Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8300
Trenger en bra Hasj vekt som måler nøyaktig.
Er clas ohlson vektene nøyaktige nok?
Hvis ikke hvor kan jeg få kjøpt en bra vekt i vestfold?
Trådstarter
10 0
Hvis jeg bestiller fra nettet byner mamma å lure da
Tja en pakke fra Ebay kan være nokså uskyldig da ?
så er bare å tenke på noe lurt. Si at du har bestilt noe til en kompis eller noe ;D

edit: rettet opp some bad points!
Sist endret av Rulator; 3. mars 2010 kl. 20:31.
Trådstarter
10 0
Det går.
Men hade vært bedre å gått i en butikk og kjøpt en
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Morra_Di Vis innlegg
Det går.
Men hade vært bedre å gått i en butikk og kjøpt en
Vis hele sitatet...
de selger vel vekter i en haug av både dagligvarebutikker og helsekost-butikker vil jeg tro.
Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du kjøpe på Shangri-la. Ellers kan det hende gullsmeder har noe sånt? De har iallefall, spør hvor de kjøpte sin. Ikke noe mistenkelig i det.

Hagr
Trådstarter
10 0
Ja men er de nøyaktige nok til det jeg skal bruke det til?
Mamma byner å lure ja.. Nei da så. Men du har oppført i profilen din at du bor i Oslo. Nå vet jeg at Oslo ikke ligger i Vestfold, men hvis du allikevel er i Oslo av og til, så kan du jo stikke innom enten Cropshop, Scorpius, Hemphouse eller Shangri La.
Jernia? *titegn*
Trådstarter
10 0
er neste aldri i Oslo lenger.

Skal sjekke Jernia

Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Jernia? *titegn*
Vis hele sitatet...
Sjekka Jernia.no fant ikke noe annet en hus vekt og det funker ikke

Noen som veit om noe i vestfold?
Kjøp en mynt vekt.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg leter også etter en vekt i Vestfold. Irriterende at alle har 1g nøyaktighet. Trenger jo 0,1g.

+ Det er ikke så lett å kjøpe på internett for noen
Vektene på shangri la er jo ekstremt overprisa iforhold til dx osv.

Men bestilll fra dealextreme med annet stasj. Så lenge du bestiller over 15 dollar så får du lapp i posten om at du skal hente på posterminalen. Etter at du har vært på posterminalen , så åpner du pakka og tar ut vekta , og viser morra di det resten som var igjen.

Det burde nesten 100 % være idiotsikkert plan !
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Vektene på shangri la er jo ekstremt overprisa iforhold til dx osv.

Men bestilll fra dealextreme med annet stasj. Så lenge du bestiller over 15 dollar så får du lapp i posten om at du skal hente på posterminalen. Etter at du har vært på posterminalen , så åpner du pakka og tar ut vekta , og viser morra di det resten som var igjen.

Det burde nesten 100 % være idiotsikkert plan !
Vis hele sitatet...
Hvordan funker betaling?
Sitat av lex123 Vis innlegg
Hvordan funker betaling?
Vis hele sitatet...

www.dealextreme.com


Du kan bruke paypal , bankortet ditt osv
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
www.dealextreme.com


Du kan bruke paypal , bankortet ditt osv
Vis hele sitatet...
Går det ann å betale kontant på noen måte?
Du har cropshop, scorpius, shangri-la, noen snask-kiosker og fler jeg ikke husker som alle selger røykeutstyr og nøyaktige vekter i oslo. shangri-la er kanskje den mest overprisa, ja..
Mener du får kjøpt kontant-betalingskort på Narvesen.
Der følger det med en kode du kan bruke til å handle på nett..

Ellers er del endel nettbutikker som godtar pengeoverføring, dvs. du setter inn penger på kontoen deres og bruker kunde-ID.
Sist endret av MrBean; 3. mars 2010 kl. 21:27.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
SpendOn gavekort
SpendOn Gavekort er et elektronisk gavekort med Visa som lades med et valgfritt beløp på mellom 200,- og 5000,- kroner. Kortet kan benyttes der Visa med signatur aksepteres. I tillegg kan kortet benyttes til netthandel.

Narvesen og 7-Eleven er de første i Nord-Europa som selger SpendOn.

Gavekortet koster kun 39,- kr (i tillegg til ladeprisen). Dette inkluderer også et gavekortomslag og konvolutt med ulike motiver (feks. gratulasjonskort, god jul-hilsen osv.). Det finnes også mer ekslusive innpakninger - disse koster 20,-kr ekstra.
Vis hele sitatet...
http://www.narvesen.no/

Skal se om jeg får kjøpt et i morgen
Hvis du er redd for at mammaen din skal finne ut at du har en digitalvekt med 0,1g nøyaktighet, er du ikke da redd for at hun skal finne ut at du har befatning med hasj?

De har slike vekter på weedshop.no , qxl.no , ebay , dealextreme , utsalgssteder i oslo osv, og du kan fikse deg et spendon gavekort dersom du ikke har visa.

Men utsagnene dine sier meg at du er altfor ung til dette, og at du egentlig bare burde bankes opp og gis husarrest til du er gammel nok til å tukle med narkotiske stoffer.
Brevvekt på Jula. 199 kr. Passer perfekt til smått... Måler 0,1

http://www.jula.no/presisjonsvekt-132293 Glemte link
Trådstarter
10 0
Sitat av lex123 Vis innlegg
http://www.narvesen.no/

Skal se om jeg får kjøpt et i morgen
Vis hele sitatet...
gi meg tilbake melding på hvordan det går og om du får bestilt og sånn da, så er du kjempe grei.
Morra di, SpendOn funker fint.

Har brukt det mange ganger, men husk å merke av at du betaler med Visa.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
SpendOn funker fjell

Kjøpte denne i går. Noen som vet ca. hvor lenge det tar før den kommer? (av erfaring, ikke copypaste fra FAQ siden )
Digital nomade
trippy's Avatar
Allt fra 2-5 uker, snakker av erfaring ^^
Sitat av lex123 Vis innlegg
SpendOn funker fjell

Kjøpte denne i går. Noen som vet ca. hvor lenge det tar før den kommer? (av erfaring, ikke copypaste fra FAQ siden )
Vis hele sitatet...
Har den vekta selv, funker fjell
Jeg fikk den etter halvannen-to uker, men DealExtreme er ekstremt random. Det tar iaffal lenger tid med vareplukking om du har bestilt mye forskjellig.
Stå og skrik på oslo s / jernbanetorget sånn her; Jeg trenger en vekt ! Jeg trenger en vekt!
Du kanskje får napp
Trådstarter
10 0
Er ikke noen som selger en vekt da?

Kjøper en bra 0,1g vekt for 200 - 300 kr.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Morra_Di Vis innlegg
Er ikke noen som selger en vekt da?

Kjøper en bra 0,1g vekt for 200 - 300 kr.
Vis hele sitatet...
http://weedshop.no/scales-c-21.html

Du kan betale med postoppkrav, siden er norsk og sendingen er diskre.
Sitat av lex123 Vis innlegg
SpendOn funker fjell

Kjøpte denne i går. Noen som vet ca. hvor lenge det tar før den kommer? (av erfaring, ikke copypaste fra FAQ siden )
Vis hele sitatet...
Kjøpte denne i går. Sier i fra når den er kommet.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Kjøpte denne i går. Sier i fra når den er kommet.
Vis hele sitatet...
Kjøpte min 4. Mars, siden deres sier at jeg vil få den ca. neste helg.
Dette er kanskje litt late men men:

http://shopzone.no/index.php?main_pa...roducts_id=255

noen som har erfaring med denne eller lignende?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Litt sporing fra Dealextreme bestilling, for de som skal kjøpe noe derfra
Update:
Order: xxxxxxxxxxx placed on 3/4/2010 1:23:05 PM
Status:
(of current
shipment) On 3/8/2010: Shipped
~
Destination - Norway
The item (xxxxxxxxxxx) left Hong Kong for its destination on 11-Mar-2010
~
Sendingen er ankommet mottakerlandet
12.03.2010 20:01, 0001 OSLO
Vis hele sitatet...
Skal sjekke postkassa i morgen
Sist endret av lex123; 13. mars 2010 kl. 21:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fått vekta di enda?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Fått vekta di enda?
Vis hele sitatet...
Jada Fikk den for ca. en uke siden.
Nice Kom den i postkassa eller fikk du hentelapp? Har enda ikke fått min. Har ikke fått tracking number engang -.-
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Nice Kom den i postkassa eller fikk du hentelapp? Har enda ikke fått min. Har ikke fått tracking number engang -.-
Vis hele sitatet...
Fikk hentelapp med bilde av pakken den kom i (står "contents: digital scale" på den btw) Det skal stå tracking number på dealextreme siden (på konto siden din)
Jeg kom inn på noe hong kong sider, der jeg fikk fult tracking number (det kan du skrive inn på posten.no )
Sitat av lex123 Vis innlegg
Det skal stå tracking number på dealextreme siden (på konto siden din)
Jeg kom inn på noe hong kong sider, der jeg fikk fult tracking number (det kan du skrive inn på posten.no )
Vis hele sitatet...
Ja, veit :P Men står ikke noe der shipping date er samma som deg (11 march). bor 15 min unna oslo..blir litt frustrert over så dårlig service tho.

EDIT: Her skal tracking number stå iant?
Sist endret av Jabaman; 22. mars 2010 kl. 17:53.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Hva skjer med pakka di hvis du overskrider så mye penger du har på SpendOn-kortet?
For eksempel hvis du har satt inn 400 kroner på det, kjøper en vekt til 400 kroner, men så kommer det toll og frakt?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Ja, veit :P Men står ikke noe der shipping date er samma som deg (11 march). bor 15 min unna oslo..blir litt frustrert over så dårlig service tho.

EDIT: Her skal tracking number stå iant?
Vis hele sitatet...
Jeg betalte 1 dollar ekstra for tracking, burde kanskje ha sagt det! (husket det ikke i farten)

Sitat av Tomacco Vis innlegg
Hva skjer med pakka di hvis du overskrider så mye penger du har på SpendOn-kortet?
For eksempel hvis du har satt inn 400 kroner på det, kjøper en vekt til 400 kroner, men så kommer det toll og frakt?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, du må vel bare betale det på en eller annen måte. Det er mange ting på DX som har gratis frakt
Sitat av lex123 Vis innlegg
Jeg betalte 1 dollar ekstra for tracking, burde kanskje ha sagt det! (husket det ikke i farten)
Vis hele sitatet...
aha daså :P får vell bare vente da
Hva er poenget? Kjøp det over disk i Oslo da vel!
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Hva er poenget? Kjøp det over disk i Oslo da vel!
Vis hele sitatet...
Ikke alle som bor i Oslo
Da var vekta kommet herlig

Sitat av fetter Vis innlegg
Hva er poenget? Kjøp det over disk i Oslo da vel!
Vis hele sitatet...
Why? 10 min på nett så har du en vekt på vei i posten. billigere + trenger bare gå 50 meter til postkassa.
Sist endret av Jabaman; 23. mars 2010 kl. 14:32.
Trådstarter
10 0
Sitat av Jabaman Vis innlegg
Da var vekta kommet herlig.
Vis hele sitatet...
hvor mye kostet den totalt?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Morra_Di Vis innlegg
hvor mye kostet den totalt?
Vis hele sitatet...
Mange av de har helt graits frakt Så da er det bare å bruke valutakalkulator så får du prisen i NOK
Digital Presisjonsvekt - søk på finn eller no, og få den sendt i postoppkrav..

Edit: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20779498
Har denne selv, fungerer knall (brukes til pyroteknikk btw, er ikke narkis)
Sist endret av Cal.12; 24. mars 2010 kl. 16:13.
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Digital Presisjonsvekt - søk på finn eller no, og få den sendt i postoppkrav..

Edit: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20779498
Har denne selv, fungerer knall (brukes til pyroteknikk btw, er ikke narkis)
Vis hele sitatet...
Jepp. DU er nærkis når du røyker hasj! Kudos til deg. Du leser mye rundt på forumet ser jeg!
Sitat av Verilon Vis innlegg
Hvis du er redd for at mammaen din skal finne ut at du har en digitalvekt med 0,1g nøyaktighet, er du ikke da redd for at hun skal finne ut at du har befatning med hasj?

Men utsagnene dine sier meg at du er altfor ung til dette, og at du egentlig bare burde bankes opp og gis husarrest til du er gammel nok til å tukle med narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Man kan være 20+ år og fortsatt være "redd" for at foreldrene skal finne det ut.

Håper virkelig ikke du har en sønn, hvis du mener å banke opp og gi husarrest er løsningen, så er det DU som burde blitt banket opp og gitt husarrest til.

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Jepp. DU er nærkis når du røyker hasj! Kudos til deg. Du leser mye rundt på forumet ser jeg!
Vis hele sitatet...
Han skriver jo ikke at han røyker?

nvm, tok den nå