i. Men gjerne kom med kilder, som f.eks. En analyse av noen av pillene, som viser hva de inneholder og hvor mye.

Sitat av kdirt Vis innlegg
Altså de er jo ikke apotekvarer men de inneholder klonazepam og det er jo det som teller.
Vis hele sitatet...
Er faktisk apotekvare. Men fra apotek i utlandet. Øst-Europa for å være spesifikk.
Enda mer spesifikt: Galenika er et serbisk selskap. Og Serbia og de fleste land i Øst-Europa er fullt av korrupsjon. Så ikke vanskelig å få tilgang til titusenvis eller millioner av disse pillene. Og i mange land er benzoer, spesielt Valium, reseptfritt. Og er like lett å få tak i som øl og cider i norske butikker.
Sist endret av einsteindragon; 28. september 2023 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kdirt Vis innlegg
Altså de er jo ikke apotekvarer men de inneholder klonazepam og det er jo det som teller.
Vis hele sitatet...
Hm, testa alle som ser slik ut? Er noen brett der ute som ikke inneholder clonazepam, men underdosert Clonazolam.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Hm, testa alle som ser slik ut? Er noen brett der ute som ikke inneholder clonazepam, men underdosert Clonazolam.
Vis hele sitatet...
Noen ja, men de fleste er nok ekte varer.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du leser europol sin rapport er det meste av galenika fake.
Selfølgelig har de ikke en lekkasje på mere piller illegalt en de produserer legalt.
Så de aller fleste er inneforstått med at galenika=fake men de inneholder somsagt somregel riktig virkestoff men ikke alltid riktig mengde.
En analyse vil jo ikke vise om tablettene er fake eller ekte sålenge virkestoffet er riktig?
Men man kan kanskje ikke forvente så mye annet en godtroende og optimistiske tanker av en som anbefaler bestille piller fra dw i utlandet for spare noen kr.